Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53894 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Ügyfélszolga

Madbal cikke a Blog rovatból, 2005. február 25. péntek, 13:22 | 3 hozzászólás

Az előző hetekben bankot váltottam, így csoportos beszedésként nevezett átutalásaimat is újra el kellett intézni. Mivel nem kívántam minden egyes ügyfélszolgálatot hivatali időben felkeresni, megpróbáltam elektronikusan ügyintézni. Kábel, villany, víz, gáz.

Az ilyen megbízásokat két felől lehet elindítani: vagy a szolgáltató részéről (ügyfélszolgálati irodában, munkaidőben) vagy a bank részéről (mondjuk telebankon vagy netbankon keresztül), az utóbbi esetben szükség van a közüzemi szolgáltató kódjára is. Sablonlevelemet, amiben kértem offline paksamétát illetve a szolgáltató kódját a következő címekre küldtem el: ugyfelszolgalat@fogaz.hu, dbrt@dbrt.hu, elmu@elmu.hu

KÁBEL + NET (EMKTV/HDSNET)
Mivel a szomszéd utcában van az irodájuk, esetükben kivételt tettem, és offline mentem el hozzájuk, öt perc alatt rendeztünk mindent. Egyébként tapasztalataim szerint bármi probléma van, egy napon belül válaszolnak röviden az emailekre.

VILLANY
Négy nap múlva válaszoltak, és postáztak is egy formanyomtatványt, ami további három nap múlva meg is érkezett, félig előre kitöltve, készségesen. A honlapjuk is eléggé informatív, nekem eddig a villanyosok jó barátaim voltak mindig.

VÍZ
Igaz, semmit nem válaszoltak, de havi számlán rajta volt minden adat, azonosító kód és az ügyfélszámom is. Remélem, a bank beszélőviszonyban van velük.

GÁZ
A név kötelez. (Egyáltalán, milyen már: "fogaz.hu" ?:) 10 nap múlva válaszoltak, mellékmondatban megjegyezve, hogy 25 nap a beérkezett levelekre a válaszadási kötelezettség. Helló! Nekem meg fizetnem kell pontosan?! A telefont nem veszik fel, a flash-es honlapjuk semmire nem jó, fű alól kellett megszereznem a szolgáltató kódját, botrány.

A történetből megint az derült ki számomra, hogy egyelőre itthon te szolgálod ki az ügyfélszolgáltatót, énkérekelnézést. A legcélravezetőbb módszer még mindig a cserkész-úttörő, párosítva némi egyéni találékonysággal és egy okos KERESÉSSEL.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (3)

1

akakij, 2005. február 25. péntek, 14:30 (#)

Az egyik magyar bank online feluleten egy listabol valaszthatod ki a gyakran hasznalt szolgaltatokat, akinek csoportos beszedesi megbizast akarsz adni.
Kielegitoen nagy lista es a kodok is ott vannak.

2

madbal, 2005. február 25. péntek, 15:01 (#)

Igen, igaz, :) én is pont azután találtam meg azt az oldalt, miután végigleveleztem/telefonáltam mindent. Az ügyfélszolgálat feladata, hogy kérésre megmondják azt a pár számjegyet, és nem az enyém, hogy guglizzak vagy turkáljak banki felületeken.

3

Skulo, 2005. február 26. szombat, 18:20 (#)

Nefogazz! :)


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork