Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53894 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Chellótúró

Ervin cikke a Blog rovatból, 2004. július 3. szombat, 02:50 | 8 hozzászólás

Mivel annak idején a dicséretet sem sajnáltam tőlük, most feljogosítva érzem magam, hogy ezúttal szolid ellenpropagandát fejtsek ki. Ez a cég, kérem szépen, sunnyog.

Három hete halódik a hülye hálózatom, amiben csak az alliteráció vicces, és még az se annyira.

Ott kezdődött, hogy bejelentésemre az UPC szakemberei villámgyors, ötnapos kiszállási idővel megérkeztek, és nyomukban még el sem oszlott a kondenzcsík, amikor már közölték is, hogy ők speciel nem tudnak segíteni, hiszen hiba csak látszólag van, a méréseik szerint azonban nincsen, úgyhogy dugjam csak fel a kábelt nyugodtan.

Három nap múlva mégis megtaláltak valahol az utcában egy törött darabot. Néhány napig béke volt. Azután megint monoszkóp. A telefonban már az automata azzal jelentkezett be, hogy nyugi, tudjuk, már próbálkozunk. Segíts magadon, hátha. Újra beregisztráltam a modemet, ahogy kérték, ujjé, négy zöld LED.

Összesen két napig figyelhettem a szilaj fényorgonázást, amikor mindegyik lámpácska kialudt. A telefonban elképesztő várakoztatásba kezdtek. Én persze a Vivaldiért is fizettem, mint a katonatiszt, mert ingyenes hívószámra a UPC-nek nem futja; ha futná, akkor talán lenne elég operátoruk is. Visszahívást kértem. Nem adtak. Miért, tudakoltam, hiszen ismerik a telefonszámomat. Mert nem tudunk. Ja, az más.

Végül átvergődtem magam a falanxon. Újra bemondatták velem a kilométeres ügyfélszámot, amit az automata már egyszer bekért - itt kezdett derengeni, hogy ezek lepaktáltak a telefoncéggel.

A szokásos kezdőmondat: "indítsunk újra mindent". Nem tudom, írásba adták-e nekik, de minden Chellós technikai segítő többes szám első személyben beszél. Most csak Ön indítson, válaszoltam fáradtan, vagy inkább kezdjük egyből a kettes pályán, ezeken már túl vagyok.

"Mostanában néha fennakadások tapasztalhatók", ismerte el a szakember. Azok tényleg, ismertem el én, de a magam részéről szeretnék néha szolgáltatást is tapasztalni.

Újabb szervizígéret, ezúttal négynapos kiszállással. Ha az internet-szolgáltatásuk korlátlan, legyen a várakozás is az.

Megkérdeztem, hogy ezek után indokoltnak érzik-e, hogy a hónapra kevesebbet számlázzanak. Persze, de csak akkor, ha erre külön megkérem őket. A számlázási osztályon a hölgy automatikusan olvassa a monitoráról az üzemkimaradási időket. Mind megvan neki. Persze, jóváírják, ha kérem.

Összegezzük tárgyilagosan. Megbízhatatlan szolgáltatás, három hét alatt uszkve 40%-os kieséssel. Elérhetetlenül zsúfolt, fizetős telefonszám. Múlt századi Matávos kiszállási idők. És mindezek ellenére a teljes havidíj szemrebbenés nélküli kiszámlázása, hacsak az ügyfél nem háborog. Helyzetkép a Chellóról nálam, 2004 júniusában. Tovább is van még, de talán ennyi elég.

Ha esetleg valamelyikőtök most készül szélessávú internetelérést vásárolni tőlük, én előre szóltam.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (8)

1

lipilee, 2004. július 3. szombat, 09:08 (#)

negativ szemetlada vagyok, de magyarorszagon 2004-ben, khm, nem csak a chello ilyen. oke, az axeleronal technikailag mondjuk rendben van a dolog (mondjuk, de azert ott is volt egy szopos idoszak), cserebe ok minden befizetett csekk utan igenylik, hogy szemelyesen simogasd meg a szamlazasi osztalyukat. fizetesi felszolitas -> eredeti befizetett csekk masolatanak bekuldese -> telefon -> "nem kaptuk meg" -> goto 2 -> "most meg homalyos a pecset rajta"...
nem reszletezem.

2

Kriszta, 2004. július 4. vasárnap, 11:53 (#)

Hát igen nálunk ugyanez, nem világít, villog a lámpácska, ujraindít, kihúz, renew, semmi. Hétvégén ügyfélszolgálat 0. Kira.

3

een, 2004. július 4. vasárnap, 20:10 (#)

nalunk szombaton csereltek modemet, allitolag ezentul meg sokkal jobb lesz. kopp kopp. NB nalunk eddig is ment, es azota sem tapasztaltam problemat.

4

Anibell, 2004. július 5. hétfő, 13:48 (#)

axeleronál is külön kell kérvényezni, hogy ne számlázzák ki azt az időszakot, amikor működésképtelen volt az ADSL modem...
+ hasonló kiszállási idők, és bármelyik céggel köt szerződést az ember, úgy tudom, Matáv alvállalkozók mennek ki... (vagy csinálnak, úgy mindha kimentek volna..)

5

Balage, 2004. július 5. hétfő, 17:39 (#)

Ó, hát welcome to the Club! :-) A helyzet a "Nagy Begyorsulás" óta katasztrofális, igaz, a "kétóránként lebont a modem" című problémát már sikerüt orvosolniuk távoli firmware frissítéssel.

A gáz állítólag az, hogy olyan problémával néznek szembe az átállás óta, amiről halovány sejtelmük sincs, éjszakákon át próbálgatják a legkülönbözőbb konfigurációkat, különösebb siker nélkül: szakadozó kapcsolat, sebesség messze 768 alatt, és olyan ping idők, hogy hálózati játékra nem nagyon gondolhatok. Felesleges bejelenteni, Vivaldi megvan bakeliten, inkább felteszem néha. A techsupportos ember szövegét már kívülről tudom, akár súgok is neki, ha kiesik a "szerepből".Rohadt fárasztó. De nem volna ezzel semmi baj, még szimpatizálnék is a szenvedéseikkel két esetben:
1. van annyi bőr a pofájukon, hogy azt mondják: "bocs, haver, fele annyit szolgáltatunk, a most befizetett havidíjad 2 hónapra szól"
2. Leállítják a rohadt "fizess elő most, kapsz gagyi izébizét, plusz ingyen 2 hónapot" reklámhadjáratot, és nem szerveznek erre az agyonterhelt, nem működő szerencsétlen hálózatra további balfékeket.

> "...én előre szóltam."

Kedves, mesterem, én is Neked! :-P

Alternatíva szomszédoknak: Gusztávnet ADSL 1500/384 havi 25-ért, kettéosztva egy havi Chello ára, és állítólag hasít.

Szakirodalom: az idevágó Index-fórum, ami most éppen szintén nem működik, ezért nem tudom idemásolni a címét.

6

Boca, 2004. július 5. hétfő, 18:02 (#)

En nemreg fizettem be ADSL-re. A kivalasztast megelozte az ar mellett egy olyan szempont vizsgalata is, hogy az adott szolgaltatonak milyenek a vonali kapacitasai a kulvilag fele. Akkor szamit, amikor mar sok useruk lesz...

7

qkker, 2004. július 7. szerda, 01:15 (#)

Ugyan nem UPC, "csak" Matáv : 28 nappal amegrendelés után méltóztattak kijönni, és közölni, hogy -bár a környéken rengeteg a megrendelés- örüljek, ha év végére lesz ADSL. Ha nem tetszik válasszak másik szolgáltatót! Ezzel "csak" egy hiba van, ahol megrendeltem, azok is a Matáv kábeleit használják.

8

Athos, 2004. július 10. szombat, 13:55 (#)

Nekem Axeleros elérésem van és az elmúlt 3 évben 3-szor volt kb 20 perc kimaradás. Akkor lehet, hogy szerencsés vagyok? :) Ráadásul a számlát 3-4 hetes csúszással fizetem általában és még nem küldtek figyelmeztetést, de még nem is korlátoztak.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork