Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53955 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Lufthansa HR

ervin cikke a Blog rovatból, 2008. december 18. csütörtök, 18:46 | 8 hozzászólás

Tisztelt ......!

Köszönjük, hogy megtisztelte vállalatunkat jelentkezésével.

Az Ön által megpályázott .... pozíciót betöltöttük és az állásajánlat Portálunkról levételre került.

Mivel folyamatosan keresünk munkatársakat, örömmel vennénk beleegyezését önéletrajzának adatbankunkba való felvételéhez. Amennyiben az állásportálunkon lévő állásajánlatok közül valamely elnyeri tetszését és szeretne az adott pozícióra jelentkezni, akkor kérjük, csatolja a megpályázni kívánt állást jelentkezéséhez.

...
This is an automatic notification. Do not reply to this address.

(Köszönjük a tippet!)

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (8)

1

moshi, 2008. december 18. csütörtök, 22:13 (#)

ha külön emailcím van minden egyes pozícióhoz, akkor elmegy. ha csak karrier@lufthansa.hu, akkor ciki.

2

Adi, 2008. december 18. csütörtök, 22:20 (#)

Hahaha. :D

http://hup.hu/node/64026

3

Zsoltik@, 2008. december 19. péntek, 00:26 (#)

Khm, lehuztam ott egy egész évet, sajnáljatok. A HR... jó csajok. A meló: projektje válogatja, van, hogy kattintgatos kínai, van hogy - állítólag - érdekes. Szerintetek miért mentem el?

... ezt részegen - ószintén - írom.

Nyugdíjas meló, ha szeretsz tespedni.

4

woz, 2008. december 19. péntek, 08:20 (#)

en ott dolgozom. raadasul egy erdekes projekten. hat a hr nem igazan kompetens valoban. de mivel a munka jo, a tarsasag is, a hr-rel pedig belulrol mar nem sok dolgom, nem zavar ha benaznak. igy van ez szerintem sok multinal.

5

nyelv-ész, 2008. december 20. szombat, 10:46 (#)

Én egy másik multinál dolgozom, ott is béna a HR (nem csak a munkavállalók felvételénél), és még jó csajok sincsenek.

Egy ideje kezdem azt hinni, hogy a HR-es pályán csupa kontraszelektált idealista mozog, akik rózsaszín álomvilágban élnek, és a valósággal való érintkezéstől egy jól szigetelő vastag paplan védi őket.

6

Anibell, 2008. december 20. szombat, 15:10 (#)

Erről ez jutott eszembe (nem rég kaptam):

Tisztelt !

Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz címzett levelét. Kérésére tájékoztatjuk, hogy
a probléma kezeléséhez a vásárolt jegy számára van szükségünk, mely alapján
vissza fogunk keresni rendszerünkben. Visszahallgatjuk a jegyvásárlásról
készült hangfelvételt és a fejleményekről feltétlenül értesítjük Önöket.

Tisztelettel:

Malev Contact Center


Tisztelt Ügyfelünk! Ez egy egyirányú e-mail ügykezelő rendszer, amely választ
nem fogad. Ha további kérdése van, kérjük, hívja a Malév Call Centert!

7

Szántó Pálné, 2011. április 22. péntek, 14:23 (#)

Tisztelt Contak Center Vezető Úr ! Hölgy ! Én Szántó Pálné regisztrálni kívántam magam Duna Club utazási oldalon,de többszöri kisérletem eredménytelen maradt.
Hibaazonositó: 042214054601
Hibatipus : TUP

Kérem Önöket legyenek segitségemre az eredményes regisztráció érdekében.
Köszönettel: Szántó Pálné A MALÉV utasa
Tel:+36304525837

8

Author Profile Page eszpee, 2011. április 24. vasárnap, 10:45 (#)

Kedves Szántó Pálné! Attól félek, rossz helyen jár.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork