Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53885 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


DOOM 3 - sajnos

Angelday cikke a Torokgeek rovatból, 2004. augusztus 9. hétfő, 19:34 | 7 hozzászólás

Emelje fel a kezét, aki szerint a Doom 3 játék! (És nem technológiai demó.)

Rászántam két órát az életemből és ennyi idő alatt a következő (alap)tapasztalat gyűjtöttem be a Doom 3-mal kapcsolatban: sötét "folyosó", ahol vagy lámpával nézünk magunk elé, mert olyan kurva sötét a pálya, viszont akkor levernek, mint a legyet (forget the brightness switch, dude); vagy elővesszük a pukkantós fegyvert, de akkor meg csak sejteni lehet, hova kell lőni. Persze megy az ember szopatása, ami olyasmi dolgokat jelent, hogy triggerelt szörnyek a player mögül, meg rádión atmoszféra üvöltözés és villogás, villogás, meg árnyékok és plasztikus, bump-mappelt szörnyek.

Kalap szar.

Én nem akarok szenvedni. Ez a játék szenvedés a technológiai szemétben. Az eredeti Doomnak varázsa volt, hogy rohantunk előre és lőttük a spriteokat. Klasszak voltak a pixelek és jók voltak a festett hell/diabolic/okkult szimbólumok az ajtón (vagy az Quake, talán). Jó volt a sebesség, a pace, a ritmus, az érzet. Itt nem érzem ezeket a dolgokat, de mást mondok: nem is akarom megérezni. Nem fogom a szemem meresztegetni ebben a sötét, scriptelt szutyokban, hogy meglássam, tényleg jó játék. (Mert nem az.)

Továbbá: már korábban értekeztem arról, hogy a netes kommunikációt az id mennyire negligálja, mennyire leszarja, mennyire azt hiszi, hogy az irány az, amerre ők mennek. Ultragagyi a program mellé adott HTM kiterjesztésű - gondolom - Activision által készített "online help" és maga az installer is. Egyszerű amatőrizmus.

Végére a pozitívumok: tetszettek az érinthető képernyős textúrák, meg a user interface is, de csak elsőre.

Verdict: 2.5 out of 5

PS: Vicces, hogy balage nagyjából ugyanezekre a következtetésre jutott kicsivel korábban, de csak most láttam. Annyit még a Half-Life 2-höz hozzátennék, hogy a Valve szerencsére változatos tájakkal és színekkel bírja érdekessé tenni a játékait. Csokker id.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (7)

1

Darthwalk, 2004. augusztus 10. kedd, 11:59 (#)

Hát baszki nekem is csalódás volt a doom3...
Na mindegy a Half Life 2 biztos izgalmasabb lesz.
Remélem nem starforce-al lesz levédve.

2

balage, 2004. augusztus 10. kedd, 18:13 (#)

Hát majdnem szóról szóra erre a megállapításra jutottam... :-(

http://sesblog.hu/archives/individual/011124-20040804.html#comment

3

balage, 2004. augusztus 10. kedd, 18:17 (#)

PS: Vicces, hogy Balage nem képes végigolvasni a cikket, rögtön nyomul, és hozza a saját kis linkjét, hogy benyomja ide, aztán a végén látja, hogy meg van ő említve, de akkor már késő. Lúzer.

4

balage, 2004. augusztus 10. kedd, 18:27 (#)

Na, de hogy értelmeset is hozzászóljak, nemcsak mi páran vagyunk ám így ezzel, érdemes olvasgatn a fórumokat, elég sokan húzzák a mieinkhez hasonló indokokkal. A gáz az, hogy a játéksajtó egy az egyben hasraesett a "nagy id" előtt, és tövig benyal, 90% fölötti értékelésekkel. Ennyit a hitelességről.Elszomorító ez, én mondom.

A Settlers 4 viszont rulez.

5

Ade, 2004. augusztus 14. szombat, 18:36 (#)

Nem tilos felcsavarni a brightnesst am. Meg este jatszani. Amugy tenyleg nem nagy szam.

6

balage, 2004. augusztus 14. szombat, 22:21 (#)

Jól beszélsz. Nagy kár, hogy akkor pont egy hangyafaroknyival látsz többet a tök sötétben, mintha nem csavarnád fel, na jó, legyen két hangyafaroknyi. A monitoron eltekerni a brightnest nemcsak tilos, de ezért a gaméért egyszerűen nem éri meg...

7

Biggestdoom3fanGery, 2006. július 30. vasárnap, 19:04 (#)

Szerintem a DOOM3 tök jó játék, nekem a kedvencem. A grafika elképesztő, a játékmenet félelmetesen jó és sok ötlet színesíti a játékot. Aki meg nem lát a sötétben töccsön le modot ahogy én tettem...


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork