Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53885 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Pepsi Cino

ervin cikke a Bilagit rovatból, 2006. október 22. vasárnap, 08:39 | 66 hozzászólás

Pepsi CinoJólértesült ismerőseim tudni vélik, hogy a nagy kólacégek előszeretettel használják hazánkat tesztpiacnak egyes új kreálmányaik szélesebb körű bevezetése előtt. Ha ez valóban így van, akkor olvassatok figyelmesen, drága magyar teszfogyasztó véreim: a mi felelősségünk ugyanis, hogy a Pepsi Cino nevezetű fércmunka ne szabadulhasson rá a világra.

Nézzük meg közelebbről, hogy milyen mostanában a Pepsi érzés.

Tudom én, hogy nem kértük mi ezt a tesztpiaci keresztet, de ha egyszer a mi vállunkat nyomja, akkor nincs mit tenni, küzdeni kell. Én a magam részéről a legutóbbi tankolás alkalmával felmarkoltam egy palack Cinót a benzinkútnál, hogy ne csak prédikáljam a próbakólát, hanem igyam is.

Az új termék létezéséről a nemrégi magyarországi autóstúránkon értesültünk eszpeével. Akkor csak a nevét láttuk egy plakáton, ezért mindössze találgatásokra futotta tőlünk, hogy vajon mit takarhat a Cino elnevezés és az aranyosbarna színű palack. Végül oda lyukadtunk ki, hogy az egyetlen logikus magyarázat a fahéj: a színt megmagyarázza, a Cino név pedig jöhet a cinnamonból.

Nos, tévedtünk. Kávés kóláról van szó - illetve bárcsak arról lenne szó! Azt a kombinációt sokan használják a saját maguk felturbózására egy-egy álmosabb pillanatban, és vannak, akik pont annyira esküsznek rá, mint mások az étkezés utáni kávé-cigi együttesre.

A csóró Pepsinek azonban nem futja valódi kávéra, hanem a címke teteje szerint "kávé aroma", a néhány sorral lejjebb írtak alapján pedig "aroma: koffein" van az italban. Nekem édesmindegy, melyik elnevezést használjuk, az eredmény borzasztóan műanyag. Aromával értelemszerűen a kávé élénkítő hatása sem érvényesülhet, bár az első néhány korty után én határozottan frissebbnek és erősebbnek éreztem magam, de annyira, hogy rögvest a szomszéd utcába is áthajítottam volna a palackot, ha nem kellett volna hazahoznom lefényképezni.

Nemrég olvastam valahol, hogy a Pepsi lehagyta a Cocát, már amennyiben nem csak az italok, hanem valamennyi általuk forgalmazott termék eladásait tekintjük. A Cino után kezdem érteni, hogy miért nem az italfronton előztek. Ez egy igen gyengére sikerült kísérlet, és a félresikerült kóstolás után csak az a remény éltet, hogy legalább titeket megmentelek a csalódástól.

Értékelés (0-7): 2.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (66)

1

darthwalk, 2006. október 22. vasárnap, 10:37 (#)

Hát engem nem sikerült megmentenetek - egyszer már belekóstoltam (egész pontosan csak beleszagoltam). Emlékeim szerint - bizonyára valamelyik aroma hatására - olyan győri édes féle szaga (illata?) volt a kólának, és mivel azt kekszben jobban szeretjük, ezért a megkóstolás már kimaradt.

Nem értem mit izmoznak az üdítőital gyártók, a kólát úgysem fogják leváltani, a termékpaletta szélesítése az újabb kólafajtákkalé pedig szánalmas próbálkozás, ami csak a hazai petrolkémia és műanyagipar forgalmát lendíti fel beszállítói vonalon.
(Ahogy apám mondaná, ezek a dolgok mind a BorsodChem-ben és a TVK-ban születnek).

2

katmandu, 2006. október 22. vasárnap, 11:13 (#)

Érdekes teszt. Mondjuk, cukrosvízről már rég leszoktam, Pepsit meg előtte se ittam meg...

De mondd, a versenytárs Coke Blāk terméket is teszteltétek?
Annak a palackja legalább igazán dögös.

(Blãåāk Bláák Blek whatEver.)

3

katmandu, 2006. október 22. vasárnap, 11:14 (#)

A két gyártó tényleg már mit összepróbálkozott, a Pepsinek volt még színtelen (!) kólája is, a Pepsi Clear vagy Crystal, na az lehetett még ravasz ízű.

A Pepsi Perfect meg csak 9 év múlva esedékes :)

4

Author Profile Page eszpee, 2006. október 22. vasárnap, 11:22 (#)

Én is pont a napokban próbálkoztam vele, teljesen egyetértek kollégámmal, a műanyag a legjobb szó.

5

lipilee, 2006. október 22. vasárnap, 12:47 (#)

a rettenet az, hogy van, aki pont ezt szereti. egy időben előszeretettel fogyasztottam Powerade nevű ablakmosó folyadékra emlékeztető vitalitalt, gyúrás közben. legutóbb a konkrét hányinger jött rám, és fél napig rosszul voltam az utóízétől (nem viccelek, komolyan szarul voltam fél napig), és nem értettem, hogy hogy bírt ebből valaha egy korty lemenni a tortkomon.
szerintem egy csomóan így vannak ezekkel a kólarettenetekkel.
(mondom ezt úgy, hogy egyébként nagy Coca-Cola rajongó vagyok.)

6

Ali, 2006. október 22. vasárnap, 12:55 (#)

Állítólag a Bambi sem volt éppen természetes ízű, inkább kátrány, ahogy hallottam, tehát nem vagyunk lemaradva. :) Nem volt hozzá szerencsém, de Red Bullt kóstoltam, na annak van még kacifántos íze, főleg utólag...

7

katmandu, 2006. október 22. vasárnap, 13:56 (#)

Gyerekek, tiszta víz, mentes ásványvíz, 100%-os zöldséglevek és gyümölcslevek. A löttyöket öntsétek a csatornába (kivéve ha a szponzorotok termékéről van szó :) )

8

Tschöppy, 2006. október 22. vasárnap, 14:11 (#)

Valamelyik nap én is beleszaladtam ebbe a Cino nevű förmedvénybe... Engem leginkább a milka tejcsokira emlékeztetett az íze, de hát azt meg nem szeretjük inni... De azért valahogy legyűrtem, de az a biztos, hogy többet nem kerül ez a termék a kosárba.
Egyébként jó ez a "limited edition" frázis, bármikor vissza lehet vonni, megmenekülve a kudarctól, "de hiszen csak limitált ideig volt kapható, nem azért vonjuk ki, mert rossz!".

Coca vonalon hasonló a Nestea zöld tea... Az van ezzel egy szinten kb.

9

attacs, 2006. október 22. vasárnap, 14:43 (#)

Tegnap Dr Peppert ittam a Cambridge-i Tescóban (először), és érdekes benne a karamel-összhatás, az elején nem teccett, de mire az almaszószos polcohoz értem, már megbarátkoztam vele. Amúgy észrevettem, hogy a Pepsiket a dühítőitalos hűtökben általában legalulra rakják, ami jelez vmit asszem.

10

HH, 2006. október 22. vasárnap, 14:49 (#)

New Yorkban volt szerencsém kipróbálni a Cola Blakot. Vegyétek ki a szénsavat a kólából, öntsetek bele porból készült kapucsinót, az egészet töltsétek olyan pohárba, amiben előtte limonádé volt. És kábé azt kapjátok, ami a Blak.
Lehet, hogy messziről jól néz ki az üvege. De közelről már látod, hogy a hagyományos kólás üveg van bevonva primitíven egy nagy matricával. Ciki, na.
Jó, mondjuk nem volt rosszabb mint a lime-os Diet Coke.

11

katmandu, 2006. október 22. vasárnap, 16:55 (#)

HH: kösz leírást, az íze elég blöehnek hangzik ennek alapján :| A fotók alapján meg azt hittem, hogy valami élire vasalt-csavart újfajta palackban van, de ezek szerint nem, ez gáz.

12

katmandu, 2006. október 22. vasárnap, 16:59 (#)

LOL?
http://plognark.com/Art/Sketches/Blogsketches/cokeblak.jpg

13

HH, 2006. október 22. vasárnap, 17:41 (#)

Volt már itthon is ilyen kampánya a Cocának: amikor bebugyolálták a kólásüveget tetőtől talpig. Na ez ugyanolyan. Egy jó dolog van benne. Hogy valóban üveg, mint a régi békebeli kétdecis kóla.

14

Agent Bauer, 2006. október 23. hétfő, 02:38 (#)

Az inca coláról nem is beszélve... (tényleg, e2, még jövök nektek ezzel :-))
Amúgy hat hétnyi folyamatos frissen-facsart narancslé után az ún. 100% narancslék tragikusan rosszak. Bár meg sem közelítik a kintit, de a legjobb megoldás otthon facsarni, ami macerás és drága, de az élmény szerintem megéri. Tessék citrusprést venni.

15

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 11:23 (#)

Agent Bauer,

Ugyanazon az úton jársz, amin én is jártam. Melegebb égtájakról hazatérve prést vásároltam, és néhány hónapig szorgosan vásároltam a nagy halom narancsokat a boltban, hogy otthon kipréseljem. Tényleg más hangulat, ha nem is ér fel az eredetivel.

Azt inkább nem mondom el, hogy hol tartok most, beszéljünk néhány hnap múlva. :)

16

sic, 2006. október 23. hétfő, 12:54 (#)

Mielott az olvasd tovàbbra kattintottam volna azon toprengtem hogy talàn màr kutyàkank is gyàrtanak uditot, vagy direkt gazdik a célfogyasztok, tévesen a "cino"rol "cyno"-ra asszociàltam.
Van valakinek tippje mi koze lehet a szonak a kàvéhoz?

Aromàt kàvé helyett pedig szvsz azért vàlasztottàk mert ha a kedves szulo màr belenyugodott hogy elhàjasodik a gyereke, azt màr valoszinuleg nem szeretné hogy tulsàgosan felébredjen :)

17

Author Profile Page eszpee, 2006. október 23. hétfő, 13:10 (#)

sic, gondolom a cappuccino alapján - egyébként helyesen, inkább tejeskávé-aromája van, mint fekete...

18

sic, 2006. október 23. hétfő, 13:23 (#)

Aha! Thx, ez nekem tul furfangos volt. De ezentul majd tudom hogy a Gna és Zone nevu kekszek valamint az Anti uditoital milyen izvilàgot szàndékoznak takarni.

19

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 13:34 (#)

sic, ez a szokásos angolszász elölről történő szórövidítés, mint pl. a

magazine - zine
weblog - blog
hamburger - burger
bicyclist - cyclist
telephone - phone

és még egy csomó hasonló :)

20

sic, 2006. október 23. hétfő, 14:07 (#)

:) itt a felbontàs tunt tul rendhagyonak, ezt illusztràltam. A legtobb esetben és a példàid kozt is (a neologism vagy nem latin eredetu kivétel) egy elliptikus hasznàlat jellemzo.

21

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 14:17 (#)

sic:
Értem, köszönöm. Az elliptikus rész tetszik :)

22

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 15:37 (#)

Jé, ez a cappuccino > cino dolog nekem egyáltalán nem ugrott be. Köszönöm a világosságot!

23

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 15:54 (#)

A kedvencemet nem is írtam.
robot > bot :)

24

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 16:10 (#)

sic,
a felbontás sztem nem meglepő, lévén ilyenkor általában az uccsó szótag marad (általában, nem mindig, persze :)
A -cino elvonás meg amúgy is produktív, lásd mocaccino, frappuccino, stb... Nem vagyok otthon kávéban.

25

Dr. Minorka, 2006. október 23. hétfő, 16:14 (#)

re: (23)
automobil > bil
(bár ez svédül van)

26

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 16:16 (#)

Igen, ez jó ez a -ccinós példasor. A már említett burger esete is analóg: cheeseburger, fishburger, chickenburger stb.

Dánul az autó neve "bil", és bár nem tudom tutira, de tippelem, hogy az automobil-t vágták meg így :)

27

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 16:16 (#)

Eh, Doki, 2 perc :)

28

sic, 2006. október 23. hétfő, 16:30 (#)

#24-Penàlan
Lefonetikàzom magyarul a szàmomra meglepot: a "Cino"-t "szino"-nak olvastam és nem "csino"-nak. (Ezért is gondoltam kutyàra.) Ez nem jelenti azt hogy igazam van meglepodni, hanem hogy pepsi kapcsàn nem gondoltam semmilyen olasz kiejtésre, legfeljebb az "i"-t probàltam "àj"-nak is de jott a trisyllabic laxness rule és mondta hogy ne.

29

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 16:33 (#)

sic,
OK, nem olvastam ki a szavaidból, hogy a kiejtésre gondolsz. Amúgy sztem pont emiatt gondolt szinte mindenki először Ervinhez hasonlóan (magam is) fahéjra.

Amúgy pölö a zine kiejtése sem korrekt, ha külön szóként és nem eredményként nézzük, és van még nem kevés példa, úgyhogy belefér bőven (OK, tudom, hogy nem mondtad, hogy nem :)

30

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 16:47 (#)

Katmandu persze siet leszögezni, hogy ő azonnal a capuccino-ra gondolt, mert a "cino"-t a "cinnamon"-ból sehogyse tudta volna származtatni (az "namon", "amon", "mon" lett volna), viszont ismervén a versenytárs Blááákját, a "kávés" platformról már csak egy logikai bakugrás a (capuc)cino. QED.

(Jól van, Katmandu, bölcsek bölcse, pihenj kicsit.)

31

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 16:51 (#)

Kis geek off:
a Microsoft iPod-verő(nek szánt), Zune kütyüjének nevét helyből "zan"-nak ejtené az ember. A minap viszont egyk kedvenc MS megmondówebemre látogatva, a Zune-rovatnál az alábbi tízpontos felirat fogadott:

"Coming zune."

:)

32

sic, 2006. október 23. hétfő, 16:53 (#)

#29-Penàlen
Igen, nehéz volt kiolvasni lévén nem irtam bele, de hulye felbontàs alatt voltaképpen erre a fonetikai részre gondoltam, pl a "gramophone" esetében a phone helyett a "hone" lerovidulés lepne meg, mint utolso szotagok.

33

sic, 2006. október 23. hétfő, 18:50 (#)

#30-Katmandou
A szavakat nem feltétlenul csak elolrol roviditik:
http://en.wikipedia.org/wiki/Clipping_%28lexicography%29
Es mivel lusta dogként hasznàltam az ellipsis-t http://en.wikipedia.org/wiki/Ellipsis_%28figure_of_speech%29 gyujtoszonak, itt van a pontos kifejezés is listàval:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_English_apocopations

Tehàt ha elém raknak egy még nem elterjedt roviditést attol elvàrom hogy fonetikailag àllja meg a helyét. Vagy megtéveszt :)
Kivàncsi vagyok milyen néven dobjàk piacra franciaorszàgban, a Cino szerintem a legtobbekben "ciné"-t (mozi) fog felidézni.

34

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 19:03 (#)

katmandu (31), dehogy ejtené az ember a zune-t zannak. vagy talán te igen, de ne keverjünk össze egy személyes problémát egy általános jelenséggel. :)

35

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 19:11 (#)

Miért, Ervin, te minek ejtetted volna (már mielőtt elárultam volna ;) ), "zúni"-nak, "zani"-nak vagy "zún"-nak? (utolsó úgyse ér :) )

Különben is, miért mondod ezt? Több szobára kiterjedő felmérést végeztem, amik között még "zuné" is szerepelt :)

36

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 19:13 (#)

Egyébként jójó, ha nem lenne a végén az e, akkor zanosabb lenne. De legalább Arkansas állam nevét mindig helyesen ejtem, szemben a honi hírolvasókkal, ez is valami, hát nem, dicsérjél már meg egyszer :)

37

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 20:08 (#)

(36) legyen: jók a Poirot-s kvízeid!

38

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 20:13 (#)

:) Ervin köszi!
(Jó is, hogy mondod, ha lesz egy kis nyugodtabb pár nap, akkor igazán ideje lenne megírnom a Marakesben induló históriát - anyag már gyűlt hozzá egy csomó.)

39

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 22:24 (#)

katmandu (#31)

"a Microsoft iPod-verő(nek szánt), Zune kütyüjének nevét helyből "zan"-nak ejtené az ember. "

Mármint, aki nem tud angolul :P

40

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 22:28 (#)

katmandu,
ja, hogy te tényleg komolyan gondoltad ezt a Zune-dolgot... Hát, nézzük:

June
prune
tune
dune
immune
Neptune

Most te jössz olyan példákkal, ahol az "une" végződést "án" nak kell ejteni.

41

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 23:02 (#)

Penálen, várj csak, mindjárt jön, és beírja, hogy "de hiszen most soroltad fel őket". :)

42

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 23:07 (#)

#40/Penálen:
GOTO #36 :)

43

katmandu, 2006. október 23. hétfő, 23:11 (#)

(Az, hogy a Zune nem egy létező angol szó, kicsit se zavarjon :) lásd még Nike vs bike, spike, like. Oh dear. Oh my :) )

44

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 23:51 (#)

katmandu,

a #36-ban pontosan mit kéne látnom?

45

Author Profile Page ervin, 2006. október 23. hétfő, 23:53 (#)

katmandu, a (43) szvsz kétszeresen téves érvelés. először, Nikét már a régi görögök is ismerték. :) másodszor, egy nem létező szót sokkal logikusabb a létezőkből levezetni, mint kitalálni neki egy új, a mintákból nem következő kiejtést. aztán néha persze nem jön be - de az már más kérdés

46

Penálen, 2006. október 23. hétfő, 23:55 (#)

katmandu (#43),
ja, szóval az, hogy a szó nem angol, azt jelenti, hogy akkor automatikusan nem az angol fonetika szerint ejtik az angolok? Értem.

(Azért nagy mázlid, hogy nem Kenesei profnál vizsgáztál fonetikából és fonológiából, hallod-e... Oh Dear, oh my :)

47

katmandu, 2006. október 24. kedd, 01:19 (#)

#46/Penálen:
Ez csupán azt jelenti, hogy egy nem-angol szónak, pláne fantázianévnek a kiejtése eltérő lehet a hasonló írásmódú angol szavakétól, despite of fonológia a köbön, csak erre akartam utalni.

Ha ez megnyugtat, elég régóta használom az angolt, munkában, tanulásban egyaránt, és angolszász egyetemi kurzusokra sem igen járhattam volna, ha nem gagyognék valamennyire a nyelven :)

Úgyhogy ez kapufa. De abban igazad van, hogy valóban nem Keneseinél vizsgáztam. Lucky me.

48

katmandu, 2006. október 24. kedd, 01:35 (#)

#45/Ervin: imho ( :) ) te érvelsz rosszul, ha akarod tudni :)
Nikét a görögök a büdös életben nem ejtették nájkinak :) tehát ezt a részt akár át is ugorhatjuk. Ami a kitalált szót illeti, lehet levezetgetni meg találgatni, de mivel kitalált szó, a kiejtése is az lesz, amit a kitalálója kitalál hozzá - és a más kérdés az, hogy olykor ez megfelel az alaki hasonlóság szerint egyes létező konvencióknak, olykor meg nem. Semmivel sem volt kisebb esélye annak, hogy a Zune-t zúninak, zaninak vagy egyéb más módon ejtik.

De ha sokat ugrálsz, akkor körbemosolyoglak, hogy a cino-capuccino párhuzam nem esett le neked elsőre, holott kávézókban éppúgy sűrűn megfordulsz, mint angol nyelvi közegben, és ha nem szatyorban élsz, akkor ismerheted a Pepsi és a Coke egymásra licitálását a hasonló ízszörnyek terén, a Blák óta meg pláne képben lehet lenni. A kutyafáját :)

49

katmandu, 2006. október 24. kedd, 01:37 (#)

#47/ jav: "of" nem kell. Álmos, fáradt. Elnézést.

50

katmandu, 2006. október 24. kedd, 01:44 (#)

(mielőtt valaki belekötne, a Blāk igen, valsz "blek" és nem "blák", de a magyar ékezethez szokottak számára olyan blááááákosan viccesen néz ki :) azért írom így, meg nincs kedvem folyton előkeresni az ā karaktert.)

51

Author Profile Page ervin, 2006. október 24. kedd, 07:18 (#)

katmandu, egyre figyelmetlenebb vagy, ahogy egyre mélyebbre ásod magad. :)

"Nikét a görögök a büdös életben nem ejtették nájkinak" - ezek szerint nem esett le az utalásom. egyet segítek: inkább arra gondolj, hogyan ejtik az amerikaiak például Aphrodité nevét. :)

52

katmandu, 2006. október 24. kedd, 08:32 (#)

Ervin,
nem. :)

53

katmandu, 2006. október 24. kedd, 08:34 (#)

Off: viszont te meg figyelmetlenül olvasol, mint mindig. Nem vezet ez jóra, hidd csak el :)

54

Ali, 2006. október 24. kedd, 09:51 (#)

Erről a kiejtési vitáról a régi átkosbeli vicc jutott eszembe, hogy a magyar nyelv a legbonyolultabb írásmódú, mert azt, hogy "szemét ruszki megszállók", úgy kell helyesen leírni, hogy "az ideiglenesen hazánkban állomásozó testvéri szovjet vöröshadsereg". :)

55

Author Profile Page ervin, 2006. október 24. kedd, 10:54 (#)

Ali, :)

56

Penálen, 2006. október 24. kedd, 13:20 (#)

Ervin, belinkelnéd katmandunak az Uphill battle c. TWIO-írást?

57

wice, 2006. október 24. kedd, 16:20 (#)

attacs: dr pepper rulz, aszittem nincs magyar ember, aki rajtam kivul szereti.

jaes a vanilias coke se volt rossz, karhogy kivontak.

58

attacs, 2006. október 24. kedd, 18:29 (#)

wice: :) Dr. Pepper iránti érdeklődésem hamisítatlanul popkulturás, ugyanis Forrest Gumpból ered, ha emlékeztek, akkor Forrest az, aki megiszik 7 ingyen Pepper űdítőt a Fehér-házbeli (ezt így írják?) fogadáson, aztán Kennedy segít neki vécét találni. A Vaniliás Coke és a Dr. között pedig egyértelmű ízösszefüggés van. (Ja amúgy az előbb befeedeltem a kispadot, az eddig egyetlen magyar nyelvűt, van vmi jó hangulat az itteni posztokban és társaságban, ami nem megszokott magyar nyelvterületen.)

59

Penálen, 2006. október 24. kedd, 23:43 (#)

wice,
csatlakozom a Dr. Pepper klubhoz. Egy korábbi cikk kommentjében már kifejtettem, úgyhogy bizonyíthatom :))) Csak sajna amopszkva téri éjjelnappaliban, ahol vki szerint lehet kapni sosincs, mikor próbálkozok :(

60

methan, 2006. október 25. szerda, 10:44 (#)

penálen (meg akit még érint): culinaris óbudán a perc utca 8-ban. drága. de megéri.

61

Penálen, 2006. október 25. szerda, 17:13 (#)

methan,
köszi a tippet. Csekkolom a napokban.

Gr0

62

Tim, 2006. november 4. szombat, 18:56 (#)

mindenféle műhülyeségre vevő vagyok kipróbálás szempontjából, de ezt ne! az íze tök1értelműen tejeskávé. de nem nyerő tejeskávé. (a vaníliás coláért odavoltam, de azt meg kivonták...)

63

boj, 2006. november 25. szombat, 13:07 (#)

Eh, Cino Thaiföldön már évszázadok óta van pl.

Amúgy egy csokis croissan mellé reggel tökéletes.

64

foxilexi, 2006. december 16. szombat, 22:27 (#)

Cino (ejtsd: Csínó)Olaszországban régóta van és népszerű. Szerintem az íze a máltai "Kinnie"-re hasonlít, ami az egyik legjobb üdítő, de sajnos,másutt nincs...

65

Jantar, 2007. március 26. hétfő, 22:12 (#)

Én imádom a Cino-t! Finom krémes az íze, naggggyon szeretem! Ízlések és pofonok, akinek nem ízlik ne igya! A vaníliás Cocaáról ne beszéljünk inkább. Brrrrrr

66

Penálen, 2007. március 27. kedd, 20:23 (#)

Jantar,
pontosan milyen ez a "krémes íz"? Krémes állagot el tudok képzelni, ízt sajna nem :( Nekem ez köbö a "férfiasan rafinált illattal" van egy polcon.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork