Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53885 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Megasztár élő beszavazóshow

Blumi cikke a Művház rovatból, 2004. december 26. vasárnap, 01:50 | 47 hozzászólás

Bár a műfaj abszolút nem az én világom és tavaly nem is követtem az eseményeket, idén, bevallom, rákaptam a Megasztárra, - valami a morbiditásában megfog - megnéztem az összeset, sőt, szurkolok is, mint pl. ma este.

Természetesen egy csomó igazságtalanságot véltem felfedezni eddig a középdöntőkben, amikoris a zsűri anyját szidtam, most viszont itt az alkalom, hogy ezerfejű cézár valamit javítson ezen. Na nézzük.

Studenz Katalin múltkori, borzalmas Maradj velem coverje után azt gondoltam, ennél csak jobb jöhet, de tévedtem. Frászt tudok kapni azoktól a falsul kitartott hangoktól, rémesek voltak, és nem vagyok Gerendás Péter fan - finoman szólva. Pély Barna pedig a legnagyobb király, mert megmondja! Nehogymár továbbjusson, na azért!

Palcsó Tamás egész jó volt, bár a hangja nagyon bizonytalan, a Communards viszont mekkora választás! A színpadon még szimpatikus fiúnak tűnt, de ezt a későbbiekben sikeresen lenullázta azzal, hogy egy értelmes mondatot sem bírt kinyögni. Határeset voltam azzal kapcsolatban, hogy továbbmenjen-e, de végül is nem baj, hogy bejutott.

Varga Szilvia előadta a nagy halált, de sajnos nem bírom se a kiengedett hangú. se az affektálóan éneklő nőket - ha pedig a két dolog találkozik, jajaj, - szerencsére sejthető volt, hogy nem fog továbbjutni.

Pápai József - már a második sornál felkiabáltam volna a színpadra, hogy szövegírónak ne menj, fiam! De csak a szöveg volt rémes, az egész rendben volt, bár weird, nekem a pain ugrik be a csávóról. És az megvolt, hogy a kisfilmben mit énekelt a konyhában gitárral? Mivel ide is közönségszavazattal jutott be, azt hittem, hogy most is veszi az akadályt, de nem vette, kár.

Borbély Brigitta sajnos sokkal rosszabb számot választott, mint múlkor, nem szeretem azt az izzadtságszagú énekstílust, ami ennek az implementációjához kellett. (Barna megint megmondta.) Továbbjutásáért szurkoltam, de nem volt sok esély, ez is kár.

Pál Tamás - rettenetes szám, mint múltkor is, a srác meg olyan, akitől falra mászok, egyfolytában sunyin mosolyog és végig azt vártam a produkció közben, hogy mikor alszik el. Elton John, jézusom, hol élek, szent borzalom, a zsűri most okosan, szolídan finnyogott. Továbbjutása sajnos ennek ellenére biztos volt.

Összefoglalva: baromi sz*r volt az egész, akinek szurkoltam, az természetesen nem jutott tovább (nem szavaztam, mert azt már Majkánál letudtam, jó előre). De most már tudom, hogy a zsűri csak igazságtalan, de a csőcselék az csőcselék, hát komolyan, mondjon le!

A második rész még gázabb volt, konyhába kijárkálós, az Aquarius a régi hármas előadásában rémes volt, a szólók is, a mostaniak csoportos Freedomja viszont elég ütős volt (nem csoda, hiszen az egy Cure-szám koppintása, ugye). Tilla 'jó volt ez, és ezt te is tudod' mantráját simán verte Bakáts 'férfiak egy nyitott sör mellett alapítványa' dumája, GZ pedig klasszikusan semmilyen volt, ahogy kell. A szavazatszámokat viszont nem sikerült bemondani, ilyet még nem is láttam, nem volt meg az ezer, vagy mi?.

(Ja, még azt nem értem, hogy sikerült a Brimful of ashat beválogatni finálédalnak.)

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (47)

1

eszpee, 2004. december 26. vasárnap, 01:54 (#)

Úristen, a Birmful of Ashát énekelték ott élőben?!

2

blumi, 2004. december 26. vasárnap, 02:21 (#)

Sajnos azért ott nem tartunk, hanem amikor az a rész van, hogy vége, és mindenki oldódik meg keveredik a Bakátscsal, akkor közben ez a zene megy (legalábbis minden részben eddig).

3

blumi, 2004. december 26. vasárnap, 02:25 (#)

Mondjátok már meg, mit énekelt Pápai Joci a konyhában a gitárral, mert bár szégyellem, de nem tudom, mi az, csak azt, hogy régen kurvasokat hallgattam és valamelyik Rebirth of the Coolon volt fenn és nem a Blue Flowers, amivel jól összekevertem először, hanem egy nő nyenyézik benne.

4

CsasZ, 2004. december 26. vasárnap, 10:38 (#)

Palcsó legutóbb nagyon jó volt és 18 évének megfelelően szerény is. Végül is mi értelmeset kellett volna mondania? Most tanulja kezelni a helyzetet szerencsétlen.
A Brigittát kicsit sajnálom, de ő sem kiemelkedő, az egész mezőny átlagos volt most. Sajnos a korábban bejutottak között is van még vagy 4-5 ilyen.
Sajnálhatod, hogy tavaly nem követted, egész színvonalas bírt lenni a dolog. Az ideiben már kicsit kételkedem, de ne legyen igazam...

5

blumi, 2004. december 26. vasárnap, 15:23 (#)

Szerintem ez nem szerénység kérdése, hanem az, hogy a többiek vállalták azt, hogy mondtak valami marhaságot, amikor megkérdezték őket, részt vettek a játékban, érted, ez a csávó meg nekem olyan "hagyjatok már békén, nem azért vagyok itt, hogy bohócot csináljak magamból" attitűdöt mutatott, pedig de, barátom, pont azért vagy ott!

6

hunh, 2004. december 26. vasárnap, 21:11 (#)

Studencz Katalin: eléggé butusnak tűnik, nem votl valami nagy cucc. A múltkor jobb volt.

Palcsó Tamás: showmen, a megasztár szempontjából ideális, a múltkor jobb volt. Én neki szurkolok, szerintem eladható amit csinál.

Varga Szilvia: nagyon nagy hangja van, de maradjon inkább a színészi pályán.

Pápai József: az est égése. Nemhiába, a szint is megvolt -> a Blikk olvasói szavazták be. A saját dal szar volt, végig vonyított, nagyon gyengére sikeredett szegény produktuma. A múltkor, amikor fehér ruhában énekelt, na akkor jó volt. Fellélegezhettünk, hogy nem vette el a lehetőséget senkitől, aki nála sokkal jobb.

Borbély Brigitta: én neki szurkoltam még, de igazságtalan lett volna, ha a két Tamás helyett más jut be a döntőbe. Szerintem nem votl olyan szar, mint ahogy a zsűri mondta.

Pál Tamás: a mezőnyben az egyik legjobb hangú énekese. Nagyon kellemes a hangja.

7

r.a, 2004. december 26. vasárnap, 23:37 (#)

"Pély Barna a legnagyobb király" - bevágták a csávót, amint OláhIbi száma alatt sikerült nem a ritmusra bólogatnia, pedig az aztán egy lassú szám volt.
közös Aquarius: annyira szánalmas volt, hogy még engem is meglepett.

8

NagyGa1, 2004. december 26. vasárnap, 23:57 (#)

A Brimful of Asha-ból ráadásul azt hiszem a FatboySlim remix volt.
Nekem tetszett! :)

9

Gr0, 2004. december 27. hétfő, 14:05 (#)

Én az első szériát tudtam élvezni - végre egy műsor, ahol a tehetségből lehet profitálni. Sajna a második már enm tud lekötni - pedig aszittem, le fog - mert sajna egy-két szereplő - legeslegeslegeslegfőképp a műsorvez - bőven ellensúlyozza a pluszt, amit a műsorötlet és a tehetség a pozitív serpenyőbe rak. Eddig szerdánként volt, akkor meg inkább a Juszt-műsort néztem, most szombaton, de valahogy már nem tudott annyira érdekelni, hogy nézzem... Sajnálom, de komolyan, mert az első szériát tényleg szerettem.

Gr0

10

Devilheart, 2005. január 3. hétfő, 00:46 (#)

Nincs igaza annak, aki lekezelően nyilatkozott STUDENCZ KATI szerepléséről!
Először is ő egy nagyon szuggesztiv, dekorativ alkat, aki kellemes látványt nyújt a szinpadon. Ennél fontosabb, hogy különlegesen szép, mélytónusú hanganyaggal rendelkezik, amelyet rend- kivüli érzésekkel teli előadásmóddal tesz élvezetessé a közönsége számára. Szóval egyáltalán nem unalmas, őrá koncentráltan oda kell figyelni. Nem volt véletlen, ahogy a különböző zenei izlésekkel rendelkező zsüri tagokat is lenyűgözte az elődöntőben a Balázs Fecó-szám előadásával! Ne feledjük, ez az elődöntő az egyik legerősebb mezőnnyel rendelkezett! A Kati által énekelt szám szerencsére rajta lesz a január végén megjelenő Megasztár válogatás-albumon, így mindenki meggyőződhet fenti állításaim igazáról!
Sajnos, a karácsonyi versenyre Kati nem válaszhatott magának dalt, ezt a Gerendás-számot a Pierrot erőltette rá!
Nem is sikerülhetett ezzel a dallal nagyot alkotnia, hiszen ez a dal nem való versenyzésre, amint ezt a tényt helyesen állapította meg Presser Gábor az értékelésében!
Nehéz gúzsba-kötve táncolni.
Azért érdekes az a tény, hogy a döntőben a legjobb dalokat kapott két versenyző jutott tovább! Képzeljétek, ha a Studencz Kati is egy neki való, jó nótát énekelhetett volna! Ő különben egy Edda-számot akart énekelni, amit ún. műsorpolitikai okokból megvétózott a zsüri (mármint Pierrot). Hát ennyit az esélyegyenlőségről.

11

blumi, 2005. január 3. hétfő, 11:48 (#)

Nem írhatsz le olyat, h nincs igaza valakinek olyasmiről, ami alapvetően szubjektív kérdés. Számomra a Korál (nem Balázs Fecó) féle dal borzalmasan el volt cseszve, manírosan, túldramatizálva adta elő, semmi köze sem volt az eredetihez.

12

ses, 2005. január 3. hétfő, 12:02 (#)

De leírhat, ha maga is szubjektíven gondolja... :) Asszem, erős érzelmekről van szó itten, Devilheart 7 felkiáltójelet helyezett el a beleszólásában.

13

blumi, 2005. január 3. hétfő, 12:20 (#)

ses, pontosan arra utalok, hogy szubjektív vitában a 'nincs igaza' kitétel éppen a szubjektivitást kérdőjelezi meg!

14

eszpee, 2005. január 3. hétfő, 12:32 (#)

Én csak a "Szóval egyáltalán nem unalmas, őrá koncentráltan oda kell figyelni." mondaton lepődtem meg, nálam kevés kivételtől eltekintve az unalom egyik jele az, ha valamire koncentráltan kell odafigyeljek - pláne ha szórakoztatásról van szó. :)

15

ses, 2005. január 3. hétfő, 15:49 (#)

blumi, mámeg te is kezded a felkiáltójelezést? (?!!!)

16

Devilheart, 2005. január 7. péntek, 01:05 (#)

Kedves Blumi! (így, felkiáltójellel)
Engedd meg, hogy vitába szálljak Veled.
Nekem az igaztalan, valótlan jelzőkkel van bajom, amit a vitaindítódban használtál Studencz Katival kapcsolatban. Így a "borzalmas", ill, a "fals hangon" jelzőkkel. Hiszen egyik sem igaz. Azt természetesen elismerem, hogy a zene, mint minden művészeti ág és szórakoztatási forma, szubjektív műfaj. Egyiknek ez tetszik, a másiknak más, kinek a szőke, kinek a fekete.
De mindenkitől, így Tőled is elvárható a minimális korrektség, amikor
megformálod a véleményedet, jelzőidet. Hiszem azt, hogy minden véleményt meg lehet formálni korrekt módon is. Te sem vagy rászorulva az igazságtalanul bántó, megalapozatlan jelzőkre.
Visszatérve Studencz Kati előadására: ugye, azt elismered, hogy a Balázs Fecó számmal tényleg lenyűgözte az igencsak finnyás zsüritagokat, az egy Pély Barna kivételével, aki szerintem igazságtalanul egyszerűen rosszindulatú volt! Ugye, az sem véletlen, hogy a Marad velem c. számot újra felveszik, most már stúdióban a Kati előadásában, és tényleg rákerül a Megasztár válogatás-albumra. Kérlek Téged, okvetlenül hallgasd meg, és utána alkoss véleményt a Katiról! Nem kívánom el Tőled azt, hogy ezután repessel az örömtől az ilyen stílusú számok hallgatása közben, de bízom benne, hogy valamelyest megváltozik a véleményed. Persze, azt nem feltételezem, ettől hogy megszereted a Kati stílusát. De legyél igazságos is, ne csak szigorú!
Azt biztosan tudom, hogy a lírai tipusú előadókra és dalokra elég nagy igény van a zenehallgatók között. Végezz Te is egy kis közv
élemény-kutatást ebben a témában!
Én csak azt szeretném, ha minél több jó énekes, színes egyéniség lenne a Megasztárban, hiszen ez
a mi érdekünk is, mivel mi nézők élveznénk a legjobban ezt a különben jó tévéműsort. Remélem, hogy sikerült kissé meggyőzni Téged.

17

Devilheart, 2005. január 7. péntek, 01:07 (#)

Kedves Blumi! (így, felkiáltójellel)
Engedd meg, hogy vitába szálljak Veled.
Nekem az igaztalan, valótlan jelzőkkel van bajom, amit a vitaindítódban használtál Studencz Katival kapcsolatban. Így a "borzalmas", ill, a "fals hangon" jelzőkkel. Hiszen egyik sem igaz. Azt természetesen elismerem, hogy a zene, mint minden művészeti ág és szórakoztatási forma, szubjektív műfaj. Egyiknek ez tetszik, a másiknak más, kinek a szőke, kinek a fekete.
De mindenkitől, így Tőled is elvárható a minimális korrektség, amikor
megformálod a véleményedet, jelzőidet. Hiszem azt, hogy minden véleményt meg lehet formálni korrekt módon is. Te sem vagy rászorulva az igazságtalanul bántó, megalapozatlan jelzőkre.
Visszatérve Studencz Kati előadására: ugye, azt elismered, hogy a Balázs Fecó számmal tényleg lenyűgözte az igencsak finnyás zsüritagokat, az egy Pély Barna kivételével, aki szerintem igazságtalanul egyszerűen rosszindulatú volt! Ugye, az sem véletlen, hogy a Marad velem c. számot újra felveszik, most már stúdióban a Kati előadásában, és tényleg rákerül a Megasztár válogatás-albumra. Kérlek Téged, okvetlenül hallgasd meg, és utána alkoss véleményt a Katiról! Nem kívánom el Tőled azt, hogy ezután repessel az örömtől az ilyen stílusú számok hallgatása közben, de bízom benne, hogy valamelyest megváltozik a véleményed. Persze, azt nem feltételezem, ettől hogy megszereted a Kati stílusát. De legyél igazságos is, ne csak szigorú!
Azt biztosan tudom, hogy a lírai tipusú előadókra és dalokra elég nagy igény van a zenehallgatók között. Végezz Te is egy kis közv
élemény-kutatást ebben a témában!
Én csak azt szeretném, ha minél több jó énekes, színes egyéniség lenne a Megasztárban, hiszen ez
a mi érdekünk is, mivel mi nézők élveznénk a legjobban ezt a különben jó tévéműsort. Remélem, hogy sikerült kissé meggyőzni Téged.

18

blumi, 2005. január 7. péntek, 12:09 (#)

Ha nem tűnt volna fel, a zsűriben Barna az, aki objektív szempontok (hang) alapján szokott értékelni, a többiek más, sokkal szubjektívebb szempontok szerint. Egyébként most visszanéztem, és fenntartom a fals és a modoros jelzőket is, bár számomra természetesen a magam szubjektív ítélete a mérvadó továbbra is (azaz a borzalmas). De ne az legyen az életed célja, hogy engem meggyőzöl, én sem akarlak téged, ha neked ez tetszik, semmi baj. (De ezt a ha-sok-ember-szereti-szar-nem-lehet érvelést szerintem át kéne gondolnod, mert igény van Lagzi Lajcsira is, most akkor róla se írjak rosszat, ugye?)

19

devilheart, 2005. január 12. szerda, 20:48 (#)

Kedves Blumi!
Elnézést a késői válaszért, de promlémám volt az internettel, csak most tudtam felmenni. Azt már tudom, Te egy konok, kemény egyéniség vagy.
Már eddig is azt írtam, hogy nem meggyőzni akarlak téged, csak azt szeretném, hogy jobban vedd figyelembe a tényeket, és tényleg légy igazságos és korrekt a bírálataidban!!! Emellett nyugodtan lehetsz szubjektiv. Hidd el, ez a kettősség nem zárja ki egymást. Hajlandó vagy ezt kipróbálni?
Tudod, én sem szeretem a Lagzi Lajcsi stílusát, de elfogadom, hogy ettől függetlenül sok rajongója van, ezért joga van a létezéshez is. De az általa képviselt műfaj erre való hivatkozással mégsem minősíthető magasabb rendűnek. Megint csak "izlések és pofonok.." Most térjünk vissza a Megasztárra. Én nagyon jó műsornak tartom, megérdemli a figyelmet, különösen a valóság-showk után. Ugye, az evidens, hogy akkor jó és izgalmas igazán ez a műsor, ha minél több színes egyéniség jó minőségű előadást produkálva teszi szórakoztatóvá a döntőket, persze valóban jó dalokkal. Na, itt van az egyik fő bajom ezze! Azt most már ugye tudod, a versenyzők nem saját maguk döntik el, hogy mit énekeljenek! Műsorpolitikai okokból a producer, Pierrot az a személy, aki kiválasztja az előadandó dalokat. Ezzel már nagyon lehet befolyásolni a verseny kimenetelét. Hiszen aki egy jó slágert kap, az egyben nyerőesélyt is kap! Goldold el: az átlagos néző akaratlanul is a jó nótákat értékeli, pontozza! Hidd el, ezt nagyon jól tudom, sokat dolgoztam DJ-ként, ismerem a sláger-nóták hatalmát! Innentől kezdve már nemigen van esély- egyenlőség a versenyzők között. Én mindenképp a versenyzőkre bíznám, hogy mit akarnak énekelni, hiszen egyedül ők tudják, hogy milyen dalokkal van a legnagyobb esélyük győzni!
Bizonyítékul utalok a karácsonyi vigasz-döntőre, ahol nem véletlenül, a két legjobb nótát énekelő versenyző kapta a legtöbb szavazatot, függetlenül az előadásuk minőségétől. Két tavalyi példa: emlékszel, a Dér Heni egy 40 éves (!) nótával, az Animals-együttes és Tina Turner által és sikerre vitt "River Deep, Mountain High"-al könnyedén menetelt a döntőbe, ugyanígy az Ibolya is, a "What's Up"-pal! Szupernóták elfogadható előadásban, és meg is van a siker. Hát emiatt prüszkölök én, miért nem csupa szuperjó nótákat hallani a Megasztárban!? Azt is tudom, hogy a Varga Szilvi nem Alison Moyet dalt akart énekelni, hanem magyarul egy Máté Péter számot! Ezt nem tehette, így el is vágta magát a döntőbe jutástól.
A "Barna". Úgy gondolom, kissé túlértékeled őt. Szerintem borzasztóan elfogult mind a versenyzőkkel, mind a stílusokkal szemben. Ennek igazolásául csak egy példa, a karácsonyi döntőből: az elsőnek fellépő Studencz Katit rendkívül erősen, méltatlanul bírálta, aki közel sem volt annyira fals, mint az utána következő Palcsó Tamás, aki tényleg iszonyúan hamis volt, csak az utolsó 30 mp.-ben talált vissza a hangnemébe. Ez az énekeseknél egyszerűen főbenjáró bűn! Erre mit mond a Barna? Ejnye-bejnye, remélem, a közönség a csak a szám második felére fog szavazni!!! Hát mi ez, ha nem elfogultság? Hol van itt a zsüri pártatlansága? Szerintem a zsüriben a két igazán mértékadó személyiség a Presser és a Soma. Az ő véleményük számít igazán, ők korrektek.
De visszatérve a 3. elődöntőre: kérdezem tőled, hogyan lehet az egyáltalán, hogy a Kati előadását a zsüri 4 tagja csupa felsőfokú jelzőkkel, abszolút elismeréssel fogadta, többen közülük még azt is mondták, hogy az általuk egyébként nem szimpatikus Balázs Fecó szerzeményt csak így, a Kati előadásában tudják elfogadni, akkor ez a Barna-gyerek a lesújtó, igaztalan véleményével porig alázza nemcsak a Katit, de a vele szöges ellentétben lévő 4 másik zsüritagot is! Azért ez nonszensz, nem gondolod? Itt már nem izlés-kérdésről van szó! Ez minimum gusztustalan elfogultság a Barna részéről.
De eljön az igazság pillanata. Most már valóban elkészült -studióban Cd-re- a "Maradj velem" felvétele a másik 15 dallal együtt, így mindenki -Te is- újra meghallgathatod és új véleményt formálhatsz a dalról és Katiról is -ha valóban korrekt vagy.
Végül egy vélemény: szerintem a 6 vigaszágas versenyző teljesen egyenértékű, ha nem jobb a már döntőben lévő énekesekkel!
Csaó

20

Devilheart, 2005. január 16. vasárnap, 18:57 (#)

Hahó Blumi, miért nem jelentkezel?

21

Devilheart, 2005. február 17. csütörtök, 00:40 (#)

Hello BLUMI!
Hát mi történt Veled, hogy már több, mint egy hónapja eltüntél???
Különben azóta már megjelent a Megasztár cd, remélem, neked is van belőle. Így valóban megfogadhatod a tanácsom, és a cd meghallgatása után igazat adsz nekem! Tehát a cd egyik legjobb dala -vitán felül-, a Studencz Kati által előadott "Maradj velem" Korál / Balázs Fecó szám!!!! Ezt több független zene szerető ember is megállapította. Különben az adott szám előadása kapcsán maga Balázs Fecó is gratulált Katinak, elismerését kifejezve! Tudod BLUMI , a tények igencsak makacs dolgok!

22

akakij, 2005. február 17. csütörtök, 01:36 (#)

Kedves Devilheart kisasszony,

Beleszolhatok? Nem vagy elfogult? Milyen szalak fuznek S.K.-hoz? Honnan a sok bennfetesnek tuno info?
Amugy tetszik a stilusod. Kitarto vagy elszant es alapos mint egy n21 ugynok.

23

blumi, 2005. február 17. csütörtök, 08:06 (#)

Devilheart, te egyszerűen hülye vagy.

24

Devilheart, 2005. február 21. hétfő, 03:31 (#)

Hello BLUMI és Akakij!
Egyrészt örölük, hogy végre jelentkeztetek, másrészt kissé elszomorít Blumi gorombasága, amit érvek helyett használ.
Szeretném leszögezni, hogy SENKINEK SEM vagyok elkötelezve a Megasztárosok közül!!! Én csak egyszerű zeneszerető ember vagyok, néminemű zenei műveltséggel. Csak olyan dolgkat állítok, amelyek igazáról meg vagyok győződve, és ezeket megpróbálom mindig valós érvekkel alátámasztani. A lényeg az, hogy mindent a maga műfajában kell értékelni. Ha nekem nem tetszik egy stílus, de ha valaki ezt a nekem nem szimpatikus dolgot jól elő tudja adni, azt én mint jó teljesítményt értékelni tudom, habár nem repesek érte. Az ízlésvilágomat soha nem próbáltam senkire sem ráerőltetni, de semmiféle igazságtalanságot nem tudok elviselni. Ezért érvelek mindig a tények mellett, és ezt vártam volna el Blumitól is, akit különben intelligens embernek tartok.
Visszatérve a Megasztárra, úgy gondolom, a legutóbbi fejlemények engem látszanak igazolni, mivel most már egyszerűen fellázadtak a versenyzők
a zsüri igazságtalan döntései, kritikái miatt, valamint amiatt is, hogy valóban Pierrot osztja ki ellentmondást nem tűrően az előadandó énekszámokat, amelyeket azután sok esetben a zsüri többi tagja alaposan megkritizál, hogy hogyan lehetett ilyen rossz számot választani! Hab a tortán, hogy ez ügyben már többen jeletkeztek a tavalyi versenyzők közül is!
Azért ez már nem semmi, amit mindketten elismerhettek. Úgy gondolom, a Pély Barna most már több esetben is bizonyította erős elfogultságát és rosszindulatát, amelyet sokszor gorombasággal társít. Ez nem elegáns dolog. Végül érdekdődnél nálatok az űgyben, hogy megszereztétek-e már a Megasztár válogatás cd-t, és mi a véleményetek róla, hogyan értékelitek? Nekem változatlanul a Studencz Kati száma tetszik nagyon, de a Bartók Eszteré is jó, sőt a Palcsó Tomié is, bár ő még nem kiforrott énekes, egy-két év intenzív gyakorlásra, tanulásra szüksége van. A legtechnikásabb énekes a Tóth Gabi, bár ő sok embernek nagyon unszimpatikus a modora és jelleme miatt. Végül szerintem a versenyt a Caramel fogja megnyerni, van egy fogadásom is rá!

25

Devilheart, 2005. február 24. csütörtök, 18:42 (#)

Figyelitek! A "bölcs" zsüri abszolút elfogult és igazságtalan döntésének következtében teljesen eldeformálják a Megasztár döntőjét! Most azt a Pflum Orsit tették lapátra, aki általában mindig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, és igazából konkrétan soha nem tudtak érdemileg belekötni. Tudjátok, tipikusan "ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincsen, akkor azért"! Kezd már ez az egész döntő gusztustalanná válni, azt hiszem, abba is hagyom a nézését. Hiszen az egész le van előre játszva. Bundagyanús!!!

26

eszpee, 2005. február 24. csütörtök, 18:46 (#)

FORRADALMAT!!!! TILCSÁKBE!!! :)

27

Devilheart, 2005. február 24. csütörtök, 18:46 (#)

Figyelitek! A "bölcs" zsüri abszolút elfogult és igazságtalan döntésének következtében teljesen eldeformálják a Megasztár döntőjét! Most azt a Pflum Orsit tették lapátra, aki általában mindig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, és igazából konkrétan soha nem tudtak érdemileg belekötni. Tudjátok, tipikusan "ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincsen, akkor azért"! Kezd már ez az egész döntő gusztustalanná válni, azt hiszem, abba is hagyom a nézését. Hiszen az egész le van előre játszva. Bundagyanús!!! Kedves BLUMI! Most miért nincs ehhez semmilyen hozzáfűznivalód? Javaslom, próbálj meg tájékozódni Megasztár-ügyben, biztosan fogsz jónéhány meglepő információval gazdagodni!

28

Devilheart, 2005. február 24. csütörtök, 18:47 (#)

Figyelitek! A "bölcs" zsüri abszolút elfogult és igazságtalan döntésének következtében teljesen eldeformálják a Megasztár döntőjét! Most azt a Pflum Orsit tették lapátra, aki általában mindig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, és igazából konkrétan soha nem tudtak érdemileg belekötni. Tudjátok, tipikusan "ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincsen, akkor azért"! Kezd már ez az egész döntő gusztustalanná válni, azt hiszem, abba is hagyom a nézését. Hiszen az egész le van előre játszva. Bundagyanús!!! Kedves BLUMI! Most miért nincs ehhez semmilyen hozzáfűznivalód? Javaslom, próbálj meg tájékozódni Megasztár-ügyben, biztosan fogsz jónéhány meglepő információval gazdagodni!

29

Devilheart, 2005. február 24. csütörtök, 18:47 (#)

Figyelitek! A "bölcs" zsüri abszolút elfogult és igazságtalan döntésének következtében teljesen eldeformálják a Megasztár döntőjét! Most azt a Pflum Orsit tették lapátra, aki általában mindig kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtott, és igazából konkrétan soha nem tudtak érdemileg belekötni. Tudjátok, tipikusan "ha van rajta sapka, akkor azért, ha nincsen, akkor azért"! Kezd már ez az egész döntő gusztustalanná válni, azt hiszem, abba is hagyom a nézését. Hiszen az egész le van előre játszva. Bundagyanús!!! Kedves BLUMI! Most miért nincs ehhez semmilyen hozzáfűznivalód? Javaslom, próbálj meg tájékozódni Megasztár-ügyben, biztosan fogsz jónéhány meglepő információval gazdagodni!

30

eszpee, 2005. február 24. csütörtök, 18:51 (#)

Devilheart, elég egyszer megnyomni azt a gombot, a fenébe is, vastag betűkkel oda van írva.

31

Devilheart, 2005. február 24. csütörtök, 20:29 (#)

Hello Eszpee!
Bocs a duplázásért, de ez tök véletlen volt! Amúgy nincs kedved érdemben is hozzászólni a megállapításaimhoz, ha már kétszer is olvasni kényszerültél azokat? Legalább példát mutatnál BLUMINAK, aki sajnos hajlamos ilyen hosszú eltűnésekre, gondolom, együtt van a "fiúkkal". (A fiúk a bányában dolgoznak...). Neked meg búcsúzóul azt üzenném, hogy az általad javasolt "forradalom" nem mindig jó megoldás, más módszereket kell keresni!

32

eszpee, 2005. február 24. csütörtök, 20:33 (#)

Devilheart, nincs érdemi véleményem a témában.

33

Devilheart, 2005. március 1. kedd, 02:46 (#)

Hello BLUMI!
Az Ottawan száma után szabadon: "Hol vagy, Blumi, hol vagy". Te tényleg felszívódtál. Csak nem vagy influenzás?
Akkor igyál minél több forralt bort, csinálj jó kalapkúrát, gyorsan gyógyulj meg, és gyere vissza a netre!
Várom az érdemi hozzászólásodat!
Látod, az eszpee nem akar vitapartner lenni, úgy hiszem, nem valami nagy pop-rajongó, talán botfülű is, akkor nagyon sajnálom.

34

eszpee, 2005. március 1. kedd, 08:40 (#)

nice try ;)

35

ses, 2005. március 1. kedd, 10:50 (#)

Devilheart, jómagam nem nézek tévét, így nem tudok se egyetérteni, se vitatkozni veled a Megaizét illetően. Ugyanakkor eleinte azt gondoltam, hogy - ha van valami érdekeltséged a dologban, ha nincs - markánsan képviseled a véleményed, ami klassz dolog. Mostanában viszont kezded átküzdeni magad az antipatikus oldalra: mint az oviban az a gyerek, akivel vagy az ő játékát játsszák, vagy kötekedni kezd.

36

Devilheart, 2005. március 4. péntek, 01:29 (#)

Hello SES! (Csak idekívánkozik az a fránya felkiáltójel)
Tehát úgy gondolom, én nem vagyok kötekedős fajta, nem is én kezdtem ezt az egész ún. kötekedést, de ha nincs ellenendre, én mindig megvédem az igazamat. Láthatod, a BLUMINAK is csak annyi véleménye, érve volt ellenem, hogy "hülye vagyok". Azt hiszem ez az óvodás stílus, nem az enyém.
Különben tényleg nincsen semmiféle érdekeltségem, de bosszant, amint látok egy jobb sorsra érdemesült TV műsort hülyeségekkel tönkre tenni.
Talán inkább nézzek valóságshowt? Ez van.

37

akakij, 2005. március 4. péntek, 11:59 (#)

Off: Lehetne egy scriptet tenni a "Hogy fog ez kinezni?" gomb megnyomasara ami inaktivalja (elszurkiti), es megovja a masodszori megnyomas lehetosegetol?

38

ses, 2005. március 4. péntek, 12:45 (#)

most akkor szúrjunk ki azokkal, akik még egyszer meg akarják nézni, mielőtt?... .)

39

Devilheart, 2005. március 10. csütörtök, 01:27 (#)

Felhívás mindenkihez:

Ha valaki tudja, hogy hová tűnt BLUMI már jóideje, azt kérem, hogy tudassa!!!!

40

Devilheart, 2005. március 10. csütörtök, 01:27 (#)

Felhívás mindenkihez:

Ha valaki tudja, hogy hová tűnt BLUMI már jóideje, azt kérem, hogy tudassa!!!!
Thank You

41

Devilheart, 2005. március 10. csütörtök, 01:28 (#)

Felhívás mindenkihez:

Ha valaki tudja, hogy hová tűnt BLUMI már jóideje, azt kérem, hogy tudassa!!!!
Thank You

42

eszpee, 2005. március 10. csütörtök, 07:49 (#)

Devilheart, komolyan mondom, EGYSZER nyomd meg azt a rohadt gombot maximum.

És akkor még türelmesebb voltam, mint Blumi.

43

Devilheart, 2005. március 13. vasárnap, 23:12 (#)

ESZPEE! (csupa nagybetűvel, mint nemecsek)
Hidd el, csak EGYSZER nyomtam meg a gombot, úgy látszik, néha kétszer jelez!
Kár, hogy továbbra sem érdekel téged a Megasztár, pedig,érdekes fejlemények vehetők észre.
Különben kösz a türelmedért!

44

Devilheart, 2005. március 20. vasárnap, 06:00 (#)

MINDENKIHEZ!
Van-e tudomásotok arról, hogy a Megasztár válogatás albumon szereplő 16 énekes közül senki NEM KAPOTT tisztelet-példányt a CD-ből!
Ha valaki meg akarja hallgatni saját magát, akkor kénytelen bemenni egy cd boltba, és megveheti magának saját pénzéért!!
Úgy látszik, tényleg alulmúlja magát a Pierrot-vezetésű megasztár siserehad!
Mi a véleményetek erről a garasoskodásról?

45

Devilheart, 2005. április 9. szombat, 03:04 (#)

Hallo Everybody!
Úgy látom, végleg kihalt ez a web-oldal!
BLUMI is már olyan régen tartózkodik a bányában, hogy azt kell higgyem, bányaomlás történt, így őt is maga alá temette a törmelék. Szegény BLUMI....
Goodbye

46

Devilheart, 2005. április 9. szombat, 03:05 (#)

Hallo Everybody!
Úgy látom, végleg kihalt ez a web-oldal!
BLUMI is már olyan régen tartózkodik a bányában, hogy azt kell higgyem, bányaomlás történt, így őt is maga alá temette a törmelék. Szegény BLUMI....
Goodbye

47

Devilheart, 2005. április 9. szombat, 03:05 (#)

Hallo Everybody!
Úgy látom, végleg kihalt ez a web-oldal!
BLUMI is már olyan régen tartózkodik a bányában, hogy azt kell higgyem, bányaomlás történt, így őt is maga alá temette a törmelék. Szegény BLUMI....
Goodbye


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork