Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
ervin cikke a Blog rovatból, 2008. április 2. szerda, 14:07 | 28 hozzászólás
Csörög a vezetékes telefonom. Csak faxolásra használom egyébként, tehát nagy valószínűséggel reklámról lesz szó, de most jó hangulatban vagyok, üsse kő, felveszem, bemutatkozom. Innentől nézzük együtt:
- Jó napot kívánok, X. Y-né vagyok az Inviteltől. Ön a T-Com előfizetője?
- Miért kellene ezt megmondanom Önnek?
- ...
- Tetszett hallani a kérdésemet? Miért mondjam meg ezt Önnek? Illetve, egyáltalán miért tetszett felhívni engem?
- (Katt.)
Kedves Invitel, sok sikert a piacon. Remélem, hogy ez így hegymenet lesz Önöknek.
, 2008. április 2. szerda, 14:51 (#)
Hát, igazán köszönhettél volna, ha köszönnek neked! :)
(#)
, 2008. április 2. szerda, 15:23Ugyanez cifrázva.
- Honnan tudja a számomat?
- A telefonkönyvből.
- Nem vagyok benne a telefonkönyvben!
- Ja, bocs. Ön résztvett egy telefonos játékban....
- Nem vettem részt!
- De, két évvel ezelőtt.
- Uram, higgye el, semmilyen telefonos játékban nem vettem részt! Emlékeznék rá.
- Lehet, hogy valamelyik családtagja volt....
- Nem hiszem.
- Pedig elhiheti, itt van előttem a lista. Erről a számról hívtak.
- Uram, nincs családom!
- Bocs, pedig erről a számról hívtak, itt van előttem....
(#)
, 2008. április 2. szerda, 15:42Én azt szeretem amikor a Microsoft megbízásából keresnek. Amikor kérek egy telefonszámot ahol visszahívhatom őket gyorsan leteszik...
(#)
, 2008. április 2. szerda, 16:52Ervin, kiváncsi vagyok, milyen lehet egy olyan beszélgetés, amikor nem vagy jó hangulatban. :)
(#)
, 2008. április 2. szerda, 18:20Az Invitel még a többi gusztustalan módszerekkel dolgozó céghez képest is kirívó eset. Űberféreg Zrt.
(#)
, 2008. április 2. szerda, 19:04Ez egyszerűen csak két eset lehet.
1 - A callcenteres kolléga egy kezdő, és egyébként is ideges hangulatban volt, ezért remegő kézzel rossz soft-gombra kattintott.
2 - A callcenternek az a vezetője, aki a script-eket írja, el sem tud képzelni olyan embert, mint ervin.
:)
(#)
, 2008. április 2. szerda, 21:36Az Invitel vette át a vezetékes telefonszolkgáltatást Szegeden jó 6-7 éve, vagy a Vivendi? Mert ezt a kettőt mindig keverem, de lényeg, hopgy akkor állítólag tömegesen mondták le az előfizetéseket szinte az első hónapban. Gondolom, nem véletlenül.
(#)
, 2008. április 2. szerda, 21:40Boca, olyankor vagy leteszem, vagy a másik, aggresszívabb ellenscriptet követem: megkérdezem, honnan vették a számomat (like Pocakos), továbbá közlöm vele, hogy remélem, nem bánja, de mostantól felveszem a beszélgetést, a nyomaték kedvéért megkérdezem a nevét még egyszer, és ha valamire nem tud válaszolni, akkor a főnökét kérem kitartóan. az a lényeg, hogy én kérdezzek végig. előbb-utóbbilyen esetekben is le szokták tenni, tehát e tekintetben nincs különbség a két forgatókönyv között.
nem vagyok túlzottan büszke egyik mutatványra se, de a kéretlen reklámhívogatásra válaszként teljesen helyénvalónak érzem.
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 00:35Na majd a kólcenterbe' írunk olyan szkriptet, amiről van olyan elágazás is, hogy visszakérdezett-e a kedves ügyfél? Sajnos a jelenlegi droidok automatikusan software resetet hajtanak végre és bontják a vonalat, ha a kedves ügyfél nem a leprogramozott módon reagál a kérdésekre.
:-)
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 09:08#7-re: Déltáv -> Vivendi -> Invitel. Egy és ugyanaz.
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 10:07az en egyik legmokasabb telefonos reklamos esetem:
kb aggodo fiatal nagymama / idosebb nagyneni hangon "na most en a ... cegtol telefonalok, mert a ... hotelba kene jonni ...."
mintha vmi beszelgetes kozepen lettunk volna
mikor levegot vett, mondtam, h nem erdekel minket semmi nyaralas meg hotel meg eloadas meg targynyeremeny
oke, h en gyerek vagyok, de mikor jonnek haza a szulok
nem, nem vagyok gyerek
semmi bocsanatkeres
akkor en cs felesege vagyok
nem, nem vagyok senkinek a felesege
es mikor jon haza vmi felnott
kicsit csunyat mondtam, utana meg, h felnott vagyok
erre letette
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 10:14Azt hiszem, valahogy úgy van, ha legalább egy percet beszélgetsz vele, akkor megkapja érte a pénzét szerencsétlen.
Én valamivel tovább bírtam nemrég. A vége nagyjából az lett, hogy közölte a csaj: ő tud nekem egy olyat ajánlani, amivel a havi telefonszámlám a harmadára apad. (Ilyet mondjuk én is tudnék: a telefonkábel és a csípőfogó násza.) Ezzel köpte le a gyertyámat. Közöltem vele, hogy ezt - ugyebár - ő sem hiszi el, hát még én.
Kollégáim végighallgatták a beszélgetést, aztán meg jót röhögtek. Kiakadtam.
A harmadára!
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 12:39csodalom hogy meg senki se linkelte be. ervin rosszkedvuen :D
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 15:04örök probléma egy ilyen hívás nekem, mert volt már, hogy ilyesmit dolgoztam. többnyire ha csak kérdez válaszolok, de venni soha nem veszek semmit.
gondold azt, hogy ő is egy ember (az!) és nem az egyetlen aki a munkájával esetleg kényelmetlenséget okoz neked. örülj, ha a te munkád nem ilyen.
what would j. do? http://plastik.hu/2008/04/02/ufsz/
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 15:14dx, az illető emberi mivoltát sztem senki nem kétli. Viszont ha a munkája a védeni kívánt magánszférámba
zavar be, miért is legyek megértő vele? Mert ő csak parancsot teljesít?
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 15:58akkor is ez a legjobb visszavágás
http://yummie.hu/archives/2008/01/26/a-legjobb-telefonos-atveres-ever-epic/
, 2008. április 3. csütörtök, 15:59 (#)
dx, mint ahogy szórólapozótól sem veszek el szórólapot, úgy a telemarketingesekkel sem beszélgetek. egyszerűen nem vagyok hajlandó az együttműködésemmel sikeresnek hazudni ezeket a módszereket. igenis azt szeretném, hogy ne legyen ilyen, és erre ez a legjobb módszerem.
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 16:25A telemarketingesekkel én sem beszélgetek, de szórólapot ha akarom elveszem, ha nem nem.
, 2008. április 3. csütörtök, 16:28 (#)
Zuzu, ja, ezt mondom én is, csak én nem akarom, és én boldogabb is lennék, ha nem lenne ilyen. Különbözőek vagyunk, ki-ki teszi ami neki jobb.
(#)
, 2008. április 3. csütörtök, 16:29ellenscript :)
http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html
(#)
, 2008. április 4. péntek, 12:11az ellenszkripteken jót mulattam, ervin "fapados" verziója is teljesen hatásosnak hangzik. nekem az a gondom, hogy legtöbbször nem magánszámon zaklatnak, hanem a céges mobilon, amire ugye ezek a taktikák korlátozottan alkalmazhatók. épp az imént ráztam le egy onllinecégadatbázisbanrendkívüliregisztrációslehetőség hívást - egy ideje ez az egyik sláger - aminél a kezdő kört mégse zárhatom rövidre azzal, hogy honnan tudja a számom, mivel viszonylag könnyen hozzáférhető. (az irodában már minden kolléga be van tanítva az ilyenek kezelésére, ami egy igen hasznos szűrőként működik.)
(#)
, 2008. április 7. hétfő, 21:34én ott dolgozom, ja lehet fikázni de aki felhív az egy droid és semmi köze a céghez
2 hónapja engem is felhívtak hogy tudják hogy a T -nél az előfizem, mondtam nekik hogy jó lehet az adatbázis mert több mint 5 éve lemondtam
, 2008. április 7. hétfő, 22:42 (#)
dezső (22),
"én ott dolgozom, ja lehet fikázni de aki felhív az egy droid és semmi köze a céghez"
onnan bentről talán így látni, de kintről nem. talán pont az a gond, hogy azok a kollégáid is hozzád hasonlóan gondolkodnak, akiknek a felelőssége az ilyen kampányaitok megszervezése.
mert ha a megcélzott vásárlóitok felől nézzük: én például életemben egyvalakivel beszéltem, aki az invitelt képviselte, és az ez a hang volt. magyarán, az én szememben van köze a céghez, sőt, ez az egyetlen "emberi" (személyes) benyomásom van rólatok. ezért baj, ha az ilyen.
(#)
, 2008. április 8. kedd, 08:26Az én kedvenceim a biztosítási ügynökök, most éppen pénzügyi "tanácsadó" fedőnéven. A napokban felhívott egy ilyen, és egy ismerősömre hivatkozva bepróbálkozott. Először köpni-nyelni nem tudtam, mert az illetőből nem néztem volna ki, hogy ügynököket uszít rám, de aztán helyretettem a szemtelen piaci légy modorú, magát dzsémszbondnak képzelő ügynököt.
Utána kifaggattam az ismerősömet, és kiderült, hogy az ügynök megzsarolta(!): nem zaklatja tovább, ha cserébe mond legalább két potenciális jelöltet az ismerősei közül.
No comment.
(#)
, 2008. április 8. kedd, 14:38Amikor még volt drótosom, és ilyen marketinges csörgött, két taktikát dolgoztam ki, alternálva használtam, kedélyállapottól függően.
1. Felvettem, első két kérdésre válaszoltam, majd hagytam, hogy a nagymonológot végigmondja. Kimentem fogat mosni, kávé, stb. Hadd dolgozzon meg a pénzér'!
2. Kovácsné bácsi, aki örült, hogy felhívják. Kicsit boborjános hangon ecseteltem, hogy szívgyógyszerár, macskatáp, az utcát megint feltúrta a demszky. Több meló volt benne, kreativitást igényel, de szórakoztatóbb.
(#)
, 2008. április 9. szerda, 22:43Ervin
remélem láttál már call centert és benne elcsigázott embereket. a droid kifejezést nem becsmérlésükre hanem kiszolgáltatotságukra értem.
az én hozzáállásommal pedig semmi baj :).
sajnos a cég arculatát, és nem csak a miénket a szerződéses területi képviselők
gyalázzák a tapasztalatom szerint.
, 2008. április 9. szerda, 23:28 (#)
dezső, történetesen láttam call centereket munka közben, de mi köze ennek a (22-23)-hoz?
(#)
, 2008. április 10. csütörtök, 02:14dezső,
a gond ott van, hogy a cég és az ügyfél között ÜZLETI kapcsolat van, nem MAGÁN. Ezért az ügyfelet kurvára nem érdekli, hogy az üzleti partnének megnyilvánulásai mögött milyen emberi vonatkozások vannak - szerintem a cég is kiröhögne, ha azzal állítanék oda, hogy "egy állat az anyósom, utál a feleségem, adjanak kedvezményt!" Nos, épp így az ügyfelet sem érdekli, miért olyan idegesítő a telefon másik végéről jövő hang, baromira leszarja, hogy az kicsoda.
A cég, ha meg akar nyerni magának, akkor tán úgy közelítsen meg, hogy kedvem legyen tovább tárgyalni, ne pedig az legyen az első gondolatom, hogy gázsprayt nyomok a hallgatóba, hátha végigmegy...
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork