Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
Ervin cikke a Művház rovatból, 2006. június 3. szombat, 00:07 | 3 hozzászólás
A terveink szerint az idő és a bőséges nyersanyag egész sorozattá alakítja majd hevenyészett reklámkritikai törekvéseinket. Kültéri kísérleteket fogunk lencsevégre kapni - leginkább azért, mert annyi közöttük az idegesítő, hogy valakinek el kell mondanunk. És akkor már legyen mindenki.
Kezdeni azonban egy pozitív példával fogunk. Egy minapi utcai rendezvényen eszpee vette észre az alábbi, elképesztően letisztult jelmondatot:
Ugye, milyen gyönyörű? Örüljünk neki együtt, amíg tudunk, mert innentől többnyire lefelé visz az út.
(#)
, 2006. június 3. szombat, 09:38kacska sejt kacskamátról!
(#)
, 2006. június 3. szombat, 16:47Az a kecskeméti bolt (valószínűleg úők hirdettek így) megérne egy külön bemutatást. Egészen szinvonalas.
(#)
, 2006. június 3. szombat, 18:56van ész meg erő is... valószinűleg túl kevés (kereskedelmi) tvt néztek, ezért nem ütik meg a "szokásos" szintet
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork