Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53894 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Mi a Garancia-24 telefonszáma?

eszpee cikke a Blog rovatból, 2007. január 20. szombat, 12:08 | 33 hozzászólás

Az előrelátó ember ugyebár köt lakásbiztosítást. Ilyenkor mindenféle extra ajánlatokkal lehet megfogni az ügyfelet, mi az az évi párszáz forint, ha kutyaharapás esetén ingyen jelentjük fel a gazdit? És társai. Engem megfogott a "Garancia-24" fantázianevű gyorsszolgálat, évi 2160 forintért bármilyen háztartási szerelnivaló esetén 24 órán belül jönnek, ingyen javítanak, mindezt kilencvenezer forint erejéig, a hülyének is megéri. Pláne neki.

Tegnap este ugyanis behalt a nagyszobai gázkonvektor, na, tesztre fel, hol is van az a telefonszám? Miközben lapozgatom a vaskos papírköteget, elégedetten nyugtázom magamban, hogy lám, milyen bölcs előrelátó lakástulajdonos vagyok, már ezzel az egy alkalommal meg fog térülni az egész, na, nézzük csak, kit kell hívni.

Nagynehezen megtalálom egy kiegészítő A4-es lapon a következő szöveget:

A Garancia-24 gyorsszerviz-szolgálat telefonszáma úgynevezett "kék szám" - amely Magyarország egész területén helyi tarifával hívható - megtalálható a szóban forgó szolgáltatást tartalmazó lakásbiztosítási kötvényen, és a jogosult ügyfél megkérdezheti - személyesen, vagy telefonon - az OTP Garancia Biztosító Zrt. igazgatóságainak ügyfélszolgálati irodáiban.

Fantasztikus. Egy dolgot leszámítva: a kötvényen sehol semmilyen úgynevezett kék szám nem szerepel. Szerepel a Garancia központi száma, amivel péntek késő este nem megyek semmire, illetve az üzletkötő mobilja. Utóbbival próbálkozom, sokadik alkalommal sikerül elérni, de sajnos nem tudja megmondani a telefonszámot, mert otthon van, és az csak az irodában van meg neki. Hívjam hétfőn. Vidám.

Kínomban megpróbálkozom az anyacég éjjelnappali ügyfélszolgálatát hívni - navigációs képesség tesztre ajánlom a telefonszámot megkeresni a cég oldalán, szép kihívás -, ahol ismét hosszas kicsengés után sikerül beszélnem egy segítőkész fiatalemberrel. Vázolom a problémát, először nem akar telefonszámot keresni nekem, ajánlkozik, hogy segítene, de amikor jelzem, hogy gázkonvektort kéne szerelni, maradunk a telefonkönyv-böngészésnél.

Hosszas várakozás után visszajön, és elkezd diktálni egy telefonszámot: 420-296-33-96-22. Nyilvánvaló értetlenkedésemre jelzi, hogy igen, ez egy prágai telefonszám, őket kell hívnom. Nosza hát, Skype-ra fel, mi jöhet még: persze, hogy az jön, hogy ez valójában az "egézségügy asszisztencia" száma volt, és persze, hogy a Garancia-24-et nem tudják megadni. "Az Interneten kéne megnézni." Mintha nem azzal kezdtem volna.

Nincs más hátra, ha nem akarunk hétfőig fagyoskodni, rátok szorulunk: tudja valamelyikőtök a Garancia-24 lakásszerviz telefonszámát?! Előre is hálásan köszönném.

Update: Bár nem voltak komoly elvárásaim, azért kíváncsiságból kitöltöttem a Garancia oldalán található "írjon nekünk" űrlapot is. Bevallom, pesszimistán álltam hozzá, de ami most esett be az inboxomba, arra azért én sem számítottam:

--- The message cannot be delivered to the following address. ---
 l.borbely@garancia.hu    Mailbox unknown or not accepting mail.
550 5.1.1 User unknown

Touché.

Update2: Pörögnek az események, sz homlokracsapós tippje bejött, meg is lett a telefonszám: 06-40-200-727, hívom őket, szerződésszám, mondom, nem stimmel. Izé, nálam ajánlat szám van, honnan kéne tudnom akkor a szerződésszámot? Postán jött elvileg. Aha, akkor még telefonálok, köszönöm.

Posta kotorászás, és tényleg, van egy még nem iktatott novemberi levél a biztosítótól, benne a szerződésszámmal, és a telefonszámmal is - tessék, megspórolhattam volna egy cikket -, tárcsázok. Szerződésszám megvan, ok, hát sajnos nem látjuk. Micsoda? Hát lehet, hogy a biztosítótól még nem érkezett át, hogy önök megrendelték ezt a szolgáltatást. 3 hónap alatt.

Mit lehet ilyenkor tenni? Küldenek szerelőt a mi költségünkre, kifizetjük, számlát kérünk, majd a számlát beküldjük a biztosítónak, és akkor ha minden stimmel, akkor visszautalják a pénzt. Vagy várunk hétfőig, hogy le tudják zongorázni a biztosítóval, miért nem jöttek át az adataink.

Várunk. Nincs is olyan hideg. Valaki tud egy jó lakásbiztosítót?

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (33)

1

Ali, 2007. január 20. szombat, 12:28 (#)

Elkezdem írni, milyen szolgáltatásokat rendeltek meg, mert úgy néz ki, azok tuti bukások. :) :(

2

sz, 2007. január 20. szombat, 12:46 (#)

A szerviz rövid i!
A tudakozo.t-com.hu -n keress rá: "otp garancia". A budapesti találatok között összesen 3 kék szám van, hátha valamelyiket felveszik és a megfelelő helyre irányítanak.

3

Baggio, 2007. január 20. szombat, 13:03 (#)

A három számból kettő kilőve. http://href.hu/x/26z8

4

Author Profile Page eszpee, 2007. január 20. szombat, 13:07 (#)

sz, köszi a tippet, fejlemények vannak, frissítettem is a cikket!

5

sz, 2007. január 20. szombat, 13:08 (#)

Lusta voltam guglizni ;)
Pici az esélye, de talán ott meg tudják mondani ezt a szupertitkos kék számot. Ha létezik egyáltalán.

6

nyelv-ész, 2007. január 20. szombat, 13:34 (#)

eszpee, esetleg az oroszlános biztosító? Van vmi mestervonal-24 azoknál is, én ugyan nem próbáltam, de láttam már olyat, aki beszélt valakivel, akinek a szomszédja sógorával egyszer majdnem szembejött az utcán egy olyan ember, aki meg volt elégedve velük...

7

Author Profile Page eszpee, 2007. január 20. szombat, 13:38 (#)

nyelv-ész, köszi, most már végighajtom ezt a vonalat, de ha túl vagyok a szerelésen, sanszos egy szétnézés.

8

Author Profile Page NagyGa1, 2007. január 20. szombat, 14:19 (#)

"Izé, nálam ajánlat szám van, honnan kéne tudnom akkor a szerződésszámot? Postán jött elvileg. Aha, akkor még telefonálok, köszönöm."

Azért ezért le kellene bombázni az egész informatikai osztályukat azt hiszem......
Miazhogy ajánlati szám alapján nem? Vagy név/cím alapján???????????

9

Author Profile Page NagyGa1, 2007. január 20. szombat, 14:44 (#)

De azt ugye tudod hogy egy nap alatt odabent is annyi fok lesz mint kívül?
És más az utcán tíz fok, meg más a nappalidban ahol csak üldögélsz órákig.

Időjárásjelentés az indexen:
"A hét elején esni fog, utána már havazni. Jönnek a hajnali fagyok."

10

Pocakos, 2007. január 20. szombat, 15:00 (#)

Bocs, ha kicsit hosszú lesz, de szerintem feltétlenül ide kívánkozik:

"Az idei év (2006) *legnagyobb újdonsága* azonban a lakásbiztosítási asszisztencia szolgáltatás bevezetése....
(...)
".....a *nap 24 órájában* kék számon kérhetnek segítséget a hiba elhárításában. A szolgáltatás keretében megfelelő szakembert – például duguláselhárítót, víz-, gáz-, fűtés-, villany-, vagy zárszerelőt, esetleg lakatost, üvegest, tetőfedőt – közvetítenek a biztosított számára...."
(...)
"....A kék számon azonban nem csak *iparos szakemberek segítségét lehet kérni.* ...."

És a legédesebb, a zárómondat:
"...Az OTP Garancia Biztosító bízik abban, hogy szolgáltatásai körének bővítése pozitív fogadtatásra talál, és tovább erősítheti meglévő ügyfelei bizalmát, illetve segít új ügyfelek megnyerésében is.


teljes szöveg:
www.otpbank.hu/garancia2001/online/10030863.html?sid=1&PHPSESSID=ef647bf85a593293fb40cab3e08c55fe

Mentségükre legyen mondva: sehol sem írják a hétvégét vagy ünnepnapot! ;-))

11

Ali, 2007. január 20. szombat, 15:02 (#)

A jó öreg iktatós, küldözgetős, bonyolítós, ügyfélb*szogatós rendszer még mindig. Megüti ezért valaki a bokáját, olyan igazán üvöltősen? "Na de miéééér'?"

Gyorsszolgálat, ROTFL!

Helsinkiben járta az a mondás, hogy nem maradhat fenn az a rendszer, ahol egy vízvezetékszerelőre napokat kell várni. Ők a szomszédaikra értették.

12

Author Profile Page eszpee, 2007. január 20. szombat, 15:25 (#)

Köszönöm a hőháztartásomért aggódók üzeneteit, jelentem áthoztuk a fürdőből az elektromos hősugárzót, kibekkeljük a hétvégét ha beleszakadunk is! :D

13

Author Profile Page CsasZ, 2007. január 20. szombat, 18:32 (#)

Valakinek van egy története arról, hogy hasznát vette egy ilyen biztosításnak?
:)

14

nyelv-ész, 2007. január 20. szombat, 19:02 (#)

Igen, CsasZ, abban az esetben, ha épp nincs semilyen papír a közelben, a biztosítási kötvény jól jöhet. Mármint jegyzetelni.
Más felhasználásra a papírja nem eléggé nedvszívó.

15

Author Profile Page NagyGa1, 2007. január 20. szombat, 23:46 (#)

"Valakinek van egy története arról, hogy hasznát vette egy ilyen biztosításnak?"

Igen, nekem volt egy életbiztosításom, muhahaha.... :)

Eszpee, hétfőn azért benézünk hogy vagytok-e még vagy lefagyott a kispad. :)

16

Author Profile Page eszpee, 2007. január 22. hétfő, 10:46 (#)

Update: születik egy új cikk, lesz anyag bele bőven, egyelőre csak annyi, hogy kerüljétek a Garancia-24 szolgáltatást, amennyire csak lehet.

17

Zs, 2007. január 22. hétfő, 11:56 (#)

Nekem volt egy lakásbiztosításom, betörés után fizettek is.
Jah, hogy üvölteni kellett az üzletkötővel, hogy intézkedjen, mert nem akarnak fizetni? Gondolom ez a normális;)

18

Boca, 2007. január 22. hétfő, 17:02 (#)

Tudom, h bicskanyitogató dolog utólag okoskodni, de abból h OTP, miért nem fogtatok gyanút?

19

nyelv-ész, 2007. január 22. hétfő, 18:43 (#)

Zs, miért az üzletkötővel üvöltöztél? Őt már a biztosítás megkötése után mit érdekli a sorsod?

Üvöltözésre minden biztosító fenntart egy csomó ügyfélszolgálatost meg hotlájnost.

20

Zs, 2007. január 23. kedd, 13:32 (#)

#19 azért mert az ügyfélszolgálatossal nem jutottamelőre...
meg az üzletkötő tudtommal a szerződésem végéig kap jutalékot, ergo érdekelt fél.

21

nyelv-ész, 2007. január 23. kedd, 19:28 (#)

Zs, az az úgynevezett fenntartási jutalék azért nem éppen motiváló tényező egy lilazakós életében. Fizetsz mondjuk évente 40-50e forintokat egy lakásbiztosítás után, ő meg éves szinten ennek kb. 5%-át kapja. Hát évi 2-3 rongyért én se fakadnék sírva, ha az ügyfelemet szivatják a kárrendezésen...

22

Dévai Zoltán, 2007. január 24. szerda, 10:12 (#)

Hol lehet nem kézzel visszajelezni? Nem lelem...
Szóval akkor manuálisan: http://devai.hu/firka/?p=182
Természetesen (?) a saját szemszögemből nézve.

23

Author Profile Page eszpee, 2007. január 24. szerda, 11:08 (#)

Zoli, pont így kell kézzel visszajelezni, köszönjük! :)

24

Zs, 2007. január 24. szerda, 12:05 (#)

#21 Lehet,hogy nem motiváló az évi 2-3 eft, de lehet, hogy a telefonos ügyfélszolgálatost sem motiválja a havi alacsony fizetése. Mondjuk Zolinak igaza van, hogy ha az üzletkötő nem segít akkor potenciális ügyfeleket veszít, így meg lehet, hogy nyer ügyfelet.
De mi a jó megoldás ha már a biztosító nem korrekt? Minden esetben fordulj ügyvédhez, kössél jogvédelmi biztosítást?

üdv

Zs

25

fire, 2007. január 24. szerda, 14:48 (#)

OTP-hez:
feleségem hív:
- Elhagytam az OTP-s bankártyát, goyrs hívd a bankot és tiltsd le !

Hívnám a bankot, ha találnék telefonszámot a honlapon, én nem találtam.
Nyomtam egy emailt az ügyfélszolgának, kiváncsi vagyok mit jelezz vissza, ha egyáltalán visszajelez.

üdv,
f

26

Author Profile Page stsmork, 2007. január 24. szerda, 15:05 (#)

fire, itt van két OTP-s telefonszám, ha ez segít:

OTP direkt: (06 1) 3 666 666, (06 40) 366 366
OTP HelpDesk: (06 1) 250 5314, (06 40) 401 401

Egy OTP-s kártya hátuljáról másoltam ide őket. Ha megfordítod az OTP-s kártyadat, akkor te is....ja, hogy ellopták? Erre a lehetőségre biztos nem gondoltak :-(

27

Dr. Minorka, 2007. január 24. szerda, 15:17 (#)

Khm.
Nyitóoldal:
https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/online/index.jsp
jobbra fenn: Kapcsolat
https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/online/kapcsolat.jsp
"Szíves figyelmébe ajánljuk az OTPdirekt Információs vonalunkat, amely Budapestről 1/3666-388, vidékről 40/366-388, illetve saját mobilhálózaton belül a 3666-388 telefonszámon elérhető."

28

Zs, 2007. január 24. szerda, 16:40 (#)

#25 1x beszorult az otp automatába a bankkártyám. kb 45 percen keresztül próbáltam hívni a készüléken található hibabejelentőt eredménytelenül. Szerencsére a segítségemre sietett egy áruházi alkalmazott egy célszerszámmal és kipiszkálta (egy ollóval).
Mintha nem lenne szerencsés "*otp* " alkalmazásokban résztvenni:)

29

Dévai Zoltán, 2007. január 24. szerda, 17:32 (#)

23:

Kedves eszpee, az első, kérdő mondatom közepén található egy "nem" szócska...

:)

De nem haragszom ám! Sőt bocsi! :)

30

Author Profile Page eszpee, 2007. január 24. szerda, 17:35 (#)

Elnézést, gyorsolvastam félre, de a válaszom akkor is áll, csak kézi visszajelzéseket fogadunk. :)

31

Jano, 2007. január 24. szerda, 18:49 (#)

Regota Google az elsőszámú hely ahol az ember keres. Pl otp kártyaletiltás két szót beírva: http://www.bankkartya.hu/?oldal=letiltas

Itt van sok bankhoz. De tuti ilyen esetben tudakozok is fejbol vagjak. (Es ugye senki nem tartja a PIN kodjat a kartya mellett...)

32

sz, 2007. április 3. kedd, 20:02 (#)

eszpee, a 16-os kommentben említett cikk megszületett?

33

Author Profile Page eszpee, 2007. április 4. szerda, 00:47 (#)

sz, nem, elsumákoltam, a lényeg annyi, h csak utólag fizet a bank, azt meg őszintén szólva ellustálkodtam.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork