Kispad

Kispad: közös blog
4230 cikk, 53884 hozzászólás
Szerzők | Tudnivalók | Feedek


Gay-adjacent

stsmork cikke a TWIO rovatból, 2006. január 13. péntek, 18:25 | 7 hozzászólás

Micsoda furmányos szó! Mintha valamelyik multi marketingosztályán vagy egy párt választási kampányirodájában törpölték volna ki. A látszat ellenére nem azok a gay-adjacentek akiknek valamelyik szomszédjuk meleg, hanem akik szimpatizálnak ezzel a szubkultúrával.

A Sony Music és a Wilderness Media közösen előrukkoltak egy Music with a Twist nevű márkával, amely meleg, leszbikus és biszexuális művészek zenéit fogja nyomni. A Wilderness Media ezen kívül nyomul még egy rádióműsorral is, amely, saját definíciójuk szerint, a "gay and gay-adjacent" csoportot célozza meg.

Amikor a Katrina hurrikán elmosta New Orleans-t, valamelyik vallási fanatikus (Amerikában jó a felhozatal belőlük) azt nyilatkozta, hogy ez Isten büntetése volt a New Orleans-i melegek fertelmes bűneiért. Mármost, a "French Quarter", amely ennek a szubkultúrának a központja, történetesen azon kevés helyek egyike volt, amelyet nem öntött el a víz. Stephen Colbert meg is állapította a Daily Show adásában, hogy:

If anything, the lesson of Katrina is: God loves gays, but hates the gay-adjacent.

» Ugorj a hozzászóló ablakhoz

Megosztások Facebookon

Eddigi hozzászólások (7)

1

ses, 2006. január 13. péntek, 19:14 (#)

Mennyire pénzalapú - vagy inkább pénz-kizárólagosságú - gondolkodás kell már egy ilyen márkaötlethez? Tök ugyanarról van szó, mintha a kövér vagy a szemüveges zenészek munkáit nyomnák külön brand alatt.

2

Ali, 2006. január 13. péntek, 19:19 (#)

Vigyázz, Ses, amit itt leírsz, az gyakran megvalósul. :)

3

eszpee, 2006. január 13. péntek, 19:24 (#)

Ráadásul ha tényleg megvalósulnak mind, Elton John leigazolásával olcsón lefedhetik az összes célcsoportot. :)

4

mikolaj, 2006. január 13. péntek, 20:43 (#)

érzek némi átfedést a metroszexuális fogalommal

5

Zuzu, 2006. január 13. péntek, 21:41 (#)

A közös akol melege....

6

nyelv-ész, 2006. január 15. vasárnap, 18:53 (#)

Én ennek a márkajelzésnek a design-elemeire, logo-jára lennék még kíváncsi...

7

ferenc, 2006. január 17. kedd, 07:41 (#)

the daily show rocks!


Hozzászólsz?

Igen

Hozzászólást csak névvel együtt fogadunk el. Ha linket írsz be, akkor előtte és utána hagyj egy szóközt, főleg akkor, ha zárójelbe teszed.


Az oldal tetejére | Szerzők, tudnivalók, feedek | sesblog és Kispad © 2003-2010 ervin, eszpee, stsmork