Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53885 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Nagytakarítás

Ervin cikke a Blog rovatból, 2003. október 9. csütörtök, 10:51 | 4 hozzászólás

Mailbox-gyalu, yess. Olyankor az ember mindig érdekes, elfelejtett leveleket kotor elő.

Itt van pl. egy szeptember 5-i keltezésű elektronikus levél, amelyben mobilszolgáltatóm ügyfélszolgálata (méghozzá a Kiemelt, bocsesz 8-) ) örömmel üdvözli a hozzá beérkezett levelemet, amelyben egyszerű kérést fogalmazok meg: ugyan, küldenék már meg emailben vagy faxon a jelenleg rám érvényes ártáblázatot, amely nem érhető el a weben. Örömük fennhangoztatásán túl kis türelmet is kérnek a kérésem teljesítéséig.

Hm: de hiszen ma október 9. van. Megy hát a válaszlevél: európai polgárhoz méltó, civilizált hangnemben.

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Érdeklődöm, hogy meddig tart Önöknél, amíg a rám vonatkozó érvényes árlistát rendelkezésemre tudják bocsátani.

"Megtisztelő levelem" fogadása és lenti visszaigazolása óta több, mint egy hónap telt el. Még a gyorsaságukról nem híres hatóságok válaszideje is kevesebb ennél.

Talán nem veszik indokolatlan tolakodásnak, ha ennyi idő leteltével elvárnám, hogy egy piaci cég kiemelt ügyfélszolgálata is intézkedni tudjon.

Várom válaszukat - nemcsak a levélre, hanem a kérésemre is.

Üdvözlettel:"

A folytatásról, ha lesz ilyen, kommentekben beszámolok.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (4)

1

ses, 2003. október 9. csütörtök, 11:38 (#)

Igen! A média ereje! Öt percen belül megérkezett a válaszuk. Ideidézem:

"Tisztelt Partnerünk!

Fogadtuk megtisztelő levelét. Visszajelzésünkig kérjük megértő türelmét.

Köszönjük!

... Üzleti Divízió Ügyfélszolgálata

Figyelmébe ajánljuk honlapunkat: ... "

2

Boca, 2003. október 9. csütörtök, 11:41 (#)

Azt hiszem ugyanahhoz a szolgaltatohoz tartozunk. Nos, nekem tobb honapi sikeres hasznalat utan a GPRS szolgaltatassal gyult meg a bajom (meg most is akadozik). Az ugyfelszolgalatnak en is irtam emailt, es nalam is jo honap alatt jutottak el a valaszig, ami termeszetesen nem a problema elharitasarol tajekoztatott.
Szopnak valami uj Nokia kozponttal, ezert szopok en is veluk. Mar varom az ADSL-t...
Boca, Sesblog, Nagykovacsi :)

3

eszpee, 2003. október 9. csütörtök, 11:42 (#)

úristen, milyen lehet a nem kiemelt ügyfélszolgálat?! :)

4

mikolaj, 2003. október 9. csütörtök, 13:16 (#)

áruljátok már el, melyik szolgáltató! fogadjunk voda!


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork