Hozzászólások | Szólj hozzá! | Rovatok és keresés
ervin cikke a Művház rovatból, 2008. június 20. péntek, 11:44 | 32 hozzászólás
... magyarból egyes.
A reklámot a Gorenje marketingesei tartották közzétételre érdemesnek.
, 2008. június 20. péntek, 12:38 (#)
jobb lett volna úgy, hogy "hütt5" :)
legalább az "előnyökből" is 5 lenne...
, 2008. június 20. péntek, 12:43 (#)
Hehhehe :)
Bar annyi erdeme van, hogy az elsore bamba bamulas utan egy kis sikerelmenyt ad miutan megfejti a joember a kepet. Meg hat lehet mosolyogni rajta :)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 12:59Attya ur isten :) az ilyen "mos6" típusú betűvicceket asszem ált.iskolás korában szokta sütögetni az ember, de hogy ezt kreatívként, hirdetésben és ráadásul rosszul használja valaki - na nem baj, csak nyugalom, ezen nem basszuk fel az agyunkat, hanem betudjuk az árérzékeny megrendelés és az igénytelenség szívderítő találkozásának (a kreatívokat, akik elkövették, természetesen elsőnek állítja majd falhoz a forradalom, de ez egy másik történet).
, 2008. június 20. péntek, 13:08 (#)
1ébként magyarbó: eggyes lenne a hejes, nem?
(#)
, 2008. június 20. péntek, 13:11... itt tartunk ...
(#)
, 2008. június 20. péntek, 13:25ejj, adblockot ki kellett kapcsolni, hogy lathassam a csodas reklamot :)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 13:32Egyébként nekem erős a gyanúm, hogy ebben a történetben az ügynökség a hunyó és nem a megbízó.
De csinálhatnánk egy kis brainstormingot, hogy hogyan oldanánk meg ugyanezt a feladatot:
- a "hűtés", "hűtő(gép)" szerepeljen a szövegben
- felszólítás legyen a mostani vásárlásra (akcióról van szó)
- ki kell domborítani és bele kell ágyazni az ÖT fogalmát.
(Bevallom, nekem eddig a "HŰT5T AJÁNLAT", a "REMEK 5LET" meg effélék jutottak csak eszembe :| nem is olyan könnyű.)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 13:36ha az ötösre egy hosszú ékezet került volna (akkor kicsit másképp alakult volna a felette lévő sor), nem is lenne olyan rossz és persze 5 "előny" is kellene. de alapozásnak jó ez, csak túól hamar engedték ki elénk:)
, 2008. június 20. péntek, 13:51 (#)
ööö az nem lehet, hogy ezt a számbeledolgozást nem kéne erőltetni? ha nincs ötletünk, rakjuk oda a hűtőt és kész, de ez iszonyú színvonaltalan.
(#)
, 2008. június 20. péntek, 14:03#9/eszpee:
Ezt monodom én is a #3-ban :) de muszáj beletenni az ötöt, mert az egész akció erre van kihegyezve:
- új, 5 (igazából csak 3 plusz 2) év garancia,
- ötös (azaz jeles, kiváló) minősítések.
Csak az a fura, hogy nem 5 hétig tart az akció :)
Lásd:
http://www.gorenje.hu/index.php?module=vegyenhutot
Ha ezt kiveszed, hogyan kelted fel a népek érdeklődését? Vegyen hűtőt tőlünk, mert csak?
Valami mézesmadzag kell a népnek, különben azt motyogja maga elé, hogy "hűtőm már van, de megfőlünk a pecóban vaze", és elkölti a pénzét akciós légkondira :)
, 2008. június 20. péntek, 14:06 (#)
ha már belevágtak, én a helyükben tovább feszíteném a neoprimitív húrt:
Holnap veszek egy Gorenje hűt5,
amit az asszony mindennel megt5!
(#)
, 2008. június 20. péntek, 14:22ervin,
felkapnám a fonalat:
Az asszony állandóan pi10,
hogy vegyek neki hűt5.
(#)
, 2008. június 20. péntek, 15:08"- Felvennéd, Penálen.
- Mivan? Mi? He?
- Felkapni a vizet szokták. A fonalat felveszik.
- Kekeckedjélmá jóvan. Meg se fordul a fejedben, hogy direkt írom így, a stílusom részeként, ugye?
- Ja, az más. Bocsesz.
- Jójó. Menj, egyél inkább."
:)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 15:15:DDD
penálen, én adok egy 5öst versedre
(#)
, 2008. június 20. péntek, 15:26Thx :)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 15:27eszpee: nem sőt, hanem s5 :) .
(#)
, 2008. június 20. péntek, 16:29Magyarbol s ? :)
(#)
, 2008. június 20. péntek, 18:27gyermetegseg (bargyusag, gesztizmus) mellett amcsi begyuruzest is felmutat6 a dns vizsgalat,
4 sale
2 B continued
U 2 can do this
(#)
, 2008. június 20. péntek, 21:54zombolt agyhalál.
de legalább nem 2értelmű.
10teletem.
(#)
, 2008. június 20. péntek, 23:43Ha létezik jó reklám, akkor ez nem is olyan rossz, nem tudom mit kell lovagolni mindig a helyesíráson, ha érthető akkor érhető a többi másodlagos, az hogy mos hosszú vagy rövid kurvára mindegy.
(#)
, 2008. június 20. péntek, 23:56Hát, attól, aki "mos"-nak írja a "most"-ot, ez logikus érv :P
(Jóvanna, túl magas labda volt.)
(#)
, 2008. június 21. szombat, 00:11Lehet, hogy nálam túl magas a hülyeség ingerküszöb, de nem olyan nagy tragédia ez. Nem kell ilyen reklámot nézni, és kész.
Amúgy meg a magyar felületeken is akad jó reklám. Igaz, nem mindig magyar csinálja, de mi, magyarok nézzük. Lásd például a Louis Vuitton legutóbbi sorozatát. Itthon leginkább a Keith Richards-al megy, de a Gorbachov a legjobb az összes közül.
Keith: http://commercial-archive.com/d138bfd7bb6f0663dcc71c6b82557c00/2008/marchjpgs/lvkeithlg.gif
Gorbachov:
http://www.adme.ru/files/paedia/print/part_18/189830/file/Picture-3.jpg
(#)
, 2008. június 21. szombat, 03:18Amúgy elérte a hatását, ha belegondoltok...hiszen erről beszélünk.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 10:10#24/Sura:
Á, ez csak látszateredmény, ezzel legfeljebb a marketingvezető-helyetteseket lehetne kábítani :)
A lényeg az értékesítési akció lenne, de erről itt senki nem beszél. A reklámról magáról, pontosabban a marketing üzenet választott közvetítési módszeréről folyik a szó. Még csak nem is a hűtőgépekről vagy a Gorenjéről mint márkáról.
A reklámnak nyilván nem az volt a célja (kívánt hatása), hogy a kivitelezésről beszéljenek, hanem hogy az emberek tóduljanak Gorenje hűtőket venni. Az értékesítés méri le. Következésképp, ha belegondolok, ez egy tök más hatás, amit elért :)
Hogy itt kik szánták el magukat vásárlásra a reklám hatására, azt nem tudom, részemről egyelőre maradok a jelenlegi (és nem Gorenje) hűtőm mellett.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 13:21Épp tegnap hallottam, hogy ha a reklámoddal nagyot akarsz meríteni, akkor nem tudod megfelelően alulbecsülni a célcsoport intelligenciáját. Szerintem itt is a cél az volt hogy nagyon egszerűen nagyon sokakhoz eljusson a produkt, így nem gáz ez a forma, hiszen a többségnek úgysem t
nik fel, nem áll meg rajta töprengeni.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 14:05Sztem ervin nem azt akarta mondani, hogy a reklám nem éri el a célját - szimplán azt, hogy ciki.
De nem tudhatom, majd ő kijavít, ha tévedtem.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 18:20Penálen aki meg a hozzászólásokban talált elütéseket cikizi az meg csak valami tróger lehet.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 18:40Nz, egy ilyen élőhalott múmiával (K.R.) reklámozni bármit (kivéve az euthanáziát), egyértelműen negatív.
Ez ugyanolyan, mint a "Köszönjük, Emese!". Egy idő után a magukat jópofinak képzelő marketingesek is rájöttek, hogy az emberek előbb-utóbb komplett idióták gyülekezetének tekintik a bankot.
A hűt5 reklámról meg azt gondolom, hogy olyan effektust vált ki, mint anno az "Orrodat is tisztíccsa", csak nem annyira intenzívet. A mai napig benne van a köztudatban, pedig több, mint másfél évtizede ment a reklám.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 22:24#29/nyelv-ész:
Na de pont ez a lényeg, illetve a gebasz, hogy magára a reklámra, a szövegre, a poénra emlékszel, nem pedig az általa reklámozni kívánt termékre. Te emlékszel még, hogy mi volt az a termék, ami az órodat is tisztíccsa? Nem ér puskázni! Rá tudod vágni a márkanevet? Ha igen, akkor nálad eredményesen rögzült, hurrá. Ha nem, akkor az a helyzet, hogy maga a szlogen erősebb volt az üzenetnél, elnyomta, nem kötődik a szlogent megőrző tudatban a termékhez (tippelem, hogy az utóbbi eset a jellemzőbb).
Nekem csak annyi dereng, hogy ez valami légúttisztító cukorka volt, és asszem egy nemzetközi kampányba akarták illeszteni: a külföldi verziókban az adott országokon belüli jellegeztes (azonosítható) akcentusokkal mondták, nálunk meg ilyenek nincsenek, elvitték primitívbe. Be is sértődtek a focikapusok, joggal, a reklámot kiröhögték az emberek, és csak ez a fiaskó és a kiüresedett szlogen maradt meg.
Van ellenpélda is: az "a legtöbb, mi adható" szlogenhez valsz mindenki meg tudja nevezni a kávémárkát, pedig ez is elég régi.
(#)
, 2008. június 21. szombat, 22:31Ja és a Gorenje márkanévhez pedig a mai 30-as, 40-es generációkban örökre a Bécs-Hegyeshalom vonalon hazafelé tartó szocialista autócsodák tetejére halmozott dobozok (és a nagymamát is vittük, mert a család minden valutakeretét bevetjük) képzete társul, és van rá egy erős tippem, hogy ezekbúl a generációkból azokban, akik számára a Gorenje-jelenség már anno is visszatetsző volt, valahogy nem lobban olthatatlan vágy egy ilyen márkájú készülék tulajdonlására :) és inkább más, kevésbé "kompromittálódott" márkát választanak.
(#)
, 2008. szeptember 24. szerda, 15:55[ udvarias spam, törölve. - eszpee ]
» Filmek
» Könyvek
» Éttermek - térképpel!
» Receptek
» Mobil videók
A Kispad-feednek most
olvasója van. Szeretnél közéjük tartozni? Ezen az oldalon mindent elmagyarázunk.
Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork