Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
Ervin cikke a Blog rovatból, 2005. szeptember 8. csütörtök, 11:59 | 54 hozzászólás
A régi munkahelyről megörökölt Citibankkal sokáig nem volt gondom. Annak idején élvonalbeli ötleteik voltak a srácoknak, gyorsan ment minden, ingyenes volt a pénzfelvétel. Aztán egyre-másra csempészték be a feltételek közé a megszorító intézkedéseket, és októbertől újabb szívességekre készülnek. Én meg arra, hogy veszem a kalapomat.
(Update egy fél nap múlva: kedves olvasók, ti nagyon jó fejek vagytok. Köszönöm az eddigi visszajelzéseket, rengeteg a tanulság, és ne hagyjátok abba, van még bennetek bölcsesség. Köszönöm szépen! )
Összeszedtem, hogy elsősorban mit keresek, és ha van jó ötletetek, vagy pozitív/negatív tapasztalatotok, örömmel veszem a hozzászólásotokat. Hátha még másnak is hasznára lehet.
A fő kritériumok:
Kiegészítő ötletek:
Persze nem a tökéletes bankot igyekszem megtalálni, csak azt, amelyik legalább a fő kritériumok mentén korrektebb kombinációt nyújt, mint a Citi. Ha nem találok ilyet, akkor maradok. Eddig úgy tűnik, hogy a Raiffeisent és a CIB Bankot érdemes megnéznem. Ha ti ezeknél bankoltok, mondjátok el a tapasztalataitokat; ha más ötletetek van, vezessétek elő. Minden tanácsot köszönök!
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 12:05Leírhatnád, hogy konkrétan miről váltasz (szolgáltatások, árak), sokan csak a saját bankjukat ismerik, de ha lenne mihez hasonlítani, akkor biztos relevánsabb tippek jönnének az "XY szar! " illetve "Z a király!"-nál.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 12:13eszpee, nekem pont olyan tippek kellenek. :) várj, megmagyarázom.
a hirdetményeket el tudom olvasni magam is, a konkrét pénzügyi összehasonlítás tehát bizonyos korlátok között megugorható.
a többiektől inkább tapasztalatokra vagyok kíváncsi. ha egyszer váltok, akkor jó ideig úgysem fogom újra elővenni az ártáblázatokat, tehát kis túlzással olyan bankot akarok, amelyik el is hiteti velem, hogy jó dolgom van náluk :) A Citinek ez most nem sikerül, és kíváncsi vagyok, más bankokról mit gondolnak a saját ügyfeleik. ezzel együtt persze minden tényszerű információ is segítség.
Viszont kösz a hozzászólást, talán ezzel érthetőbb lett a kérésem.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 12:37Tegnap este jelent meg egy cikk erről a témáról a hvg-n: http://tinyurl.com/bagcl
A BB internetbank és befektetési kártya nekem bejön, teljesen kielégítő, felárért sms-ben is lehet limiteket állítgatni, meg ki tudja mit. Viszont ha a fiókba kell menni, az katasztrofális élmény tud lenni.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 12:56kereszt, köszi. a bb-t is megnéztem, és bevallom, az első feltételnél faképnél hagytam őket. először is, a netbank demója egy letölthető powerpoint fájl :) - ráadásul, ha megnyitod, akkor az első képernyőn ezzel találkozol szembe:
http://www.sesblog.hu/archives/bb-demo.jpg
A finom ellentmondások boncolgatásába nem megyek bele - de lehet, hogy akkor a gyakorlatban már túl vannak ezen a szinten?
Különben hangsúlyozottan *csak a demó alapján* a CIB agyonveri az összes többi netbankot. Már amelyeket én láttam. Akik élőben küzdenek valamelyikkel, nyilatkozzanak :)
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:03A CIB netbankja tényleg korrekt, de van pár idegesítő apróság benne:
- megértem én, hogy egyszerűbb java appletet leküldeni az ügyfélhez, de ebből adódóan nem egy böngészőben megszokott felületet kapsz, de ezzel végülis együtt lehet élni
- az előzőből adódik megint egy idegesítő apróság, (ha jól emlékszem) dátumbeviteli mezőknél próbál okos lenni a szoftver, javításnál a legrosszabb, mindig odaugrik a kurzor, ahova szerinte kéne... ezt nehéz elmagyarázni, ki kell próbálni! :)
- még egy ami így hirtelen engem zavart: számlatörténetnél az egyes tételek mellett nem szerepel az éppen ott és akkor azután a tétel után aktuális egyenleg - az otp ebben például jobb.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:06Én mindenképpen a CIB-et ajánlanám neked. NEkünk mind a 4 számlánk náluk van.
Az internetbankjuk imho a legjobb. (És müxik mac és linux alatt is)
Ügyfélszolgálatuk és telebankjuk gyors pontos és képben van, és bármit csinálsz nincs semmi cécó, azonnal elintézik.
Ja és most már sok fiókjuk van, nem kell messzire mászkálni ha mégiscsak a fiókos ügyintézést választanád...
(pl CIB-ben még sosem kellett sorba állnom...)
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:08Ja, telefonos ügyfélszolgálat is korrekt, a személyesről nincs sok tapasztalatom, összesen vagy háromszor ha voltam CIB fiókban az elmúlt 5 év alatt... hmm, azt hiszem ez elég ütős érv.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:08Ses, ha valamit számít én lassan 2 éve CIB-et használok. Átutalok, lekötök, kártyátrendelek internetileg. Néha nem érhető el az internetbank, de ritka. A telefonos ügyfélszolgálaton emberrel beszélsz és nem kell menüben turkálni. Alszámla és kártyaösszerendelésben nem tudok nyilatkozni. Van webes, netes kártya, de amig nem volt ilyen addig 0-ra állitottam a vásárlási limitet vásárlás után. Értesitő sms-t is kapsz ingyen a vásárlásról. Ha jól rémlik mindezt 190 ft /hó
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:13őőő, Ses, mi várható októbertől?
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:14ses,
az ie használat nem volt kizáró feltétel ! :)
amúgy nem léptek túl ezen, továbbra is ie használatra köteleznek valamiért, de emiatt nem váltok bankot.
(kicsit off, de ha már itt tartunk: az index terkep nektek sem megy ffox alatt?)
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:15CaveMaN, számlánkénti havi díj, kártyamegújítási díj, szigorúbb kp-felvételi feltételek - tovább is van, mondjam még? :) olvasd el a holnapjukon, már kint vannak a majdani feltételek külön linken.
ja, és továbbra is marad, ami nagyon bosszant: "elektronikus számlakivonat: nem elérhető" ez annyira múlt század, az őserdők meg pusztulnak.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:19kereszt, tényleg nem kizáró ok. engem inkább a netscape kettős neve hatott meg, meg az, hogy ez a praktice már nem is létező szoftver ok, ellenben pl. a firefox nem. egyébként operával általában át tudom verni az ilyen csak-IE siteok többségét, a citibank is elvileg IE-t szeretne, de simán benyeli az opera bejelentkezős trükkjét.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:25hm nem értek valamit. Én ff-ot használok cib internetbankhoz és működni látszik (pontosabban, újabban Deer Park Alpha 1-t)
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:36CIB Bank, 1,5 éve, céges bankolás, semmi gond. Viszont utálom a webes felületét, sötét, kicsi és tutma, olyan hivatalnokos, könyvelős. De tudom a funkcionalitás számít.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 13:40eszpee(#1): igazán köszönöm a pozitív értékelést :)
Z, a szerény
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:01Amikor céges számlát kellett nyitnom, azért választottam a CIB-et, mert ők voltak akkor az egyetlenek, akik ügyfelenként és nem számlánként számolták a számlavezetési díjat, nekem pedig forint- és devizaszámlára is szükségem volt, így kapásból kétszer annyit fizettem volna bárhol másutt.
A magánszámlám még egy ideig a K&H-nál (nem röhögni!!!) volt, onnan azért jöttem el, mert az internetről még harangozni se hallottak, nekem pedig alapvető követelmény, hogy bankfióknak lehetőleg a közelébe se kelljen mennem.
A CIB ügyfélszolgálatról álljon itt két történet:
Egyszer valahogy kilockoltam a tranzakciós jelszavamat (máig sem értem egészen pontosan, hogy miért) és az egész accountomat zárolták. Bementem a legközelebbi bankfiókba, két perc alatt sorra is kerültem és mondtam az ügyintéző sráctnak, hogy mi a helyzet. Kicsit pötyögött a számítógépen, aztán azt mondta, hogy nem érti, hogy lockolódtam ki, de visszaállította a jelszavamat, menjek szépen haza és próbáljak újra belejentkezni.
- És ha akkor se működik?
- Akkor itt a névjegykártyám, rajta van a mobilszámom, hívjon fel amikor a gép előtt ül és együtt folytatjuk a hibakeresést!
Mármost, értitek, nem azt mondta, hogy jöjjön vissza hétfőn, vagy akkor hozzak magammal anyakönyvi kivonatot, egy zsák pénzt és három nap hideg élelmet, esetleg hívjam a központi számukat. Egyébként nem volt szükség rá, ment minden gond nélkül.
A másik eset is az internettel kapcsolatos: vásárolni akartam valamit az internet-only kártyámmal, amit ingyen adtak az online számlacsomaghoz, de az eladó cég egy nap próbálkozás után visszaírt, hogy egész nap próbálták, de nem tudják megterhelni a kártyámat, lépjek kapcsolatba a bankkal.
Pár másodperccel (!) azután, hogy a levelet elolvastam, csengett a telefon és a CIB banktól keresett valaki, azt mondta, látják, hogy valaki pénzt akar leemelni a számlámról, már többször is próbálkozott, de a rendszer visszautasítja a kérést, mert a napi limitem túlságosan alacsonyra van állítva. Úgyhogy ha azt szeretném hogy a tranzakció sikerüljön, akkor jelentkezzem be az internet bankba és állítsam át magamnak a napi limitet, aztán szóljak az eladónak, hogy próbálkozzon újra.
Így tettem, utána simán ment minden. Az meg külön jól esett, hogy nem nekem kellett pitiznem velük (mint a gizda Axelerónál, ahol órák hosszat kell magyaráznom, hogy mi nem működik és mit szeretnék) hanem egyrészt pontosan tudták hogy mi a hiba, másrészt proaktívan elébe mentek az ügyfélnek. Magyar nagyvállalattól ilyet eddig még nem is láttam.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:06#17. Ha kilockolod magad 3x rossz jelszó után akkor emeld fel a telefont és hivd az ügyfélszolgálatot. Azonositás után visszaengednek és még ki sem röhögnek:D
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:13#18: Ez céges számla volt, azt nem lehet telefonon keresztül kilockolni.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:24#19 :( de mijé nem? első komoly feketepont.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:41Én most vittem át kevéske megtakarított pénzemet a K&H-hoz. A CIB-től.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:43Ezt a cikket en is irhattam volna. Detto ugyanez a problemam, jo volt a Citi, de eleg gyakran valtoznak mostanaban a feltetelek es dragul. Raadasul most nem tartok sok penzt naluk, igy az elonyoket nem tudom kihasznalni. Es persze en is eltokeltem, hogy piackutatasba fogok, ugyhogy nagyon orulok a cikknek.
Azert azt el kell mondani, hogy en siman hasznalom FF alatt a netbankjukat, nem kell atverni. A netbankra semmi panaszom, sot az ugyfelszolgalat is keszseges es profi. Egyedul a dijcsomagokban gyanus a dolog es mivel ugy tunik, hogy van olyan konkurrens, aki ebben is jo, valszeg en is valtani fogok.
Nemreg azt olvastam az indexen, hogy a Citinel vmi durva fel ev a felmondasi ido. Lehet ez? Eddig meg lusta voltam atragni magam a szerzodesemen, de ha tud valaki elso kezbol infot, az jo lenne.
Ses, az okt 1 azt jelenti, hogy addig kene eldonteni a kerdest es valtani? Tenyeg, mi jon oktoberben? Azt a papirt en is megkaptam a valtozasokrol, de nem lattam benne gyanusat.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:49MKB-ról van valakinek tapasztalata?
Céges flotta jellegű konstrukcióban kedvező szolgáltatási díjakkal nyithatnék ott számlát, de csak akkor választanám, ha jól működik.
Évi párezer forint spórolás miatt nem akarom magam szivatni...
Amúgy az OTP működésével semmi bajom, de elegem van a folyamatos sarcolásból, ne az én pénzemből legyenek Közép Európa nagybankja...
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 14:56Otp: egyszer beragadt a kártyám az otp bankomatba. Nosza hivtam a gépen levő helpdesk számot. Cirka fél óra alatt nem sikerült elérni senkit. Szerencsére jött egy üzleközpont alkalmazott aki valami műanyag bigyóval megpiszkálta és sikerült kinyerni a kártyát. Elmondása szerint azon a héten én már sokadik voltam aki így járt. Na ez volt az utolsó dobása nálam a kedves otpnek.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 15:20Szerintem lakossági számlavezetésnél nem drágább az OTP mint más bankok.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 17:32Zuzu (21), miért döntöttél így? Nyilván átgondoltad, és most pont ez érdekelne.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 17:47Kb 4 évvel ezelőtt voltam vagy 2 hónapig Citibank ügyfél. Teszteltem ugyanis: egyazon összeget (kb 2000 USD) külföldről utaltam, megnézendő hogy mennyi a váltási árfolyam.
Az OTP 273-ban váltott, a Citi 10 forinttal lejjeb... (gy.k. 263)
Meg is szakadt a kapcsolatunk.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 20:14Zuzu(21): Ha ezt másfél évvel ezelőtt írod ide, akkor most kire mutagatnál? A légkondis manuszra? ;-)))
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 22:28én már 5-6 éve khb-s vagyok. bár nem csinálok ekkora mozgást, de eddig minden rendben volt és a nyugainál van késő estig is fiók (pályaudvar oldala).
ffox alatt is kiválóan megy az oldal, folyamatosan fejlesztik ez már kb a 3-4 verzió és mindig előnyére vált a frissítés. csak kártyával lehet bejelentkezni, amihez adnak egy kártyaolvasót is (annak idején még soros portra köthetőt adtak, és mikor fél évre rá vissza vittem, nem értették elsőre, hogy nekem csak a szolgáltatás kell az olvasó nem:))
telefonon azonosítod maga és ügyintézővel beszélsz (a számukat el sem lehet felejteni 300-0000). kártyával fizetsz neten, ekkor kapsz sms-t, amire váaszként egy kódot visszaküldesz a banknak és megy a vásárlás. sms értesítés szinte mindenről.
így ennyi jut eszembe, rossz élmény nem nagyon volt, bár voltam párszor fiókban, de ezek új kártya átvétel meg ilyen apróságok voltak...
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 22:41XYZ vagyok. 27 éves, alkalmazott. OTP, elektronikus számlacsomag, 2 éve. BB-t hagytam ott hirtelen felindulásból, nem mondom, hogy megbántam. Az OTP webbankja megy OSX/Safari alól is, az utóbbi időben sokat fejlődött. Külön számla a "virtuális" MasterCardhoz, ingyen 7/24 órás kártyák közötti utalással. Megtakarítási számla, de most már a folyószámlán is lehet betétet lekötni.
Visszagondolva csak egyszer volt velük problémám (sérelmeztem valamit) lassú, bürokratikus-vicces levelezéssel megnyugtatóan zárult. Az elektronikus számlacsomag nem olcsó.
Az OTP-s rémtörténetekhez mindenki adja hozzá, hogy a "legnagyobb" bank (ehhez kapcsolódó következtetésekkel).
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 23:46OPT PRO:
Technikailag nagyon jo. Az altalad emlitett szolgaltatasok gyakorlatilag mindegyike elerheto ("a kartya szabadon kapcsolhato..." szerintem nonszensz, van valahol ilyen?) Gyors es a java applet szarsagot szerencsere mar regen kinottek. Elektronikus csomag jo, ha tenyleg sok tranzakciod van. Telefonos ugyintezes is nagyon rendben van.
OTP KONTRA:
Ne varj toluk semmi proaktivitast. Nem multihoz melto kommunikacio. Rendhagyo esetekben a mamumt lebenul es maga ala szarik. Ha te nem oldod meg helyettuk a gondod akkor el vagy veszve. Ha valamit nem tudsz telefonon elintezni, hanem csak a "szamlavezeto fiokban" (otp specialitas: csak ott intezhetsz egy csomo dologt, ahol a szamlat nyitottad.) akkor keszulj a legrosszabbra.
(#)
, 2005. szeptember 8. csütörtök, 23:54"otp specialitas: csak ott intezhetsz egy csomo dologt, ahol a szamlat nyitottad."
Dehogy specialitás, pölö az Erste Bank is simán meglépi.
Gr0
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 07:54#29: Én pont ezen a kártyaolvasós azonosításon buktam ki. (Úgy tudom, hogy ez K&H specialitás.) OK, hogy biztonságos, de mi van ha külföldre utazom és egy szállodából szeretném megváltoztatni a hitellimitemet? Viszem magammal a kártyaolvasót és amikor senki nem lát, feldugom a gépre?
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 09:06raiffeisenről még nem írt senki, úgy látom...
pro:
- olcsóbb a számla fenntartása lakossági ügyfélként mint az otp-nél juniorosként (ami ugye kedvezményekkel jár)
- a netbank nem java-s, nem telepítős, hanem egyszerűen böngészős :)
- dombornyomott visa classicot 2 éve 300.000 forintos egyenleggel igényelhettél, míg a legtöbb helyen akkoriban állandó jövedelemátutalás volt szükséges (egyetemistaként olyanom meg nem volt). most már 50.000 forintos egyenleggel igényelhető, az éves díja pedig 3k.
- telefonos ügyfélszolgálat mindig elérhető volt (2 év alatt talán kétszer hívtam őket). pin kód beütése után a neveden szólítanak.
- devizaszámla havidíja 0 forint
- számlatörténet a számlanyitásig visszanézhető (opt-nél csak 90(?) nap, lol)
kontra:
- 190 forint a havidíj számlánként, de nyithatsz olyan alszámlát, ami ingyenes (AlapSzámla -- viszont erről drágább az átutalás meg ilyesmi, de a pénzt pihentetni rajta ingyenes)
- lekötés törlése, új alszámla nyitása és még néhány ilyen dolog csak telefonon vagy bankfiókban intézhető.
- számlaértesítő nem egy borítékban jön (nekem 4-ben), ez pazarlás és az ügyfelek fizetik meg
- a legsúlyosabb: saját számlák között az átutalás ingyenes, de csak munkaidőben van rá mód. én a "kártyás" számlámon nem szoktam sok pénzt tartani és néha jól jött volna, ha szombaton este tehettem volna rá zsetont. többször megkérdeztem tőlük, hogy ezen mikor változtatnak, a válasz mindig az volt, hogy "vizsgáljuk a lehetőségét, de többet nem áll módunkban mondani".
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 10:23Én OTP-s vagyok (és "hülye vagyok, üssetek" feliratú pólóban járok), és az döbbentett meg igazán, hogy bárhol fizethetek a kártyámmal ingyé', kivéve a saját bankomban. Mert ha ott kell pénz, akkor vegyek fel a kártyámmal, és felszámolják érte a pénzfelvételi díjat.
Ez máshol is így van?
Mellesleg ha nem lennék lusta és nem utálnám ennyire a bürokráciát, váltanék :)))
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 10:46ses, pofon egyszerű, mivel nem tőzsdézek már, és nem fektettem be pénzemet egyéb alapokba, és az volt a kritérium, hogy jelenlegi kritikus életszituációmban bármikor hozzájuthassak a pénzemhez a K&H Bank kínálja a legjobb kondiciókat azoknak akik pár hónapra szeretnék lekötni kis megtakarításukat, pld. havonta 2x kivétel kamatveszteség nélkül, betétre a legmagasabb éves kamat ami 6,8% szemben a CIB-el, amit nem is nagyon nézegettem az utóbbi időben aztán a szívemhez kaptam mikor láttam, hogy már bizony 4,5%-nál járnak. Egyébként a devizaszámlám évek óta a K&H-nál van, semmi gondom nem volt vele, amióta pedig arculatváltáson mentek keresztül és felpuccosították magukat még az ügyintézés is kellemesebb lett.
Egyébként még gondolkodtam a BB-n, de kifordultam a Váci úti fiókukból, mert nem ment a légkondi, tömeg volt és betűzött a nap az izzadságszagú terembe. A KHB-nál legalább van légkondi mégha zörög is :D
Egyébként a fizetésem a veterán OTP számlámra érkezik, onnan szedik le a közművek és egyéb szolgáltatók az őket megillető összegeket, online bankolok, sok gondom nem volt velük. Még egyszersem fordult elő pontatlanság. Ha bepöccenek váltok és akkor valószínüleg a CIB-hez viszem át a lakosságit, de elötte azért még körülnéznék ezen a fronton, nem biztos, hogy ő velük jövök ki a legoptimálisabban.
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 10:50CIBnél van most valami megtakarítási program, ha havonta félreteszel minimum 10 rugót, akkor az 50 fölötti (és 5 mila alatti) rész már éves 6%on kamatozik, nincs lekötés, kapsz hozzá kártyát, bármikor hozzáférhetsz, csak ha nem utaltál, esetleg leszedtél, akkor az adott hónap kamatját buktad. Nekem kényelmes.
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 11:04eszpee, igen, én is ezen vacilláltam, hogy átteszem bankon belül, de most nem nagyon tudok félretenni még 10e-t sem, és pont az volt a kritérium, hogy a kamat ne vesszen el.
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 11:07Ja, anno OTPben dolgozó rokont kérdeztem, hogy melyik bankot ajánlja: "Nekem a CIBnél van számlám..." :)
(bár ez már jópár éve volt)
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 11:17Nekem 1985-től van az OTP-nél lakossági számlám, tényleg veteránnak számítok, sőt lassan kitüntethetnének mint hűséges ügyfelet mondjuk - na ne kívánjunk lehetetlent - az elmúlt 20 év befizetéseinek 1,5 %-os jóváírásával. :)
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 11:45Ha mar annyian vagytok CIBesek, vki arulja el plz, mi a kulonbseg a Classic meg az Online szlacsomag kozott, mert a honlaprol - legyen akar az ev bankos honlapja, tudom - en kurvara nem birom megallapitani, koszi.
(#)
, 2005. szeptember 9. péntek, 11:4739-re:
A Juszt-féle TV Ügyvédjében volt az a rejtett kamerával felvett jelenet, mikor az egyik banknál intézett volna a tag valamit, de nem ment, és a bank ügyintézője aszongya, hogy "sztem menjen el az X bankba, és..." Magyarul, ajánlott egy másik bankot... Király :)))
(#)
, 2005. szeptember 10. szombat, 14:58CIB-hez annyit, hogy tavaly lakáskölcsön-igénylésnél iszonyúan megszivattak. Talán írtam is már itt korábban. Viszont azóta egy rossz szavam nem lehet, nagyon korrekt árfolyam követés van.
(#)
, 2005. szeptember 10. szombat, 15:16Uff!
Elnézést kérek amiért félig off leszek, de tudnátok ajánlani bankot ahonnan a legérdemesebb kölcsönt felvenni? (ha már muszáj :P
1M körüli összegre gondoltam, ha ez számít...
(#)
, 2005. szeptember 12. hétfő, 12:03Deansdale_44 - ha már senki nem ajánl Neked bankot, itt egy kalkulátor, hátha ez segít: http://www.fn.hu/index.php?id=215
(#)
, 2005. szeptember 12. hétfő, 12:23Ezer hála és köszönet :)
(#)
, 2005. szeptember 20. kedd, 17:10Tegnap megkaptam az új cibes bankkártyámát postán. Telefonon aktiválni kellett. A teljes procedura 78 másodpercet vett igénybe 2 köszönéssel együtt.
Nekem tetszett.
(#)
, 2006. június 27. kedd, 17:10szerintem szükséges volna egy független pénzügyi tanácsdót felkeresni.Ha nem felel meg, akkor is legalább meghallgattad a véleményét, ami manapság nagyon hasznos lehet.Én tudok ebben segíteni. 06-70-205-2629.
, 2006. június 27. kedd, 19:30 (#)
robi, nice try, de a reakcióidő kicsit hosszú :)
(#)
, 2007. november 13. kedd, 17:16Ha nem csinálják meg a napok óta vacak CIB internetbankot megint felmerülhet bennem/bennetek a váltás vágya:(
, 2007. november 15. csütörtök, 14:27 (#)
Pár héttel ezelőtt frissítették a szoftvert a CIB Internet Banknál és sajnos a szolgáltatás azóta nem talál magára. Nekem először eltűnt a hitelkártyám a rendszerből, amit az ügyfélszolgálat ugyan visszahozott, de a napi limitemet azóta se tudom megváltoztani, pedig az ügyfélszolgálat többször is nekifutott már, de nem tudják, mi lehet a baj.
, 2007. november 16. péntek, 10:38 (#)
Kollégák, nekem akkor mázlim van, de szinte naponta bent vagyok a CIB online bankban, és flottul működik, semmilyen turbulenciát nem érzek az Erőben.
(#)
, 2008. január 8. kedd, 01:07Szerintem ELLA.
5% kamat, hitel is jár...
frankó netbank (ibanq)
és tök olcsó, azaz ingyenes.
Eddig Raiffenes vagyok, nekem az se rossz, de most, h végignéztem mindent az ella jobb!
pillants rá a honlapjukra! Az Otp-től jöttem el, vagy fél éve, de már bánom, h a rafihoz, épp a kedvesemnek kerestünk: ezért tudom a napi infókat. Azért az OTP a legdrágább és legrosszabb, ez bitos.
(#)
, 2008. október 24. péntek, 11:08Nekem egy bajom van az Otp-vel, a netes bankolásnál, minden tranzakció után levonnak 180 ft-ot. Mikor írtam nekik, hogy ez régebben ingyenes volt, utána hirtelen megjelent tételenként 120 forint, amit 180ra emeltek azóta, a válasz az volt, hogy telefonos ügyfélszolgálaton jelentkezzek be, és a konkrét ügyre ott kaphatok választ. Benyalhatnak, én sporolók nekik, nem kell postai jutalékot fizetniük, nem kell külön munkatárs, aki intézze. Ha 10-et utalok jobban járok, ha elmegyek a postára. Vérszívók, és akkor a államilag támogatott forint hitel konstrukcióba bele se megyek, mert felrobbanok. És szív az egész ország.
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork