Kispad

4230 cikk, 53883 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek

Railey, a zajos paradicsom

ervin cikke a Hátizsák rovatból, 2007. október 14. vasárnap, 06:56 | 3 hozzászólás

A fehér porhomok borította strandok között a földből előtörő, lélegzetellálító karsztsziklák ott vannak minden Thaifoldről szóló könyvben és képeslapon. Azt azonban nem látni ezeken a képeken, hogy a tsunami Railey keleti partjainak létesítményeit csúnyán elmosta, és ezeket most rohammunkában építik újra. Az áramellátás se tökéletes még, ezért éjjel-nappal zúgnak a generátorok. Megváltoztak az árak is: lényegében oda az egykori hátizsákos színvonal. A legdrágább helyen 200 ezer forint fölött van egy éjszaka. Kis mázlival már 2 ezer forintért bérelhető egy egérlyuk, ennyiért viszont másutt korrekt szobát is kapni Thaiföldön.

El tudom fogadni, hogy a reggeli pesti csúcsforgalomhoz képest a sirámaim nem tűnnek meggyőzőnek, de az a helyzet, hogy túl sok volt nekünk a zaj, és magasak az árak, viszont kevés a barátságos környezet. Fürödtünk, meg fényképeztünk, hiszen ezért jöttünk, életünk legszebb naplementéit néztük végig; de aztán kivártuk a legközelebbi hajót, és visszajöttünk a szárazföldre, Krabi városába, amely paradicsomi látvánnyal ugyan nem büszkélkedik, viszont pont az a tipikus thai kisváros, ahol néhány napig kiválóan elleszünk. Még csak délután van, de már hangolnak a kifőzdések, mennyei illatok szállnak mindenfelé. A szigettel ellentétben itt még olcsó minden, és nyugi van. Ez külön jó, mert dolgoznunk is kell a mostani hirtelen jött út alatt: eddig is próbálkoztunk vele, de most végre lesz rá több időnk.

Most pedig néhány bulvárkép Raileyről:

Az idei thaiföldi út összes tudósítása: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (3)

Preko, 2007. október 14. vasárnap, 11:14 (#)

Az utolsó képről szinte el se hiszem, hogy igazi... kedvet csináltál Thaiföldhöz. :)

nyelv-ész, 2007. október 14. vasárnap, 12:43 (#)

Majdnem olyan szép, mint a Dunakanyar Visegrádnál!

ervin, 2007. október 14. vasárnap, 14:47 (#)

Preko,

Nem csodalom a ketkedest, raadasul altalaban utofeldolgozom a kepeimet. De ezek most csak irfanview-ban voltak atmeretezes celjabol, ugyhogy ez ilyen volt IRL is. Meg sose lattam ilyet korabban, a Duna-kanyarban nekem nincs akkora szerencsem, mint nyelv-esznek.

Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.

Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork