Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53959 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Támad az Invitel

ervin cikke a Blog rovatból, 2008. április 2. szerda, 14:07 | 28 hozzászólás

Csörög a vezetékes telefonom. Csak faxolásra használom egyébként, tehát nagy valószínűséggel reklámról lesz szó, de most jó hangulatban vagyok, üsse kő, felveszem, bemutatkozom. Innentől nézzük együtt:

- Jó napot kívánok, X. Y-né vagyok az Inviteltől. Ön a T-Com előfizetője?
- Miért kellene ezt megmondanom Önnek?
- ...
- Tetszett hallani a kérdésemet? Miért mondjam meg ezt Önnek? Illetve, egyáltalán miért tetszett felhívni engem?
- (Katt.)

Kedves Invitel, sok sikert a piacon. Remélem, hogy ez így hegymenet lesz Önöknek.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (28)

1

Author Profile Page eszpee, 2008. április 2. szerda, 14:51 (#)

Hát, igazán köszönhettél volna, ha köszönnek neked! :)

2

Pocakos, 2008. április 2. szerda, 15:23 (#)

Ugyanez cifrázva.

- Honnan tudja a számomat?
- A telefonkönyvből.
- Nem vagyok benne a telefonkönyvben!
- Ja, bocs. Ön résztvett egy telefonos játékban....
- Nem vettem részt!
- De, két évvel ezelőtt.
- Uram, higgye el, semmilyen telefonos játékban nem vettem részt! Emlékeznék rá.
- Lehet, hogy valamelyik családtagja volt....
- Nem hiszem.
- Pedig elhiheti, itt van előttem a lista. Erről a számról hívtak.
- Uram, nincs családom!
- Bocs, pedig erről a számról hívtak, itt van előttem....

3

Zs, 2008. április 2. szerda, 15:42 (#)

Én azt szeretem amikor a Microsoft megbízásából keresnek. Amikor kérek egy telefonszámot ahol visszahívhatom őket gyorsan leteszik...

4

Boca, 2008. április 2. szerda, 16:52 (#)

Ervin, kiváncsi vagyok, milyen lehet egy olyan beszélgetés, amikor nem vagy jó hangulatban. :)

5

Hapci, 2008. április 2. szerda, 18:20 (#)

Az Invitel még a többi gusztustalan módszerekkel dolgozó céghez képest is kirívó eset. Űberféreg Zrt.

6

dezo, 2008. április 2. szerda, 19:04 (#)

Ez egyszerűen csak két eset lehet.
1 - A callcenteres kolléga egy kezdő, és egyébként is ideges hangulatban volt, ezért remegő kézzel rossz soft-gombra kattintott.
2 - A callcenternek az a vezetője, aki a script-eket írja, el sem tud képzelni olyan embert, mint ervin.
:)

7

Penálen, 2008. április 2. szerda, 21:36 (#)

Az Invitel vette át a vezetékes telefonszolkgáltatást Szegeden jó 6-7 éve, vagy a Vivendi? Mert ezt a kettőt mindig keverem, de lényeg, hopgy akkor állítólag tömegesen mondták le az előfizetéseket szinte az első hónapban. Gondolom, nem véletlenül.

8

ervin, 2008. április 2. szerda, 21:40 (#)

Boca, olyankor vagy leteszem, vagy a másik, aggresszívabb ellenscriptet követem: megkérdezem, honnan vették a számomat (like Pocakos), továbbá közlöm vele, hogy remélem, nem bánja, de mostantól felveszem a beszélgetést, a nyomaték kedvéért megkérdezem a nevét még egyszer, és ha valamire nem tud válaszolni, akkor a főnökét kérem kitartóan. az a lényeg, hogy én kérdezzek végig. előbb-utóbbilyen esetekben is le szokták tenni, tehát e tekintetben nincs különbség a két forgatókönyv között.

nem vagyok túlzottan büszke egyik mutatványra se, de a kéretlen reklámhívogatásra válaszként teljesen helyénvalónak érzem.

9

nyelv-ész, 2008. április 3. csütörtök, 00:35 (#)

Na majd a kólcenterbe' írunk olyan szkriptet, amiről van olyan elágazás is, hogy visszakérdezett-e a kedves ügyfél? Sajnos a jelenlegi droidok automatikusan software resetet hajtanak végre és bontják a vonalat, ha a kedves ügyfél nem a leprogramozott módon reagál a kérdésekre.

:-)

10

Baggio, 2008. április 3. csütörtök, 09:08 (#)

#7-re: Déltáv -> Vivendi -> Invitel. Egy és ugyanaz.

11

szem, 2008. április 3. csütörtök, 10:07 (#)

az en egyik legmokasabb telefonos reklamos esetem:

kb aggodo fiatal nagymama / idosebb nagyneni hangon "na most en a ... cegtol telefonalok, mert a ... hotelba kene jonni ...."
mintha vmi beszelgetes kozepen lettunk volna

mikor levegot vett, mondtam, h nem erdekel minket semmi nyaralas meg hotel meg eloadas meg targynyeremeny
oke, h en gyerek vagyok, de mikor jonnek haza a szulok
nem, nem vagyok gyerek
semmi bocsanatkeres
akkor en cs felesege vagyok
nem, nem vagyok senkinek a felesege
es mikor jon haza vmi felnott
kicsit csunyat mondtam, utana meg, h felnott vagyok
erre letette

12

wattafilling, 2008. április 3. csütörtök, 10:14 (#)

Azt hiszem, valahogy úgy van, ha legalább egy percet beszélgetsz vele, akkor megkapja érte a pénzét szerencsétlen.
Én valamivel tovább bírtam nemrég. A vége nagyjából az lett, hogy közölte a csaj: ő tud nekem egy olyat ajánlani, amivel a havi telefonszámlám a harmadára apad. (Ilyet mondjuk én is tudnék: a telefonkábel és a csípőfogó násza.) Ezzel köpte le a gyertyámat. Közöltem vele, hogy ezt - ugyebár - ő sem hiszi el, hát még én.
Kollégáim végighallgatták a beszélgetést, aztán meg jót röhögtek. Kiakadtam.
A harmadára!

13

gargoyle, 2008. április 3. csütörtök, 12:39 (#)

csodalom hogy meg senki se linkelte be. ervin rosszkedvuen :D

http://napirajz.hu/files/pah.jpg

14

dx, 2008. április 3. csütörtök, 15:04 (#)

örök probléma egy ilyen hívás nekem, mert volt már, hogy ilyesmit dolgoztam. többnyire ha csak kérdez válaszolok, de venni soha nem veszek semmit.

gondold azt, hogy ő is egy ember (az!) és nem az egyetlen aki a munkájával esetleg kényelmetlenséget okoz neked. örülj, ha a te munkád nem ilyen.

what would j. do? http://plastik.hu/2008/04/02/ufsz/

15

ervin, 2008. április 3. csütörtök, 15:14 (#)

dx, az illető emberi mivoltát sztem senki nem kétli. Viszont ha a munkája a védeni kívánt magánszférámba
zavar be, miért is legyek megértő vele? Mert ő csak parancsot teljesít?

16

human, 2008. április 3. csütörtök, 15:58 (#)

akkor is ez a legjobb visszavágás

http://yummie.hu/archives/2008/01/26/a-legjobb-telefonos-atveres-ever-epic/

17

Author Profile Page eszpee, 2008. április 3. csütörtök, 15:59 (#)

dx, mint ahogy szórólapozótól sem veszek el szórólapot, úgy a telemarketingesekkel sem beszélgetek. egyszerűen nem vagyok hajlandó az együttműködésemmel sikeresnek hazudni ezeket a módszereket. igenis azt szeretném, hogy ne legyen ilyen, és erre ez a legjobb módszerem.

18

Zuzu, 2008. április 3. csütörtök, 16:25 (#)

A telemarketingesekkel én sem beszélgetek, de szórólapot ha akarom elveszem, ha nem nem.

19

Author Profile Page eszpee, 2008. április 3. csütörtök, 16:28 (#)

Zuzu, ja, ezt mondom én is, csak én nem akarom, és én boldogabb is lennék, ha nem lenne ilyen. Különbözőek vagyunk, ki-ki teszi ami neki jobb.

20

qnadam, 2008. április 3. csütörtök, 16:29 (#)

ellenscript :)
http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html

21

tekatana, 2008. április 4. péntek, 12:11 (#)

az ellenszkripteken jót mulattam, ervin "fapados" verziója is teljesen hatásosnak hangzik. nekem az a gondom, hogy legtöbbször nem magánszámon zaklatnak, hanem a céges mobilon, amire ugye ezek a taktikák korlátozottan alkalmazhatók. épp az imént ráztam le egy onllinecégadatbázisbanrendkívüliregisztrációslehetőség hívást - egy ideje ez az egyik sláger - aminél a kezdő kört mégse zárhatom rövidre azzal, hogy honnan tudja a számom, mivel viszonylag könnyen hozzáférhető. (az irodában már minden kolléga be van tanítva az ilyenek kezelésére, ami egy igen hasznos szűrőként működik.)

22

dezső, 2008. április 7. hétfő, 21:34 (#)

én ott dolgozom, ja lehet fikázni de aki felhív az egy droid és semmi köze a céghez
2 hónapja engem is felhívtak hogy tudják hogy a T -nél az előfizem, mondtam nekik hogy jó lehet az adatbázis mert több mint 5 éve lemondtam

23

Author Profile Page ervin, 2008. április 7. hétfő, 22:42 (#)

dezső (22),

"én ott dolgozom, ja lehet fikázni de aki felhív az egy droid és semmi köze a céghez"

onnan bentről talán így látni, de kintről nem. talán pont az a gond, hogy azok a kollégáid is hozzád hasonlóan gondolkodnak, akiknek a felelőssége az ilyen kampányaitok megszervezése.

mert ha a megcélzott vásárlóitok felől nézzük: én például életemben egyvalakivel beszéltem, aki az invitelt képviselte, és az ez a hang volt. magyarán, az én szememben van köze a céghez, sőt, ez az egyetlen "emberi" (személyes) benyomásom van rólatok. ezért baj, ha az ilyen.

24

nyelv-ész, 2008. április 8. kedd, 08:26 (#)

Az én kedvenceim a biztosítási ügynökök, most éppen pénzügyi "tanácsadó" fedőnéven. A napokban felhívott egy ilyen, és egy ismerősömre hivatkozva bepróbálkozott. Először köpni-nyelni nem tudtam, mert az illetőből nem néztem volna ki, hogy ügynököket uszít rám, de aztán helyretettem a szemtelen piaci légy modorú, magát dzsémszbondnak képzelő ügynököt.

Utána kifaggattam az ismerősömet, és kiderült, hogy az ügynök megzsarolta(!): nem zaklatja tovább, ha cserébe mond legalább két potenciális jelöltet az ismerősei közül.

No comment.

25

madbal, 2008. április 8. kedd, 14:38 (#)

Amikor még volt drótosom, és ilyen marketinges csörgött, két taktikát dolgoztam ki, alternálva használtam, kedélyállapottól függően.

1. Felvettem, első két kérdésre válaszoltam, majd hagytam, hogy a nagymonológot végigmondja. Kimentem fogat mosni, kávé, stb. Hadd dolgozzon meg a pénzér'!

2. Kovácsné bácsi, aki örült, hogy felhívják. Kicsit boborjános hangon ecseteltem, hogy szívgyógyszerár, macskatáp, az utcát megint feltúrta a demszky. Több meló volt benne, kreativitást igényel, de szórakoztatóbb.

26

dezső, 2008. április 9. szerda, 22:43 (#)

Ervin
remélem láttál már call centert és benne elcsigázott embereket. a droid kifejezést nem becsmérlésükre hanem kiszolgáltatotságukra értem.
az én hozzáállásommal pedig semmi baj :).
sajnos a cég arculatát, és nem csak a miénket a szerződéses területi képviselők
gyalázzák a tapasztalatom szerint.

27

Author Profile Page ervin, 2008. április 9. szerda, 23:28 (#)

dezső, történetesen láttam call centereket munka közben, de mi köze ennek a (22-23)-hoz?

28

Penálen, 2008. április 10. csütörtök, 02:14 (#)

dezső,
a gond ott van, hogy a cég és az ügyfél között ÜZLETI kapcsolat van, nem MAGÁN. Ezért az ügyfelet kurvára nem érdekli, hogy az üzleti partnének megnyilvánulásai mögött milyen emberi vonatkozások vannak - szerintem a cég is kiröhögne, ha azzal állítanék oda, hogy "egy állat az anyósom, utál a feleségem, adjanak kedvezményt!" Nos, épp így az ügyfelet sem érdekli, miért olyan idegesítő a telefon másik végéről jövő hang, baromira leszarja, hogy az kicsoda.
A cég, ha meg akar nyerni magának, akkor tán úgy közelítsen meg, hogy kedvem legyen tovább tárgyalni, ne pedig az legyen az első gondolatom, hogy gázsprayt nyomok a hallgatóba, hátha végigmegy...


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork