Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53885 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Tele2-s ember mit keres a T-com bérenc háziasszonynál?

Doransky cikke a Blog rovatból, 2005. augusztus 26. péntek, 16:08 | 53 hozzászólás

Gondolom sokaknak feltűnt a viszonylag friss T-com-os reklámban az enyhén betépett állapotban házaló Tele2-s ürge meg az ő kis mappája.

Bár az ilyenektől mindenki a versenyhivatalba készül, nekem mégis tetszik az üzenet:

"Hát be vagytok ti szívva, hogy nekünk jöttök ezzel a piros-sárga-fekete olcsó boltos szarral?"

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (53)

1

Pix, 2005. augusztus 26. péntek, 16:17 (#)

Mivan?
Ezt kifejtenéd?

3

eszpee, 2005. augusztus 26. péntek, 16:30 (#)

Én határozottan élvezem, amikor nagy nyilvánosság előtt szivatják egymást cégek, hajrá, még sok ilyet.

CEO-boxot főműsoridőbe!

4

Myreille, 2005. augusztus 26. péntek, 16:54 (#)

Nekem is tetszik, hogy a cégek egymást szivatják. (T-com vs. Tele2, vagy T-mobile vs. Vodafone) Szerintem most a T-com gyönyörű horoggal küldte meg a Tele2-t. :)

5

Pocakos, 2005. augusztus 26. péntek, 17:32 (#)

Csak kiegészítésnek, a tisztán látáshoz:
"....Our main competitors are the former government monopolies. Tele2 was founded in 1993 by Jan Stenbeck and has been listed on Stockholmsbörsen since 1996. In 2004, we had an operating revenue of SEK 43 billion and a profit of SEK 6.6 billion (EBITDA). ....."
http://www.tele2.com/pages/Text.aspx?id=186
Röviden: 1993-ban azért jött létre a svéd vállalat (Tele2), hogy versenyre hívja a volt állami monopoliumokat Európa szerte.

6

xzy, 2005. augusztus 26. péntek, 17:55 (#)

A reklmámhoz tartozó "apróbetűs" alapján már kicsit másképp fest a történet. Igazi, gusztustalan, T-Com-os reklám. Rám sajnos hatnak a reklámok. Ez például úgy, hogy felkeltette az érdeklődésemet a TELE2 iránt. Kár, hogy nincs vezetékes telefonom.

7

Boca, 2005. augusztus 26. péntek, 18:16 (#)

Nekem is tetszett a reklam a fricska miatt. Ugyanakkor ugy interpretalom, hogy a matav buszken hirdeti lenyegeben azt, amit a versenytarsai kenyszeritettek ra, magatol nem tette volna (miert is). Paradox modon erre a reklamra meg a Tele2 is buszke lehet, mert ha nem torik tobbek kozt ok is az arakat, ez a reklam nem johetett volna letre. Ugy altalaban egyetlen, cegnek buszkesegre okot ado dolgot sem szoktam az adott ceg erdemenek tulajdonitani, mert kenyszer hatasara tettek amit tettek.

8

wice, 2005. augusztus 26. péntek, 18:24 (#)

btw, ha joltom, a t-com-nal ugyan valoban 0 a legolcsobb percdij, viszont emelle jar meg egy szep kis elofizetesi dij, a tele2-nel meg, bar magasabb a percdij, viszont nincs elofizetes. szal vascso a t-com-nak. a tele2-nek ez magas labda. en lecsapnam.

9

eszpee, 2005. augusztus 26. péntek, 18:46 (#)

vascső kategória, persze, és a tele2 már le is csapta, nyomtatott reklámjaik vannak korrekt táblázattal, hogy hol mennyi a perc- és előfizetési díj.

10

Gr0, 2005. augusztus 26. péntek, 19:57 (#)

Egyetértek, sztem is cibálják csak egymás haját a rklámokban, abból rossz nekünk, a "lakosságnak" rossz nem lehet :)

Amúgy maga a konkrét reklám sztem nem akkora durranás, ha a Tele2-nek kis esze van, folytatják: ugyanaz a jelent, csak a végén, mikor a csajszi megkérdi, hogy ugyanmá', miért venné igénybe a Tele2 szolgáltatását, akkor az immár nagyon talpraesett üzletkötő csak annyit mondana, hogy "mert akkor olcsóbban kijön".

Amúgy nem az első ilyen próbálkozás a zsánerben, pár éve már volt egy ilyen, az egyik mobilos (Pannon? Westel? Voda?) csinált egy sorozatot, volt benne a taxis tag, az otthon gyúró műmájer, meg a kártyát a klotyóba zsákoló töketlen, aztán a másik cég (Pannon? Westel? Voda?) egy reklámba rakta a három tag alteregoját, természeteen immár a saját szájuk íze szerint.

Gr0

11

CaveMaN, 2005. augusztus 26. péntek, 22:01 (#)

Gr0, az ugyanaz a reklámcég volt, nem alteregóval, hanem ua. emberekkel :)

#6, xyz: úgy, ahogy írod, az apróbetűben a lényeg, mint mindig, itt is vagy 8 sor legalább :)

12

mr m, 2005. augusztus 26. péntek, 23:20 (#)

én a kilencvenes években hallottam egy amerikai rádióreklámot (valami áruházláncét) amelyikben tételesen felsorolták, hogy melyik boltnál mennyivel olcsóbbak.
szóval a műfaj igen régi, csak persze ez is lassan jut el hozzánk...
egyébként doranski bejegyzései fórumos témaindítók.

13

Gr0, 2005. augusztus 27. szombat, 00:04 (#)

CaveMaN,

a fejemet rá, hogy nem ugyanazok a szereplők voltak. Ugyanis anno nálunk is fellángolt a vita, és direkt figyeltem. Hasonlóak voltak, de nem ugyanazok.

Gr0

14

nyelv-ész, 2005. augusztus 27. szombat, 09:16 (#)

Doransky,

a házaló ügynök nem "enyhén betépett állapotban" van, hanem önnön nagyságától megrészegült állapotban. Nagy különbség!

Nem hallottál még az ügynököknek kitalált "személyiségfejlesztő" tréningekről, "eladástechnika" címszóval futó agymosásokról, és hasonlókról? Érdemes utánanézni...

15

Zuzu, 2005. augusztus 27. szombat, 11:07 (#)

Engem kifejezetten irritált a T-Com reklám mégpedig az anorexia-gyanús fapics@ szereplőjétől. Ilyen tipusú nőktől mentsen meg az ég! Annyira irritáló ahogy az utolsó mondatot fröcsögi az ajtó becsapása elött, hogy rögtön megsajnáltam az ügynököt és feltárcsáztam a Tele2 számát.

Egyébként csak a nagyon tájékozatlan kuncsaftokat lehetett ezzel a reklámmal megtéveszteni, azok az ügyfelek beleértve nyugdíjas szülémet is akik élesben telekettőznek mosolyogva legyintettek, még mindig jobban jönnek ki ezzel a konstrukcióval mintha még pluszban előfizetnének a Favorit díjcsomagra.

Személy szerint már alig vártam, hogy megdőljön a Matáv hegemóniája, azonnal váltottam vezetékest amint tudtam. Ezreket spórolok havonta....

16

Pocakos, 2005. augusztus 27. szombat, 11:17 (#)

nyelv-ész(14): Biztos, korom miatt, de nekem nem ezek a "tréningek" jutnak az eszembe az ügynökről, hanem az idén februárban meghalt Arthur Miller.

17

BaBe, 2005. augusztus 27. szombat, 13:17 (#)

#15: Zuzu, én is behányok a csajtól, annyira, hogy szerencsétlen fószert már a reklám elején sajnálom, egyébként nagy arc, nemtom, hol találták. Mindenesetre pontosan tudja, hogy mit kell csinálnia :) A magentaszín kiskardigánja meg annyira direkt, hogy fúúúúújjjj...

#16: Pocakos, nekem is... :(

18

BaBe, 2005. augusztus 27. szombat, 13:20 (#)

#17: /persze a csaj kardigánja, nem az ügynöké :)/

19

zleila, 2005. augusztus 27. szombat, 15:44 (#)

Az úh Dove meg jobb, mint a Nivea Visage, odatették kicsicsillaggal.

20

zleila, 2005. augusztus 27. szombat, 15:44 (#)

(úh=új)

21

BaBe, 2005. augusztus 27. szombat, 20:43 (#)

#19: Igen, még a tulipánnak is feláll tőle.:)
Nekem most a vodafone ˝Klónfalvás˝ reklámja tetszik, ami viszont kimondatlanul, de egyértelműen a T-Com reklámjait cikizi ki.

22

Gr0, 2005. augusztus 27. szombat, 21:56 (#)

BaBe,
ezt kifejtenéd kicsit? Mert én ezt eddig nem vettem észre.

Gr0

23

nyelv-ész, 2005. augusztus 28. vasárnap, 12:31 (#)

BaBe, Pocakos:

elnézéseteket kell kérnem, megvezettelek titeket. Hiszen nem is ügynökről van itten szó! Ez a szó ugyanis ma tiltólistán van minden olyan cégnél, ahol valójában ilyeneket foglalkoztatnak.

Hála szép magyar nyelvünknek, ezek az illetők ma "üzletkötők", "értékesítési munkatársak", "tanácsadók", hovatovább "szépségtanácsadók" (by Avon), szóval mindennek híjják őket, csak ügynöknek nem. Ennek megfelelően a kiképzésük, fellépésük, munkastílusuk is egészen más, mint az arthurmilleri őstípus.

Szóval javaslom a #14-esben emlegetett parafenomén-képző technológiák tanulmányozását, rendkívül tanulságosak...

24

Zuzu, 2005. augusztus 28. vasárnap, 12:39 (#)

Azt vettem észre, hogy mivel most már állandóan elkapcsolok a reklám alatt, nem tudom miről beszéltek. Remélem ez lassan mindenkinél tendencia lesz és egy idő után hiába szórják ki majd a hirdető cégek a piszkos százmillióikat....

25

nyelv-ész, 2005. augusztus 28. vasárnap, 13:18 (#)

Zuzu,

nem félsz, hogy kihúzod a gyufát?
Nagy Testvér figyel, rád küldi a gondolatrendőrséget!

Egyébként kisebbségben vagyunk, ismerőseim 80%-ánál egész nap megy a tv a háttérben. Úgy élik le az életüket, hogy a tudatalattiba befészkeli magát az intelligens mosópor.
Pedig nekik még (egyelőre) ott a kikapcsológomb, nem úgy, mint az orwelli műben...

26

Boca, 2005. augusztus 28. vasárnap, 14:08 (#)

Most lattam egy Tele2 reklamot egy napilapban, ahol szepen kis tablazatos interfeszen mutatja be, hogy a Tele2 hogy latja ezt az ingyenes percdij kerdest. A lenyege az, hogy a Favorit PLusz 1600ft/ho az alap dijcsomag dijan felul, ezt kell osszehasonlitani a 0ft/ho tele2 alapdijjal. Aztan jon par percdij osszehasonlitas a nem ingyenes idoszakbol, majd az utolso sorban egy kotber 'osszehasonlitas', amibol megtudtam, hogy a Favoritot 14 honap husegidore lehet kotni (ezek szerint), mert minden korai felmondas eseten a hatralevo honapokra vmi 6000ft/ho kotbert fizethet a rozsaszin kardiganos juzer. A tele2 oszlopban persze ott is 0ft kotber szerepel.

27

Zuzu, 2005. augusztus 28. vasárnap, 14:16 (#)

Rózsaszín kardigános júzer :)

Most tényleg a sesblogban ciki mosolyjeleket beírni? Én nem vagyok sem programozó sem html ikszpert (hahó nyelv-ész), világosítsatok már fel, hogy többet ne kérdezzek hülyeségeket! ://01

28

nyelv-ész, 2005. augusztus 28. vasárnap, 14:21 (#)

Zuzu,

egyeseknek ciki, másoknak nem.
Vannak aztán olyanok is, akiknek minden megnyilvánulásuk ciki (ijjen vagyok én is).

:-))

29

Gr0, 2005. augusztus 28. vasárnap, 15:04 (#)

BaBe,
még mindig izgalommal várom a #21-beli állításod magyarázatát :P

Gr0

30

BaBe, 2005. augusztus 28. vasárnap, 22:33 (#)

Gr0, izgujjá csak szivike, most estem haza, szépen fürcsikélek, aluszkálok, és majd holnap de. megválaszollak... ha addig leírod, hogy mi nem stimmelt, a tulipán, vagy a klónfalva? :)))

31

Gr0, 2005. augusztus 28. vasárnap, 22:43 (#)

Babe,
szóval nem tudsz kapásból válaszolni, gondolkodási idő kell?

Köszi, a választ elfogadom :PPP

Gr0

32

Baggio, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:03 (#)

Mintha lenne a tele2-nek mar valasza erre a csodas reklamra. Valami olyasmi, hogy _nalunk nincsen elofizetesi dij_ ...

33

Gr0, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:17 (#)

A két cég stratégiája nyilván arra alapoz, hogy nem lehet objektíven eldönteni, melyik tarifacsomag a jobb, hiszen az erőst attól függ, kinek, mikor, milyen rendszeresen telefonálok. Elég tehát azokra a területekre koncentrálni a reklámban, amelyikben jobb vagyok, mint az ellen, és máris úgy tűnik, mintha jobb lennék nála en bloc. Utópia, de arra kéne kötelezni a szolgáltatókat, hogy a havi részletes számla alapján a számlán tüntesse fel azt is, hogy az a bizonyos számla mennyi lenne a többi cég tartifacsomagjaival, és akkor mindenki látná, hogy ő maga melyikkel járna a legjobban.

Nemtom, ki hogy van vele, de én márt rég föladtam azt is, hogy a saját szolgáltatómnál meg tudjam mondani, melyik számlacsomaggal járnék a legjobban. Számolgattam, számolgattam egy ideig, dde aztán feladtam.
Biztos bennem van a hiba.

Gr0

34

BaBe, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:27 (#)

Gr0, maga kotozkodik velem, legyen szives megirni, hogy mi a problemaja, tulipanos fanfan-e, avagy klonfalvai lakos, az ember meg meg sem szaradhat, es azzal kell szembesulnie, hogy itten szekiroljak.
Tulipan: Dove-ba illetve Niveaba allitanak egy-egy szal tulipantot, es 10 ora mulva a Dove-os all, a masik kokad, nyilvan a Dove jobban hidratal.
Klonfalva: egyenfelesegek egyenhazak elott egyengyermeket ringatnak, egyenidopontban hivjak telefonnyukon /mondta a pok/ a ferjeiket, vodafone aszongya, ne te kedvezz a szolgaltatodnak, mi kedvezunk neked, akkor telefonalsz, amikor jolesik, kombinalhatod a csomagjaidat ahogyan jolesik.
Mit nem ert, mondja? Ja, engem meg.
/Orr fol./
//Szarad.//
///Nyif-nyaff.///
:-P

35

Gr0, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:29 (#)

BaBe,

"Nekem most a vodafone ˝Klónfalvás˝ reklámja tetszik, ami viszont kimondatlanul, de egyértelműen a T-Com reklámjait cikizi ki."

Engem konkrétan ez érdekelne.

Gr0

36

BaBe, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:34 (#)

Most irtam le... nem a T-Cuncinak van olyan reklamja, hogy delutan negykor mindenki eltunik az utcarol, mert vadul elkezdenek telefonalni?... Biztos hulye vagyok, ha ennyire ki akarsz belolem piszkalni valamit...
Kisz konosz faty.
˝-P

37

Gr0, 2005. augusztus 28. vasárnap, 23:44 (#)

BaBe, ezt nem írtad le, olvass vissza.

De így már legalább érthető, még, ha nem is értek egyet vele :)))

(Amúgy tuti, hogy nem annak az ellenreklámja, hiszen az eredetit jópár éve lehetett látni német csatornákon, gyakorlatilag ugyanez volt a séme, olyan smallville-s feelinggel. Sztem egyszerűen azt koppintották le.)

Gr0

38

BaBe, 2005. augusztus 29. hétfő, 00:10 (#)

ooo..., ize, nem pleasantville-es feelinggel? vagy en vagyok osszezavarodva?
de akkor megnyugodtam, hogy megnyugodtal :)))

39

Gr0, 2005. augusztus 29. hétfő, 00:20 (#)

Öööö, asszem, igazad van, Pleasantville... Amikor "belekerülnek" a tévés sorozatba. Bocs a tévesztésért.

Gr0

40

Boca, 2005. augusztus 29. hétfő, 00:23 (#)

Baggio (#32), a #26-os hozzászólásban ezt említettem meg.

Gr0 (#33), annyiban utópisztikus, hogy ezt a választott szolgáltatód tegye meg, de annyiban nem, hogy ezt megteheted te, vagy egy erre szakosodott cég, aki a megtakarított forintok egy kis hányadára igényt tart a munkájáért cserébe. Ez egyébként működő üzlet a közép- és nagycéges szférában, mert ott a kuszaság egy nagyságrendekkel nagyobb. Talán egyszer majd az egyszerű kusztomereknek is csinálni fogják.

41

eszpee, 2005. augusztus 29. hétfő, 08:54 (#)

Friss MTI hír!

A T-Com felbontotta ötven, a Favorit díjcsomagot használó ügyfelének előfizetői szerződését. A szolgáltató szóvivője szerint a kétoldalú szerződés 14. pontja szerint bármelyik fél jogosult azt 60 napos határidővel megszüntetni, ők ezzel a lehetőséggel éltek. Hozzátette viszont azt is, hogy az ominózus 50 ügyfél - jórészt nyugdíjasok - "extrém telefonhasználóknak" számítottak.

"Gazdasági társaságként abban vagyunk érdekeltek, hogy ügyfeleket szerezzünk, nem abban, hogy felmondjunk nekik, ezért nyilván csak végső esetben nyúlunk ilyen eszközökhöz" - mondta Straub Elek. A vezérigazgató magyarázata szerint azért képződik veszteség a nagy forgalmú ügyfelek miatt, mert a szolgáltató a nagykereskedelemben forgalomkorlátos elszámolás alapján veszi a csomagokat, melyek átlagos, havi 3 órás forgalomra vannak optimalizálva, és az áruk is eszerint van megállapítva. Azok, akik szélsőségesen sokat telefonálnak, ezért jelentős pluszköltséget okoznak a vállalatnak, amit végső soron a többi előfizetővel kellene megfizettetni, mondta Straub Elek, ehelyett választották inkább ezt a megoldást.

42

Ali, 2005. augusztus 29. hétfő, 09:30 (#)

Ezt a hírt mintha már halottam volna kicsit más kiszerelésben...

43

doransky, 2005. augusztus 29. hétfő, 09:54 (#)

(41) Nagy gond lehet a T-com-nál, ha ilyen húzásokra szánják el magukat. Ezek nem követik az interneten zajló eseményeket?

44

Gr0, 2005. augusztus 29. hétfő, 13:19 (#)

Azért el tuom képzelni, amint 50 magyar nyugdíjas kitelefonálja a multinacionális T-Comot, Európa egyik vezető telefontársaságát a nyereségéből...

szanalmas.hu...

Gr0

45

Kenny, 2005. augusztus 29. hétfő, 13:33 (#)

A #41 jó poén volt, T-Mobile-ra is ki lehetne találni hasonlót. :)

46

nyelv-ész, 2005. augusztus 29. hétfő, 18:49 (#)

Már látom a holnapi újságok címlapját:

"Nyugdíjasok speciálisan kiképzett csoportja hackeli a T-Com hálózatát! Névtelenségét megőrző szóvivőjük elmondta, így vágnak vissza a gyalázatos évekért, mikor 22 évig kellett várni a telefonra."

47

Csab, 2005. szeptember 7. szerda, 14:53 (#)

Srácok, véletlenül bukkantam Rátok, de valahogy itt ragadtam a témánál! Tudnátok még ilyen reklámpéldákat mondani a közelmúltból?

48

Gr0, 2005. szeptember 8. csütörtök, 00:47 (#)

Öööö, reklámpéldákat pontosan mire is?

Gr0

49

Gr0, 2005. szeptember 8. csütörtök, 00:48 (#)

Amúgy ma egy plazában egy T-Pont mellett elhaladván arra gondoltam: mekkkora mázlijuk van, hogy az anyacég nem G-Mobile, meg ilyenek :)

Gr0

50

Gr0, 2005. szeptember 8. csütörtök, 00:53 (#)

Csab,
ha arról van szó, hogy cégek konkrétan egymás elleni reklámokatcsinálnak, akkor én hirtelen csak a Westel (Pannon???)/Voda villongásról, illetve a zleila (#19) által említett Dove/Nivea pengeváltásról tudok.

51

Zuzu, 2005. szeptember 8. csütörtök, 10:12 (#)

GrO, #49 - gondolod, hogy ez mázli? Akkor talán nem kéne annyit költeni milliós reklámokra, csak úgy özönlenének a kuncsaftok!

Egyébként felfüggesztettem egy kicsit a ker.tv-k reklámjainak ignorálását a T-Mobile, Tele2 és a Vodafon csatározás miatt.

52

Csab, 2005. szeptember 9. péntek, 11:00 (#)

Itt valószínűleg arról van szó, hogy a "piacbővítés" már nem annyira éri meg a cégeknek - egyre kevesebb az új előfizető - sokkal jövedelmezőbb egymás ügyfeleit elhappolni. Egyébként a közeljövőben egyre több ilyen reklám jön majd érzésem szerint, hiszen a Magyar Reklámszövetség nem talált kivetnivalót a T-Mobilos reklámban. Szabad a pálya!

53

Zuzu, 2005. szeptember 9. péntek, 11:13 (#)

Volt egy kis levélváltás a Tele2 ügyfélszolgálatával. Ugyanis felhívott egy Tele2-s ügynök, hogy Matáv előfizetéssel (végig matávozott :) ) cégek is igénybevehetik szolgáltatásaikat. Nos, egy kicsit utánanéztem és kiderült, hogy a T-COM/T-Online üzleti csomagjainak csúcsidős hazai percdíjai olcsóbbak mint az övék, és csúcsidőben mobil irányba is csak két szolgáltatónál olcsóbb a Tele2. Persze külföldre jobb áraik vannak, és csúcsidőn kívül is, de a cégek általában napközben működnek.

Engem szépen megtévesztettek. De megírtam nekik, és kaptam egy valóban udvarias "jól van na, köszike" levelet.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork