Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53915 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Miről szól ez a grafikon?

eszpee cikke a Kvíz rovatból, 2006. október 3. kedd, 13:29 | 74 hozzászólás

Kicsit nehezítünk, mert az előző nagyon gyorsan ment; plusz az élmezőnyt tekintve kapcsolódunk is búcsúzó vendégmunkásunkhoz, lássuk hát, miről szól ez a grafikon?

grafikon

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (74)

1

Penálen, 2006. október 3. kedd, 13:35 (#)

A szokásos kérdésem: ez 11, vmilyen okból kiválasztott ország, vagy a top 11?

2

Author Profile Page eszpee, 2006. október 3. kedd, 13:46 (#)

Penálen, nagyon jó kérdés, de így sajnos el kell lőnöm az egyik segítségemet. A válasz tehát: ez az összes ország, ahol nullánál több az érték, egy darab kivételével.

Többet viszont sajnos nem segíthetek, ti jöttök. :)

3

Penálen, 2006. október 3. kedd, 13:59 (#)

Thx.

4

Penálen, 2006. október 3. kedd, 14:03 (#)

Bangkok Charlie adott országokba történő látogatásinak száma? :)

5

Penálen, 2006. október 3. kedd, 14:04 (#)

(És ebből, persze, az is kiolvasható, hogy a vodkát jobban szereti, mint a sört :)

6

Ali, 2006. október 3. kedd, 14:42 (#)

Az az "egy kivételével" kissé zavaró, mert ha Írország lenne az egy kivétel, akkor csalóka (nem nullának látszik), ha nem az, akkor meg egy "nullánál nagyobb" értékű ország nem került fel.

Abból indulok ki, hogy Írország nullás.

Akkor Európából csak "táborbeli" országok szerepelnek, valamint Ázsiából pár ország. Afrika, Amerika, Ausztrália nem játszik.

Mi lehet az, amiben a legjobban hasonlítunk egyszerre Thaiföldre és Lengyelországra? Katonai puccs nem lehet, abban Charlie beszámolói szerint nagyon le vagyunk maradva, meg akkor Dél-Amerika és Afrika letaposná a mezőnyt. Szép lányok kiesnek, annak ellenére, hogy erre illene Írország gyenge szereplése is. :) Valami étkezési dolog lenne?

Egyelőre ötletem sincs...

7

birogeri, 2006. október 3. kedd, 16:44 (#)

"Az egy kivételével" szerintem nem arra vonatkozik, hogy egy a 11-ből mégis nulla, hanem arra, hogy van egy olyan ország, ahol nem nulla ám mégsem került be.

8

Author Profile Page eszpee, 2006. október 3. kedd, 17:01 (#)

Ali, biogerinek van igaza, egy országban van még a fentieken kívül nullánál nagyobb érték, és az nem szerepel a grafikonon. Az összes többi szerepel. Bocs, ha félreérthető voltam.

9

katmandu, 2006. október 3. kedd, 17:23 (#)

Biztos megint valami lugubrious statisztika a 2003-as öngyilkosságok számáról vagy ilyesmi.

10

Dr. Minorka, 2006. október 3. kedd, 20:28 (#)

Mi az, amiben közös a mi régiónk és a Távol-Kelet + Írország?
Valamilyen elektronikai termék gyártási volumenének növekedési üteme? Ekszkűz a nyakatekert mondatért!:)

11

sic, 2006. október 3. kedd, 21:04 (#)

Azt az egy darab orszàgot nyilvàn nem segitség nyujtàs szàndékàval szedte le eszpee, tehàt szàmoljunk egy fontosabb tényezovel.

Jehova tanuk arànya akik inkàbb mégsem tanuskodnak?
Szoftver vàsàrlàsi hajlandosàg?
Volumenre nem tippelnék, orszàgméreteknél fogva. Valami àtlagoltabb dolog lesz szerintem.

12

nyelv-ész, 2006. október 3. kedd, 21:35 (#)

Gondolom, valamilyen náció ezekben az országokban fordul elő, plusz még egy országban, ahol eleve "őshonos". Már csak arra kéne rájönni, melyik is ez...

13

katmandu, 2006. október 3. kedd, 21:50 (#)

off/gerillakvíz:
Ugye, azért olykor-olykor lesz más típusú kvíz is, mint statisztikák? :) Nem mondom, szívesen írok ilyenekre is tippeket (na jó, rendesen valami blődséget), de a grafikonokból mosmán elég lesz mán :)

Mert még az alábbiak közös nevezője is előfordulhat:

Zsellérpáskom, Öregpáskom, Újpáskom, Uraságitag, Alsó- és Felső szagyinca, Strand mögötti.
?
:)

14

katmandu, 2006. október 3. kedd, 21:57 (#)

Újabb tipp: országosra átlagolt lég- v. környezetszennyezés.

15

nyelv-ész, 2006. október 3. kedd, 22:03 (#)

katmandu, ez a légszenny azért nem tűnik jónak, mert az elején elhangzott, hogy ezekben az országokban, plusz még egy országban nem nulla az értéke ennek a valaminek. Az viszont nem lehet, hogy a környezetszennyezés a többi országban erősen zéró, ugye?

16

katmandu, 2006. október 3. kedd, 22:20 (#)

#15/nyelvész:
Az attól függ. Ha egy országban nem létezik a szennyezés vagy egyéb bajség forrása, akkor lehet. Például hazánkban gyakorlatilag zéró a tankerhajók balesete miatti olajszennyezés, Hollandiában roppant ritkák a lavinák stb. :)

Szóval el tudnék képzelni egy bájos, az ipari civilizációtól csak kevéssé sújtott, egzotikus kis országot (valami sose hallott TLD-vel :) ), ahol arányosan igen elenyésző az adott dolog.

Ebből viszont következik, hogy azt kéne megnéznünk, mi az, ami Írországban nagyon nincs, menten közlebb jutnánk a megoldáshoz.
Mi lehet ez?
Gazdagon fűszerezett, jó kaja? :)

17

Penálen, 2006. október 3. kedd, 23:08 (#)

Ügyrendi kér(d)és: nem lehetne ezeket a kvízeket kicsit egyedibb, gyorsabban beazonosíthatóbb címmelk ellátni? Ha jobb oldalt, a legutóbbi beszólások ablakában csak azt látom, hogy "Miről szól ez a kvíz?", nem feltétlen könnyű rögtön belőni fejből, hogy ez melyik ilyen típusú kvíz lehet :(

18

Penálen, 2006. október 3. kedd, 23:09 (#)

katmandu (#13)

-liget.

Köv? :)

19

sic, 2006. október 3. kedd, 23:24 (#)

#13-Katmandou, à propos, "màsfajta kviz" Poirot Marrakechben porosodik még mindig?

#15-Nyelv-ész, nulla felettit mondott, a maradék negativ érték is lehet. Ugy emlékszem lehet szennyezést tozsdén eladni, esetleg egyes orszàgokban nagyobb lenne a kinàlat? Na de akkor hol vannak a "fejlett" vilàg kedvenc kukài, valoban nem stimmel.

Ami biztos, az az hogy nem sorrol van szo. Midon utoljàra Irorszàgban jàrtam 'bokoltak' egy érdekeset: "The almost perfect woman. Maybe perfect, tell me, does your Dad own a brewery?"
Az elozo postok valamennyire befolyàsolnak, tovàbbra is kodiro teruletekre tippelek, a negativ érték outsourcinggal jelentkezik és a hiànyzo orszàg India. Na jo, magam sem hiszek benne.

20

katmandu, 2006. október 3. kedd, 23:45 (#)

#18/Penálen:
Nem olvastad te el elég figyelmesen a felsorolt területnevek előtti mondatot, attól tartok én. :)
De szerintem másodjára tuti sikerül.

21

katmandu, 2006. október 4. szerda, 00:09 (#)

#19/sic:

"- Ööö, Poirot...
- Igen, Hastings?
- Mondja, meddig porosodunk még itt Marrakeshben? Az rendben van, hogy már áttúrtuk a Mamounia szálló minden zugát, de hát nem találtunk semmit.
- Nono, Hastings, már elfelejtette?
- Arra a kis fémdobozra gondol? De hiszen pont maga mondta rá, hogy lényegtelen limlom, ha jól emlékszem...
- Hastings, ott nem voltunk egyedül. Én tudom, hogy figyeltek ránk, és ha idő előtt kitudódik, mit találtunk, annak beláthatatlan következményei lettek volna. Még magát is ebben a hitben kellett hagynom.
- Igazán nem volt szép magától, Poirot.
- Vraiment? Ez csupán elővigyázatosság volt, barátom. Ha véletlenül elejt bármi utalást róla, mondjuk annak az olasz újságírónak, aki pár hete oly buzgón faggatta magát a teázóban, romba döntötte volna minden lehetőségünket.
- Mire, Poirot?
- Például arra, hogy belátható időn belül visszakerüljünk a Kispadra. De higgye el, én sem tétlenkedem. Dolgoztatom a kis szürke sejteket, és közben információt gyűjtök, elsősorban erről a dobozról.
- De hát mi ez a doboz??
- Csendesebben, Hastings; mindent a maga idejében..."

:)

22

sic, 2006. október 4. szerda, 00:37 (#)

#21-Katmandou: Merci, mon ami! (ahogy Poirot mondanà)
Khem, tehàt a dobozrol gyujt informàciot és nem arrol ami benne van? Voyons, nézzuk csak, érdekes. Kovetkeztetés; még bàrmi lehet!!
:)

23

katmandu, 2006. október 4. szerda, 09:56 (#)

#22/sic:
Bár részletekkel még nem tudnék szolgálni, de annak oka van, hogy Poitor még nem nyitotta fel a dobozt...

"- Poirot, legalább mondja meg, mi van ebben a skatulyában!
- Azt én is szeretném tudni, Hastings, de ahhoz ki kellene nyitnunk.
- Még nem nyitotta ki!?
- Tessék, barátom, próbálja meg kinyitni!
- ... ? ... hol nyílik ez?
- Látszólag sehol, Hastings. Ez egy ránézésre tökéletesen zárt, sima tömb.
- Ahhoz túl könnyű, hogy tömör legyen... és kopogtatásra is üregesnek hangzik... És ez a furcsa véset a tetején...
- Pontosan ama véset miatt levelezek a nagy könyvtárakkal már hetek óta, mon ami.
- Miért, mi ez a rajzolat? Valami háromszög és cirádák...
- Ennek a rajzolatnak története, sőt történelme van, Hastings, méghozzá ijesztő. Már az első pillanatban tudtam, hogy a legnagyobb óvatosságra lesz szükségünk.
- Hogy érti ezt, Poirot?
- Az a jel figyelmeztetés a beavatottaknak, intelem a múlt ködéből, és már ahhoz is, hogy pusztán felfogjuk, alaposan ismernünk kell egy mára már elfeledett históriát.
- Poirot, a bajuszán látni, hogy maga mindent tud. Kérem, magyarázza el!
- Kedves hozzám, Hastings, de az igazság az, hogy ebben az ügyben még keveset tudok, de azt a keveset szívesen megosztom. Helyezze magát kényelembe, töltsön nekem is egy italt, és figyeljen.
- Máris... tessék. Csupa fül vagyok.
- Très bien. A história kezdete az 1100-as évek utolsó harmadába nyúlik vissza. Történt pedig..."

:)

24

katmandu, 2006. október 4. szerda, 09:59 (#)

Elnézést az offoló teaser trailerekért, majd ha lesz egy kis idő rá, megpróbálnám kerek egésszé varázsolni, és Kispadék Üzenőfüzetébe továbbítani.

25

imi, 2006. október 4. szerda, 10:06 (#)

Ennyi napot volt valaki ezekben az országokban? Mondjuk
az utóbbi évben. Vagy valami ilyesmi.

26

nyelv-ész, 2006. október 4. szerda, 11:15 (#)

#23: ezt ismerem. Ez a VIM-es doboz.
(Copyright by Markos-Nádas)

27

katmandu, 2006. október 4. szerda, 12:11 (#)

#26/nyelv-ész:
:) de félő, hogy a VIM izgalmas története pettyes lányregény csak e dobozéhoz képest...

28

sic, 2006. október 4. szerda, 12:22 (#)

Mi az a VIM?

Katmandou, "1100-as évek utolsó harmadába nyúlik vissza" - érzem ez lesz a Poirot féle Da Vinci kod :)

29

nyelv-ész, 2006. október 4. szerda, 12:59 (#)

sic, ezekszerint te 1980 után születtél? (Merthogy nem találkoztál a VIM márkajelzésű súrolószerrel...)

30

Penálen, 2006. október 4. szerda, 13:38 (#)

Sztem még a 80as években is bőven volt Vim.

31

katmandu, 2006. október 4. szerda, 14:44 (#)

Vim (sic!) (mármint "így", nem sic, eöö, szóvalértitek :) ) még ma is van, a Unilever sok néven ismert tisztítószerét Kanadában így ismerik:
http://www.vim.ca/

32

sic, 2006. október 4. szerda, 15:01 (#)

Koszi Nyelv-ész és Katmandou, ràkerestem, ràdioalkatrészként, de leginkàbb méretjelzésként merult fel, valamint szexuàlis orientàcio meghatàrozàsàra is de az egy Homàr nevu helyen volt.
Oregebb vagyok annàl, de bevàsàrolni a 80as évek elott még anyai ukàzra mentem, és valami plusz sàrga vagy piros pezsgos porral motivàlt, Limo talàn. Valami Tomi dereng, a vim vagy kimaradt vagy elfelejtettem, illetve kikapcsolta magàt.
A link alapjàn nyilvànvalovà vàlt hogy ti CIF (sic!) -rol beszéltek:
http://www.pourtoutvousdire.com/brands/site/common/Brand_Detail_Frptvd/0,,0---46,00.html
:)

33

katmandu, 2006. október 4. szerda, 15:18 (#)

sic, ne tévesztődj meg, mi a VIM-ről beszéltünk, ami mára már nemigen van, csak én belinkeltem érdekességképp a Vim-et, ami a Cif-nek a kanadai brand neve (mint ahogy másutt nevezik Jar-nak meg ki tudja még minek), de nem azonos az emlegetett VIM-mel. Remélem, így már viminden vimlágos :)

34

Bangkok Charlie, 2006. október 4. szerda, 16:36 (#)

#5 Hol vannak itt a vodkák elrejtve? ;-)

Hűha, jó kis feladvány. Nem tudok rájönni, mi az ami csak a mi kis kelet-európai és erre a dél-kelet-ázsiai területre jellemző, mindössze. Biztos rossz nyom, de először valamilyen cég/termék jelenlétére gondoltam.

35

Author Profile Page eszpee, 2006. október 4. szerda, 16:37 (#)

Charlie, nem tévedsz nagyot, sőt.

36

gargoyle, 2006. október 4. szerda, 16:46 (#)

turorudi eladott mennyisege :D

37

katmandu, 2006. október 4. szerda, 16:50 (#)

Mi lehet az a cég/termék (vagy gyártás?), ami Írországban ennyire nincs jelen, és ennyire masszív nálunk és Tájföldön?

Ruházat? Autó? Szoftver?

(közben gondoltam erotikus szolgáltatásokra, de hát az valsz van az íreknél is.)

38

Author Profile Page eszpee, 2006. október 4. szerda, 16:52 (#)

És melyik lehet a hiányzó ország? És miért? Mennyi kérdés! :)

39

katmandu, 2006. október 4. szerda, 16:55 (#)

Résztippjeim (2 elképzeléshez):
A hiányzó ország Bolívia, vagy pedig Hollandia.

40

katmandu, 2006. október 4. szerda, 16:57 (#)

A #13-as gerillakvízre nincs több tipp? :)

41

Author Profile Page eszpee, 2006. október 4. szerda, 17:00 (#)

katmandu (#39), egyik sem, de nagyon kiváncsi lennék, hogy mik voltak az elképzeléseid!

42

Author Profile Page eszpee, 2006. október 4. szerda, 17:01 (#)

ja, és ha már segítség megy, felmerült valahol egy hozzászólásban, hogy a nullánál nagyobbal arra akartam utalni, hogy negatív érték lehet más országokban, akkor ezt tisztázom: nem lehet negatív sehol.

43

katmandu, 2006. október 4. szerda, 17:03 (#)

#41/eszpee:
Azt meghiszem :) egyszer majd juttasd eszembe, hogy meséljem el, most igazán nem akarnám megzavarni a többiek töprengését, és különben is, új elméletet kell gyártanom :)

44

Ali, 2006. október 4. szerda, 18:11 (#)

Trabant nem lehet, mert az van Izlandon is, Németországról nem is beszélve. :) Ikarus se lehet, mert az van Iránban is, meg egy rakás volt szovjet tagköztársaságban... Ganz vasúti termék már lehetne, mert abból voltak szállítások többször is, de szerintem az sem játszik. A gyanúm azért az, hogy valamilyen magyar termék lehet.

45

Dr. Minorka, 2006. október 4. szerda, 19:43 (#)

Na jó, de mi a mértékegység? Darab?

46

Stapke, 2006. október 4. szerda, 20:29 (#)

Nem lehet, hogy Portugália hiányzik és valami Kispad specifikus
adat? (kapcsolódó postok pl.) Ez magyarázná a ronda exceles diagramot is.

47

nightw, 2006. október 5. csütörtök, 19:21 (#)

OFF

Elnézést érte, de nagyon megköszönném, ha valaki feloldaná a Taivan/Taiwan problémámat, ami most ugrott be a kvízt jobban megnézve. Köszi előre is. (Kívancsi vagyok melyik jó és miért van sok találat mindkettőre Google-be? Vagyis miért használják mindkettőt?)

/OFF

48

katmandu, 2006. október 5. csütörtök, 19:50 (#)

#47/nightw:
Nem egészen értem ugyan a kérdést, de felteszem, hogy az országnév helyesírására gondolsz.

Ha igen, akkor magyarul szerintem a fonetikus átírás a helyes, tehát egyik sem a 2 idézett közül, hanem "Tajvan" (ahogy Malajzia, Szingapúr stb. Ha már itt tartunk: a Thaiföld szeintem hibás hibrid, helyesen Tájföld, esetleg Taiföld lenne).

Taiwan a nemzetközi (angol) írásmód, arra is rengeteg találat érkezik értelemszerűen. Sok utazási iroda is összevissza írja az országneveket, mert maguk se tudják pontosan. A Google mint helyesírási referencia, épp ezért megbízhatatlan. Nem írtad, hogy milyen üzemmódban kapod a találatokat a Google-ban (web, magyar lapok, lapok Magyarországról), ezektől függően is lehet eltérés a találatok számában.

A nem latin betűs nyelvekben szereplő nevek (köznevek, tulajdonnevek) írása mindig problémás. Ökölszabály, hogy a fonetikus, azaz a kiejtést legjobban megközelítő módon írjuk át, de sok a kivétel. Kínát pl. csak a külföldiek nevezték el Kínának, mint ahogy Japánt is Japánnak :)
A márkaneveknél megmarad a nemzetközi (angol) átírás, pl. Sony, Mitsubishi, Suzuki, a városneveket viszont fonetikusan írjuk, pl. Tokió, Jokohama, Sanghaj, de pl. Bejcsinget már Pekingnek írjuk és mondjuk.

Nem könnyű :) és nem is értek hozzá ennél sokkal mélyebben, de talán akad itt a globetrotter és proofreader urak között, aki kijavít v. kiegészít.

49

eszta, 2006. október 5. csütörtök, 20:00 (#)

Télleg, lehet hogy pont erről szól a kvíz, hányan nem tudják leírni helyesen Taiwan nevét.

50

Author Profile Page eszpee, 2006. október 5. csütörtök, 20:26 (#)

katmandu, eszta: Tajvan és Thaiföld, amint az fent is szerepel; valamint nem ehhez kapcsolódik a kvíz megfejtése. :)

51

Penálen, 2006. október 5. csütörtök, 21:07 (#)

katmandu (#48),

olyan földrajzinév-szabályrendszert tudsz mondani, amiből kiderül, miért Chile, de Csád, Nagy-Britannia, de Bretagne, Fokváros, de Buenos Aires, Jemen, de Yukon?
Tényleg érdekelne, van-e (pölö) ezekben az esetekben valami szabály - mert nagyon nem látszik, hogy lenne.

52

Author Profile Page ervin, 2006. október 5. csütörtök, 21:20 (#)

katmandu (48), tudtommal "Malájzia" a helyes. Nekem nem tetszik. De csak csuklóból mondom.

53

katmandu, 2006. október 5. csütörtök, 23:53 (#)

#51/Penálen:
Én is írtam, hogy sok kivétel van, ennek sokféle oka van és lehet, de ez nagyon offba vezetne, izomból mondom :)
Szerintem várjuk meg, amíg lesz egy ilyen témájú post, addig pedig jobb híján marad a jó öreg Tizenegyedik kiadás (mármint a M.Helyír.Szab.-ból) :)

És most fejtse meg már valaki ezt a grafikont, különben megkérdezem, hogy mi fán terem a szegletes lednek :)

54

Dr. Minorka, 2006. október 6. péntek, 00:56 (#)

Lednek fán?

55

katmandu, 2006. október 6. péntek, 01:15 (#)

Igaz, fán furán mutatna :)

56

Dr. Minorka, 2006. október 6. péntek, 01:49 (#)

http://www.terebess.hu/tiszaorveny/zoldseg/lednek.html

57

Author Profile Page eszpee, 2006. október 6. péntek, 09:58 (#)

ervin (52), szerintem - pontosabban az előttem álló földgömb szerint - Malajzia.

58

eszta, 2006. október 6. péntek, 14:48 (#)

Akkor egy újabb megoldási kísérlet erre kvízre: Kormányváltás valószínúsége zavargások, katonai puccs stb. következtében?

59

sic, 2006. október 6. péntek, 16:14 (#)

#58 - eszta ez bennem is felmerult, de ebben az esetben jo néhàny (nem észak) amerikai àllam kimarad. Es a #34-35 alapjàn cég és termék felé kell keresni.
Fénykép papir?

Off, az orszàgnevek magyar helyesiràsàhoz nem tudok hozzàszolni, de szerintem megint forditva vannak. Olyan érzés mintha minden konyv fejjel lefelé volna a polcon. Vagy eszpee talàn balkezes.

60

eszta, 2006. október 6. péntek, 19:08 (#)

Az a gond ezzel az egésszel, hogy még valami általános következtetést se lehet levonni, pl hogy nyugatról keletre növekszik. Ez igen megnehezíti az egészet.
Az a gond hogy tippem sincs. Tényleg, lehet, hogy erről szól a grafikon. Hány embernek nem tudja megfejteni ezt a kvízt. Én például el tudom képzelni, hogy van valami titkos internacionális bloggerközöség, ami gonosz összeesküvést tervez, és ennek fő eleme, hogy folyton grafikonokal bombázzák a saját olvasóikat.
Ki tudja? A lényeg az, hogy ha kérhetném a tisztelt szerkesztőket, egy darabig ezután ne adjanak grafikon alapú kvízeket, hisz ismeritek a mondást, jóból is megárt a sok. Félre ne értsetek, szeretem ezeket a típusú kvízeket, de az elmúlt időszakban volt pár belőlük.
Lényeg a lényeg, szerintem néhány hónapon belül ezt is megfejtjük. Ne hagyjuk elfelejtődni, nézzétek meg azt a születés-halálozásos grafikont, annak is meg lett a megoldása.

61

Author Profile Page eszpee, 2006. október 6. péntek, 19:09 (#)

Szerintem exvendégmunkásunknak lenne a legtöbb esélye...

62

Dr. Minorka, 2006. október 6. péntek, 22:48 (#)

re: (59)
Vagy eszpee fejjel lefelé olvas, miközben a balkezében tartja az olvasnivalót:)

63

Bangkok Charlie, 2006. október 7. szombat, 13:26 (#)

Elnézést, de elfoglalt vagyok, mennem kell valamilyen buddhista templomba, ugyanis ma jönnek ki a szerzetesek a 3 hónapos böjt után. De e fontos esemény mellett is megpróbálok kicsit találgatni. Szóval, hogy miért hiányzik egy ország? Valószínűleg azért, mert az nagyon könnyűvé tenné a tesztet?

Másrészt, ha a világon mindössze ennyi ország érintett egy ügyben, akkor tuti, hogy valamilyen cégről, s annak a jelenlétéről lehet szó. Én elsőre valamelyik hipermarket láncra tippeltem, mondjuk pl. a Tesco-ra, s akkor a hiányzó ország Anglia, mert az nagyon sokat segít.

Na, lehet, hogy sikerült ilyen rövid idő alatt megfejtenem? ;-) Most mennem kell fotózni a monkokat.

64

Bangkok Charlie, 2006. október 7. szombat, 13:33 (#)

Hopp, mint Columbo az ajtóból ;-))

Bár akkor meg két ország hiányzik, Japán sincs itt.

http://www.tescocorporate.com/page.aspx?pointerid=3B3A4B25C27741408604630168DAE624

65

Author Profile Page eszpee, 2006. október 7. szombat, 15:02 (#)

Tesco bizony, egész pontosan a UK-n kívüli Tesco hipermarketek száma. Japán ezért hiányzik: ott csak ennél kisebb boltok vannak. Gratulálok!

A legutóbbi üzleti jelentésből dolgoztam:

http://www.tescocorporate.com/images/fullbrokerpack_final%202006_0.pdf

És akkor most közkívánatra egy ideig nem lesz grafikonos kvíz. :)

66

Penálen, 2006. október 7. szombat, 15:18 (#)

"Japán ezért hiányzik: ott csak ennél kisebb boltok vannak."

Bocs, de ezt nem igazán értem.

67

Penálen, 2006. október 7. szombat, 15:19 (#)

charlie, hogy mondják thaiul, hogy Tesco gazdaságos? :)

68

gargoyle, 2006. október 7. szombat, 15:26 (#)

valamint 3 honap bojt utan a monkok sajat labukon hagyjak el a templomot vagy lepedoben hozzak szegenyeket? :o

69

Author Profile Page eszpee, 2006. október 7. szombat, 15:53 (#)

Penálen (66), a grafikonhoz csak a "hipermarket" kategóriájú áruházakat vettem alapul.

70

gargoyle, 2006. október 7. szombat, 15:55 (#)

multkor en is lattam veszpremben kistescot, eloszor azt hittem csak messze van, azert akkora. alig fert ra ki a szabvany meretu nevtabla :D

71

nyelv-ész, 2006. október 7. szombat, 19:46 (#)

Hú vazz... ez a teszkó-kvíz azért nagyon durva vót!!!

Legalább lehetett volna hintelni a "gazdaságos"-ra, akkor könnyebb lett volna. Így viszont olyan egyszemélyes jellege lett, amikor is a kérdező tudatában van annak, hogy a választ nagyjából egyvalaki fogja tudni.

72

katmandu, 2006. október 7. szombat, 19:53 (#)

[whew] :)

73

Penálen, 2006. október 8. vasárnap, 16:44 (#)

eszpee (#69),
értem, köszi.

74

Penálen, 2006. október 8. vasárnap, 16:46 (#)

Gargoyle (#70),
én Zakopánéban jártam egy normál ABC-méretű Tescoban, király volt :)))


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork