Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53959 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Ali Baba és a négyes metró

stsmork cikke a Blog rovatból, 2005. június 11. szombat, 22:25 | 8 hozzászólás

Egy május végi cikkünk kapcsán parázs (és teljesen "off topic") vita alakult ki a budapesti négyes metróról. Mivel úgy láttuk, a téma sokakat érdekel, úgy döntöttünk, hogy lecsatoljuk a derékszíjról a gyalogsági ásót és beássuk magunkat.

A következő néhány hétben közlekedési szakértőnk, Ali Ttaik-al-Rep fogja ízekre szedni a négyes metró terveit, anyázás és politizálás (tényleg, van különbség a kettő között?) nélkül, reményeink szerint élvezetes stílusban. Bemelegítésnek kukkantsatok bele a miskolci tömegközlekedésről szóló memoárjának egyik legjobban sikerült fejezetébe, ezt akkor is érdemes elolvasni, ha meg sem tudjátok mutatni a térképen, hogy hol van Miskolc :-)

Ha elolvastátok, akkor átszállunk a négyes metróra, mind the gap, záródnak az ajtók kérem vigyázzanak!

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (8)

1

tiglis, 2005. június 12. vasárnap, 00:12 (#)

Aranygiga rulez! :D

2

Kelt, 2005. június 12. vasárnap, 10:30 (#)

Tizenötösbusz télen, Vadász kocsma megállóval rulez! :)

3

CsasZ, 2005. június 12. vasárnap, 11:25 (#)

Ali megvan még? Roxxx. Ezer éve nem találtam az URL-t, francnak változnak mindig az egyetemi címek...

Amúgy ő az első blogger, akárki akármit mond. Már vagy 7 éve olvastam először, ha jól emléxem.

4

pravda, 2005. június 14. kedd, 11:34 (#)

szoval ali a foldim. sorsodborsod. nagyon-nagy az iras, gratulalok.
nekem a miskolci tomegkozlekedesrol az a kep marad meg, hogy a villamosokon a soha nem hasznalt es neha feleslegesen kinyilo jobb oldali ajtokat ugy rendszabalyoztak meg, hogy mindegyik ele bevagtak egy hetven kilos homokzsakot. sajna, igy oda nem lehetett a lepcsore beallni, viszont eleg egyedi latvanyt nyujtottak, nagyjabol ket evig. mas varosbol erkezo ismerosein szetrohogtek az agyukat, en eleinte pirultam, aztan valami skizovirtusbol buszke lettem a balkani megoldasra.

5

Ali, 2005. június 16. csütörtök, 10:55 (#)

Pár napot gondolkodnom kellett, hiszen nem illendő az embernek a saját bemutatását magyarázni, viszont válaszolni illene a felvetésekre.

Csak röviden: Sok mindent csinálok, de attól függetlenül, hogy már a kilencvenes évek eleje óta on-line vagyok, nem hiszem, hogy a blogger minősítést kiérdemlem -- "válámi ván, dé ném áz igázi". Sorsom valóban a szülővárosomhoz köt, de többször is elhagytam már hosszabb-rövidebb időre.

A metróval kapcsolatos sorozat, amibe itt most belekezdtem, kísérlet. Kíváncsi vagyok, elegendőek-e képességeim arra, hogy egy erősen elpolitizált kérdésben szakmai háttérrel nem rendelkező érdeklődők számára is érthető, követhető kételyeimet fogalmazzam meg.

6

cziczas, 2005. június 16. csütörtök, 16:41 (#)

A metróval kapcsolatosan és az egész fővárosi útfelújítással én se poli-pitizálni akarok...,
de:
próbáljon meg, aki ezt a szervezést csinálta időben odaérni felvezető kocsi nélkül Bp bármelyik pontjára az ellenkező oldalról:-((...Kvíznek se lenne rossz bmv-n számolva a perceket...

7

Alfi, 2005. június 16. csütörtök, 17:31 (#)

Ali,jogos.Halljuk a különvéleményt.
Megszerkesztve,statisztikákkal,sarok-
kérdéseket megfeszegetve,lényegi hiá-
nyosságokat bemutatva.Hajrá.:-)))

8

Ali, 2005. június 16. csütörtök, 18:55 (#)

Már túl vagyok két további részen, hamarosan ti is. :) Statisztikák? Nem szakcikket kértek... Na, majd a végére linkelgetek azt is.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork