Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
stsmork cikke a Blog rovatból, 2005. június 11. szombat, 22:25 | 8 hozzászólás
Egy május végi cikkünk kapcsán parázs (és teljesen "off topic") vita alakult ki a budapesti négyes metróról. Mivel úgy láttuk, a téma sokakat érdekel, úgy döntöttünk, hogy lecsatoljuk a derékszíjról a gyalogsági ásót és beássuk magunkat.
A következő néhány hétben közlekedési szakértőnk, Ali Ttaik-al-Rep fogja ízekre szedni a négyes metró terveit, anyázás és politizálás (tényleg, van különbség a kettő között?) nélkül, reményeink szerint élvezetes stílusban. Bemelegítésnek kukkantsatok bele a miskolci tömegközlekedésről szóló memoárjának egyik legjobban sikerült fejezetébe, ezt akkor is érdemes elolvasni, ha meg sem tudjátok mutatni a térképen, hogy hol van Miskolc :-)
Ha elolvastátok, akkor átszállunk a négyes metróra, mind the gap, záródnak az ajtók kérem vigyázzanak!
(#)
, 2005. június 12. vasárnap, 00:12Aranygiga rulez! :D
(#)
, 2005. június 12. vasárnap, 10:30Tizenötösbusz télen, Vadász kocsma megállóval rulez! :)
(#)
, 2005. június 12. vasárnap, 11:25Ali megvan még? Roxxx. Ezer éve nem találtam az URL-t, francnak változnak mindig az egyetemi címek...
Amúgy ő az első blogger, akárki akármit mond. Már vagy 7 éve olvastam először, ha jól emléxem.
(#)
, 2005. június 14. kedd, 11:34szoval ali a foldim. sorsodborsod. nagyon-nagy az iras, gratulalok.
nekem a miskolci tomegkozlekedesrol az a kep marad meg, hogy a villamosokon a soha nem hasznalt es neha feleslegesen kinyilo jobb oldali ajtokat ugy rendszabalyoztak meg, hogy mindegyik ele bevagtak egy hetven kilos homokzsakot. sajna, igy oda nem lehetett a lepcsore beallni, viszont eleg egyedi latvanyt nyujtottak, nagyjabol ket evig. mas varosbol erkezo ismerosein szetrohogtek az agyukat, en eleinte pirultam, aztan valami skizovirtusbol buszke lettem a balkani megoldasra.
(#)
, 2005. június 16. csütörtök, 10:55Pár napot gondolkodnom kellett, hiszen nem illendő az embernek a saját bemutatását magyarázni, viszont válaszolni illene a felvetésekre.
Csak röviden: Sok mindent csinálok, de attól függetlenül, hogy már a kilencvenes évek eleje óta on-line vagyok, nem hiszem, hogy a blogger minősítést kiérdemlem -- "válámi ván, dé ném áz igázi". Sorsom valóban a szülővárosomhoz köt, de többször is elhagytam már hosszabb-rövidebb időre.
A metróval kapcsolatos sorozat, amibe itt most belekezdtem, kísérlet. Kíváncsi vagyok, elegendőek-e képességeim arra, hogy egy erősen elpolitizált kérdésben szakmai háttérrel nem rendelkező érdeklődők számára is érthető, követhető kételyeimet fogalmazzam meg.
(#)
, 2005. június 16. csütörtök, 16:41A metróval kapcsolatosan és az egész fővárosi útfelújítással én se poli-pitizálni akarok...,
de:
próbáljon meg, aki ezt a szervezést csinálta időben odaérni felvezető kocsi nélkül Bp bármelyik pontjára az ellenkező oldalról:-((...Kvíznek se lenne rossz bmv-n számolva a perceket...
(#)
, 2005. június 16. csütörtök, 17:31Ali,jogos.Halljuk a különvéleményt.
Megszerkesztve,statisztikákkal,sarok-
kérdéseket megfeszegetve,lényegi hiá-
nyosságokat bemutatva.Hajrá.:-)))
(#)
, 2005. június 16. csütörtök, 18:55Már túl vagyok két további részen, hamarosan ti is. :) Statisztikák? Nem szakcikket kértek... Na, majd a végére linkelgetek azt is.
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork