Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
Ervin cikke a Blog rovatból, 2003. október 9. csütörtök, 10:51 | 4 hozzászólás
Mailbox-gyalu, yess. Olyankor az ember mindig érdekes, elfelejtett leveleket kotor elő.
Itt van pl. egy szeptember 5-i keltezésű elektronikus levél, amelyben mobilszolgáltatóm ügyfélszolgálata (méghozzá a Kiemelt, bocsesz 8-) ) örömmel üdvözli a hozzá beérkezett levelemet, amelyben egyszerű kérést fogalmazok meg: ugyan, küldenék már meg emailben vagy faxon a jelenleg rám érvényes ártáblázatot, amely nem érhető el a weben. Örömük fennhangoztatásán túl kis türelmet is kérnek a kérésem teljesítéséig.
Hm: de hiszen ma október 9. van. Megy hát a válaszlevél: európai polgárhoz méltó, civilizált hangnemben.
"Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Érdeklődöm, hogy meddig tart Önöknél, amíg a rám vonatkozó érvényes árlistát rendelkezésemre tudják bocsátani.
"Megtisztelő levelem" fogadása és lenti visszaigazolása óta több, mint egy hónap telt el. Még a gyorsaságukról nem híres hatóságok válaszideje is kevesebb ennél.
Talán nem veszik indokolatlan tolakodásnak, ha ennyi idő leteltével elvárnám, hogy egy piaci cég kiemelt ügyfélszolgálata is intézkedni tudjon.
Várom válaszukat - nemcsak a levélre, hanem a kérésemre is.
Üdvözlettel:"
A folytatásról, ha lesz ilyen, kommentekben beszámolok.
(#)
, 2003. október 9. csütörtök, 11:38Igen! A média ereje! Öt percen belül megérkezett a válaszuk. Ideidézem:
"Tisztelt Partnerünk!
Fogadtuk megtisztelő levelét. Visszajelzésünkig kérjük megértő türelmét.
Köszönjük!
... Üzleti Divízió Ügyfélszolgálata
Figyelmébe ajánljuk honlapunkat: ... "
(#)
, 2003. október 9. csütörtök, 11:41Azt hiszem ugyanahhoz a szolgaltatohoz tartozunk. Nos, nekem tobb honapi sikeres hasznalat utan a GPRS szolgaltatassal gyult meg a bajom (meg most is akadozik). Az ugyfelszolgalatnak en is irtam emailt, es nalam is jo honap alatt jutottak el a valaszig, ami termeszetesen nem a problema elharitasarol tajekoztatott.
Szopnak valami uj Nokia kozponttal, ezert szopok en is veluk. Mar varom az ADSL-t...
Boca, Sesblog, Nagykovacsi :)
(#)
, 2003. október 9. csütörtök, 11:42úristen, milyen lehet a nem kiemelt ügyfélszolgálat?! :)
(#)
, 2003. október 9. csütörtök, 13:16áruljátok már el, melyik szolgáltató! fogadjunk voda!
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork