Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53852 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Hurra, izzadunk!

ervin cikke a Hátizsák rovatból, 2007. október 6. szombat, 01:30 | 7 hozzászólás

Elore mondom: nem kell annyira irigyelni, hiszen otthon is egeszen popec kis oszunk van. A nyar se volt rossz; mas kerdes, hogy ezuttal szinte semmit se lattam belole, mert az ev eleje ota gyakorlatilag egyfolytaban csucsra jarattam magam a munka frontjan.

Kijev

Persze, nem kell annyira sajnalni se, hiszen megis csak itt ulok, ugyanabban az apro bangkoki netkavezoban, mint bo masfel evvel ezelott, es ugyanugy cikkirassal utom el a reggelig hatralevo idot, mint akkor. Viszont most nem egyedul utazom.

Na de ne szaladjunk a dolgok elejibe.

Nehany hete jutottunk el odaig, Kinga meg en, hogy ebbol eleg volt, kozeleg a veg, valahova el kell menni kiadni a gozt. Az elso gondolatunk az volt, hogy valami jo kis last minute utat fogunk megcsipni, kihasznalva azt, hogy a jelenlegi eletstilusunkbol adodoan viszonylag rugalmasan tudunk idoziteni.

A Foldkozi-tengerrel nyitottunk, majd egyre tavolabb toltuk a vagyott utazas celpontjat, vegul megallapodtunk Jordanianal. Egyikunk se jart meg ott, nagyon szeretnenk megnezni, az ottani klima is nekunk valo - elkezdtunk keresgelni a weben.

Nagyjabol mar be is hataroltuk a legolcsobb ajanlatokat, amikor elkovettuk azt a hibat, hogy Kinga megejtett nehany ellenorzo telefont azsiai repjegyek targyaban is. Es talalt egy olyat, ami olcsobb volt, mintha Jordaniaba repultunk volna. Osztottunk-szoroztunk, belegondoltunk, hogy ha egyszer kint vagyunk, akkor Thaifoldon mar nagyon olcso lesz az elet... nem tudtuk otthagyni.

A thaifoldre igyekvo magyar hatizsakosok koreben szeles korben ismert, Aeroszvit nevu ukran legitarsasag kinalta a jegyeket; le is foglaltunk kettot jovo het hetfoi indulassal, majd szerdan bementunk az utazasi irodaba kifizetni.

Az ugyintezo felenk forditotta a monitort, hogy meg egyszer ellenorizhessuk a reszleteket, majd amikor bolintottunk, rakattintott a Veglegesites gombra - es ekkor minden eltunt a kerpernyorol. Az ukranok a szemunk elott toroltek a foglalasunkat, joval a lejarati hatarido elott.

A kovetkezo fel oraban a rezignalt buddhista lemondas, a civilizalt nyugati panik es az ukran veroemberseg vivott kemeny harcot egymassal a bensonkben, mikozben uveges tekintettel meredtunk kifele a fejunkbol. Ott ultunk az irodaban, kezunkben egy halom penz, mikozben rajtunk rohogott fel Kijev.

A vegen annyit sikerult elernunk, hogy pentekre elorehozott indulassal sikerult ujra befoglalni a jegyeket, azonnal fizettunk, majd ketsegbeesetten atszerveztuk a kovetkezo 4 nap zsufolt programjat az egy szem megmaradt csutortokre.

Pentek, azaz tegnap hajnalban Ferihegyre hajtattunk, ahol az Aeroszvit gepevel lett volna randevunk, az viszont velunk ellentetben nem jelent meg a helyszinen. Kozel haromoras varhato kesest jelentettek be, ami azert tunt kinosnak, mert Kijevben eredetileg is csak ket orank lett volna, hogy elerjuk a bangkoki csatlakozast.

Valoszinuleg az mentett meg bennunket, hogy rajtunk kivul sokan utaztak tovabb Thaifoldre, igy odakint megvartak a gepunket. A bevezeto izgalmak utan vegul is megkezdodhetett az utunk komoly resze.

Az uj repter

Most utaztunk eloszor az Aeroszvittel; meglepodve tapasztaltuk, hogy a tarsasag milyen elkepeszto tudatossaggal kepviseli az jo ertek/arany strategiat. Az alacsony arat abszolut teszkos minoseggel parositjak.

Nosztalgiaval gondoltam a tavaly kulon megenekelt tajvani EVA jaratara, amelyet egy vilag valaszt el a mostani gepunktol. A mostani hangulat a tizenegynehany evvel ezelotti MALEV jaratokat idezte - azert pont azokat, mert eleg regota nem repultem a hazaival, igy nem tudom, valtozott-e azota a helyzet.

Az ide-oda hajladozo ulesektol kezdve a tuparna meretu parnan at a masolt VHS minosegu, ukran-orosz hangalamondasos videoig semmi nem hagyott ketseget a bevallalt minosegi kategoriat illetoen. Az etkezeseknel nem volt valasztasi lehetoseg: letettek elenk valamit, oszt jonapot. Az etkezesek kozott nem szolgaltak fol innivalot, hanem a nep onkiszolgalo modon rajart a hatul kint hagyott italokra.

MIndezt nem panaszkodasbol mondom, hiszen donthettunk volna ugy is, hogy masfelszer ennyi penzert repulunk direktben Pestrol a Qantassal, de nekunk az Aeroszvit kellett. Mi tobb, eszunkbe jutott, hogyha ugy tesszuk fol a kerdest: "elviseljuk-e ezeket a mult szazadi megprobaltatasokat, ha cserebe megsporolunk annyi penzt a repulojegyen, hogy vehetunk belole egy uj fenykepezogepet?" - nos, akkor minden bizonnyal ujra igent mondtunk volna.

Bangkoki reggel

Annal is inkabb, mert mar a fenykepezogepet is megvettuk - de kozben reggel lett, mar latni odakint, lassan kinyit a hazinenink, mehetunk aludni, ugyhogy errol majd egy kesobbi alkalommal meselek.

Az idei thaiföldi út összes tudósítása: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (7)

1

Author Profile Page Isti, 2007. október 6. szombat, 12:03 (#)

Milyen minőségű helyen laktok?

2

ervin, 2007. október 6. szombat, 14:05 (#)

a legalapszintubb - de mar sajat furdoszobas -, apro szobaban egy vendeghazban. ehhez merten a minosege kituno. majd teszek fol kepet.

3

nyelv-ész, 2007. október 6. szombat, 22:21 (#)

Ja, látom az utolsó képen, milyen kényelmes a kéró. A beton nem volt nagyon hideg?

4

Prof, 2007. október 7. vasárnap, 10:21 (#)

Megjegyzem, hogy az Air Francnál is ez a módi, én sajnos velük repültem az óceánon át és ott is kitették hátul az innivalót önkiszolgálásra.

5

csiszi, 2007. október 9. kedd, 11:58 (#)

Ha nem titok, mennyi volt az a szuper ár? Rákerestem pár random időpontra, de elég nagy a szórás az árak között. És ott kb mennyiből jön ki a szállás, étkezés? Egy átlagos belépő? Hány éves a kapitány?

6

ervin, 2007. október 9. kedd, 17:29 (#)

csiszi, itt most epp draga a net, kesobb mindent reszletesen megkeresek es megvalaszolok, szolj ram, ha elfelejtem.

7

ervin, 2007. október 11. csütörtök, 15:16 (#)

csiszi, kosz a turelmet, mondom is: a repjegy 133 ezer forint volt minden koltseggel es illetekkel *egyutt*.

itt a szallas es a kaja gyakorlatilag tetszoleges osszegbol kijon, rad van bizva. bangkokban el lehet lenni (alvas es eves) napi 2 ezer forintbol is, sot valoszinuleg kevesebbol is, ha a rekord a cel, ugyanakkor ennek sok nullaval turbositott verzioja is siman elkepzelheto, ha valaki arra vagyik. mi ott alapesetben atlagosan 3000 forint korul koltunk naponta szallasra es kajara, de nagy amplitudoval.

a belepok teljesen valtozatosak, olyan 100 forinttol tobb ezerig terjednek, bar mi ezuttal nem nagyon megyunk belepos helyekre.


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork